  • 1. Data: 2009-02-01 14:48:04
    Temat: Zabytkowe świece - zamienniki
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej,

    krótkie pytanie jak i gdzie można znaleźć odpowiednik czeskiej świecy
    PAL 14/240, bo pochodzi z lat 50-60 i nigdzie w sieci nie mogę namierzyć
    zamienników w obecnych katalogach...

    Są katalogi zamienników na stronie ISKRY czy NGK, ale nie mają w
    wyszukiwarce PAL, więc nie mam odniesienia...

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa...353 '58 175
    fKG - serwis reklama PL cała - www.mfalco.empestudio.com

  • 2. Data: 2009-02-01 14:58:53
    Temat: Re: Zabytkowe świece - zamienniki
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Są katalogi zamienników na stronie ISKRY czy NGK, ale nie mają w
    > wyszukiwarce PAL, więc nie mam odniesienia...

    Oj, leniuszek.

    http://mz.rider.w.interia.pl/ciekawostki/swiece.htm

    Proszszsz.
    Tylko o wróbelku już nie opowiadaj ani o teście na prawo jazdy, OK?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 3. Data: 2009-02-01 15:04:55
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Oj, leniuszek.

    nie jestem leniuszkiem, szukałem tego od dawna, ale nie wiedziałem, że
    ISOLATOR = PAL dlatego nie mogłem namierzyć a w sklepach z katalogów
    podawali mi głupoty. :(

    > http://mz.rider.w.interia.pl/ciekawostki/swiece.htm
    > Proszszsz.

    dziękuję bardzo!

    > Tylko o wróbelku już nie opowiadaj ani o teście na prawo jazdy, OK?

    hmm... a to chyba nie do mnie... ;)

  • 4. Data: 2009-02-01 15:24:45
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > http://mz.rider.w.interia.pl/ciekawostki/swiece.htm
    >
    > Proszszsz.

    ale mam jeszcze jedną zagwostkę, bo "poszedłem" z symbolem M 14/240 na
    stronę ISKRy a tam zdziwko, bo nie ma takiego symbolu w zamiennikach.
    Są odpowiednio:
    FM 14/240
    M 14/240/2

    a tu niestety za każdym razem wyskakuje inny zamiennik
    F95PS FE80S F80S

    Nie mają symbolu z podanej przez Ciebie strony M14/240 i jak się w tym
    zorientować...?
    Po katalogu NGK też wyskakują 3 różne symbole w zależności od ISOLATORA.

    Jak to rozgryźć...?

  • 5. Data: 2009-02-01 15:25:36
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

> [...]

    ale mam jeszcze jedną zagwostkę, bo "poszedłem" z symbolem M 14/240 na
    stronę ISKRy a tam zdziwko, bo nie ma takiego symbolu w zamiennikach.
    PM 14/240

  • 6. Data: 2009-02-01 15:31:06
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > nie jestem leniuszkiem, szukałem tego od dawna, ale nie wiedziałem, że
    > ISOLATOR = PAL dlatego nie mogłem namierzyć a w sklepach z katalogów
    > podawali mi głupoty. :(

    Wygooglałem "świeca 14/240".
    Dziwi mnie, że ktoś zajmujący się zabytkami nie posiada takiej wiedzy.
    A doczytasz sobie tutaj:
    http://www.junak.riders.pl/ZUBEH/swice.htm
    Z pozdrowieniami dla autora. (:
    Jakbyś chciał dowiedzieć się więcej to googlaj "wartość cieplna" i od razu
    odrzucaj strony producentów.

    > hmm... a to chyba nie do mnie... ;)

    A jednak do Ciebie. "Suzuki to kupa gówna" - już kojarzysz?
    A skoro przeczytałeś faq, to może wiesz ile linijek powinna mieć sygnaturka?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 7. Data: 2009-02-01 15:35:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]

    > zorientować...?
    > Po katalogu NGK też wyskakują 3 różne symbole w zależności od ISOLATORA.

    _Przeczytać_ tabelkę, a nie tylko rzucić okiem.

    b7hs to symbol NGK, tak?
    l81 to Champion
    W4a1 bosch itp.

    Powtórzę - leniuszek i to do potęgi.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 8. Data: 2009-02-01 15:44:11
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Wygooglałem "świeca 14/240".

    a widzisz, pomogłeś mi, bo mi googlało tylko po sklepach, itp aukcjach
    bez konkretów.

    > Dziwi mnie, że ktoś zajmujący się zabytkami nie posiada takiej wiedzy.

    Nie mam problemu z zadawaniem pytań, jeśli czegoś nie jestem pewny, nie
    zgrywam chojraka na niepewnym gruncie, czego i innym życzę. ;)

> [...]
    > Z pozdrowieniami dla autora. (:
    > Jakbyś chciał dowiedzieć się więcej to googlaj "wartość cieplna" i od

    Dzięki!

    > A jednak do Ciebie. "Suzuki to kupa gówna" - już kojarzysz?

    Raz się człowiekowi zdarzyło za co przeprosiłem, po co to roztrząsać...?

    > A skoro przeczytałeś faq, to może wiesz ile linijek powinna mieć
    > sygnaturka?

    Gdybym chciał być złośliwy, a nie mam zamiaru, bo nie w tym sęk, to
    zobacz Sam ile listów jest tu wrzucanych poza netykietą, że tylko
    wspomnę o (nie)cięciu cytatów.

    Dziękuję za pomoc i na tym się skupmy...

  • 9. Data: 2009-02-01 15:47:05
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > _Przeczytać_ tabelkę, a nie tylko rzucić okiem.

    _przeczytałem_, ale może mówimy o różnych tabelkach, bo Sam zobacz, że o
    ile NGK podaje jeden symbol o tyle ISOLATOR i ISKRA jako odpowiedniki
    już dwa różne i... _o_to__pytałem... ;)

    > Powtórzę - leniuszek i to do potęgi.

    http://tnij.org/cs6w
    powtarzam, że się nie zgadzam, bo tabelka podaje różne symbole... ;)

  • 10. Data: 2009-02-01 16:46:25
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Jasio wrote:

    > Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > _Przeczytać_ tabelkę, a nie tylko rzucić okiem.

    > Powtórzę - leniuszek i to do potęgi.

    Usprawiedliwienie przeciez ma (inni spamuja), o korekcie sig-a tez juz
    zapomnial. Szkoda wysilku, Jasku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955