  • 11. Data: 2009-02-02 00:03:57
    Temat: Re: Zabytkowe świece - zamienniki
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości
    news:gm4glb$uj1$1@mx1.internetia.pl...

    > http://tnij.org/cs6w
    > powtarzam, że się nie zgadzam, bo tabelka podaje różne symbole... ;)

    A ja powtórzę za autorem tabelki pierwszej, bo tylko ją podałem a
    iskra-kielce.pl nie wchodzi:
    "Osobiście polecam Isolatory, nie mam z nimi żadnego problemu, a wcześniej
    przeze mnie stosowane Iskry "kończyły się po 500km"
    Kładź więc laskę na iskrę i czytaj poniżej.

    Świeca ngk
    http://moto.allegro.pl/item538626290_b7hs_ngk_ural_s
    achs_keeyway_romet.html

    Gdybyś jednak wolał isolatora:
    http://www.agmot.pl/sklep.php?k=65&cz=2
    Agmot polecany przez wielu, może Ci doradzą.

    Zresztą - kup NGK, po co te wszystkie kombinacje?
    Więc kup tę świecę NGK, skoro nawet link do allegro podałem.
    Za próby nauki netykiety nie musisz dziękować, skoro i tak nie masz zamiaru
    korzystać.

    Bye.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 12. Data: 2009-02-02 08:28:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > A ja powtórzę za autorem tabelki pierwszej, bo tylko ją podałem a
    > iskra-kielce.pl nie wchodzi:

    To już wiem, czemu nie mogliśmy na początku złapać jednego "języka",
    skoro Tobie nie otworzyła się strona Iskry. ;) Wszystko Ok! Nastąpiło
    zwykłe nieporozumienie, bo mówiliśmy o 2 różnych tabelkach. ;)

    > Kładź więc laskę na iskrę i czytaj poniżej.

    Ja nie chciałem kupić Iskry do których zresztą nie mam przekonania,
    nawet obecnie założona źle pracowała, tylko podawałem symbole od których
    szukałem odnośnika do innych, które chciałem dobrać. Jestem bardzo
    drobiazgowy a nie każdy to lubi. ;)

    > Świeca ngk
    > http://moto.allegro.pl/item538626290_b7hs_ngk_ural_s
    achs_keeyway_romet.html

    Dokładnie tak! Zostaję przy NGK, mam u siebie zaprzyjaźniony sklep w
    którym ją na pewno znajdę.

    > Zresztą - kup NGK, po co te wszystkie kombinacje?

    Nie zrozumieliśmy się, może ja wyraziłem się mało precyzyjnie, może
    przez to, że nie otworzyła Ci sie podesłana przeze mnie tabelka.
    Chciałem się dowiedzieć czemu do jednego symbolu np. NGK inni
    producenci, tutaj akurat Isolator oraz Iskra podają 2 różne
    odpowiedniki, ale już nieważne. Poszperałem więcej w sieci, dorwałem pdf
    do mojej SenNej... i już wiem więcej, także dzięki Tobie! ;)

    > Za próby nauki netykiety nie musisz dziękować, skoro i tak nie masz
    > zamiaru korzystać.

    Staram się ją stosować i to dużo częściej, niż może się wydawać, owszem
    nie zawsze pamiętam o "przycięciu" podpisu, bo w obecnym programie robię
    to ręcznie, korzystając z kilku grup dyskusyjnych, ale nie jest to umyślne!

    Jak powiedziałem, gdy się mylę, nie mam problemu z przyznaniem się do
    winy, jednak często jest tak, że na "nowego" wsiada się za rzeczy, które
    gdy zdarzają się starym wyjadaczom, nikt nawet nie wspomni. ;)

    Jeszcze raz dziękuję za pomoc, liczę na trochę wyrozumiałości, bo o
    jednośladach dopiero się uczę, ale kocham zabytkową motoryzację, choć do
    tej pory przez wiele lat miałem do czynienia głównie z Garbuskami, to
    chcę i poznaję tajniki także zabytkowych motocykli nie mogąc się
    doczekać sezonu letniego... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na Jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 13. Data: 2009-02-02 09:56:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości news:gm4jl4$2dc$1@news.onet.pl...

    > Usprawiedliwienie przeciez ma (inni spamuja), o korekcie sig-a tez juz
    > zapomnial. Szkoda wysilku, Jasku.

    Zadziałało przecież.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 14. Data: 2009-02-02 16:14:50
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >nawet obecnie założona źle pracowała, tylko podawałem symbole od których
    >szukałem odnośnika do innych, które chciałem dobrać. Jestem bardzo

    Generalnie w czasach o ktorych mowa wiekszosc firm oznaczala swice
    wedle skali Boscha. Za PALki glowy nie dam bo malo mialem kontaktu -
    to kiedys bylo uznawane za taki sam badziew posrod swiec jak dzisiaj
    NGK;) Ale raczej odpowiada boschowi w240. Podejrzewam ze W240t1.
    Osobiscie wolalbym w240t35.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2009-02-02 19:05:23
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > Generalnie w czasach o ktorych mowa wiekszosc firm oznaczala swice
    > wedle skali Boscha.

    Tak, wiem... doczytałem na Twojej stronie. ;)

    > Za PALki glowy nie dam bo malo mialem kontaktu -
    > to kiedys bylo uznawane za taki sam badziew posrod swiec jak dzisiaj
    > NGK;)

    hehehe... ja od lat zakładam w Garbuskach NGK, ewentualnie Beru, które
    raczej nie są podrabiane, ale znam też mechanika, który NGK nie weźmie
    do ręki. ;)
    Niestety od kiedy świece Boscha są robione w Indiach, itp kompletnie nie
    zdają egzaminu już wolę założyć używaną, ale germańską. ;)