  • 1. Data: 2009-02-01 09:06:00
    Temat: szukam kogoś ze Szczecina z ekipy Enduro motocrossowej
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    jak w temacie, macie ponoć sx400 na wydaniu i szukam kogoś kto da cynk z
    puchy od cykora czy warto jechać:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 2. Data: 2009-02-01 11:36:47
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie, macie ponoć sx400 na wydaniu i szukam kogoś kto da cynk z
    > puchy od cykora czy warto jechać:)

    Przypomnialo mi sie, ze kiedys to tu bylo kilku ze Szczecina.

    Kamerdol byl ze Szczecina ale juz od dawna go nie widzialem.
    W archiwum penie mozna znalesc jego posty i maila, i wenetualnie napisac na
    priva. Ale i tak chyba juz za pozno i chlopaki pojechali na rekonesans bez
    rozpoznania..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-02-03 10:06:41
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > jak w temacie, macie ponoć sx400 na wydaniu i szukam kogoś kto da cynk z
    > puchy od cykora czy warto jechać:)

    Szkoda ze nie mowiłes wczesniej, ja mialem jesienia sx400 na wydaniu, ale
    już poszedł. Fajnie sie nim jezdzilo, rąk nie wyrywał i na tor byl dobry.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 4. Data: 2009-02-03 10:14:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:
    > jak w temacie, macie ponoć sx400 na wydaniu i szukam kogoś kto da cynk z
    > puchy od cykora czy warto jechać:)

    www.moto-klinika.pl (chyba tak, z pamięci piszę) - o ile to nie tam
    chcesz kupić ;) Prowadzi to Redskin który tu kiedyś sie udzielał. Mam do
    niego gg, w razie potrzeby wal na priv.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl