  • 1. Data: 2009-12-13 22:53:11
    Temat: Asrock X58 extreme - stan wstrzymania bez wiatraków
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    Dotychczas w XP (wiem że to grupa sprzętowa) miałem stan wstymania
    zrealizowany tak, że komputer w nim nie kręcił nawet wiatrakami.
    Musiałem w mobo zaktualizować Bios z 1.40 do 1.60 no i wszystko jest ok
    prócz... stanu wstrzymania.
    Owszem - jest on osiągany, ale wiatraki mi się kręcą!

    Jest to kwestia sprzętu czy OS?

    Wszystko się (prawdopodobnie) chowa do RAMu, dyski się wyłączaja, nawet
    wiatrak na grafice się wyłącza, ale te podpięte do płyty głównej (możliwe
    też że ten od procka również - nie widzę) się kręcą - niech je cholera.

    Co mogę zrobić, aby przywrócić ten bezwiatrakowy stan wstrzymania?
    Był cholernie wygodny :-)

    Pozdrawiam i TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2009-12-13 23:05:13
    Od: HaWaN <H...@g...com>

    W dniu 2009-12-13 23:53, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
> [...]
    > też że ten od procka również - nie widzę) się kręcą - niech je cholera.
    >
    > Co mogę zrobić, aby przywrócić ten bezwiatrakowy stan wstrzymania?

    wrócić do starszej (poprzedniej) wersji BIOS'u - ta najwidoczniej ze
    względów bezpieczeństwa podtrzymuje chociaż minimalną cyrkulację
    powietrza wewnątrz obudowy

  • 3. Data: 2009-12-13 23:34:10
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > wrócić do starszej (poprzedniej) wersji BIOS'u - ta najwidoczniej ze
    > względów bezpieczeństwa podtrzymuje chociaż minimalną cyrkulację
    > powietrza wewnątrz obudowy

    Nope.

    Wystarczyło ponownie użyć dołączony do płyty ASRock InstantBoot, aby stan
    włączyć S3.
    To wszystko :-)

    Swoją drogą po co cyrkulacja powietrza w obudowie - przecież właściwie
    wszystko jest wyłączone - jedynie RAM jest PODTRZYMYWANY (gdyby był naprawdę
    włączony to bym się zgodził).

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327