  • 1. Data: 2009-02-01 07:21:48
    Temat: FZ6 S2 Leo Vince
    Od: Seb75 <sab75@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Cze,

    założyłem leona do FZ6. Wszystko jest pięknie - gra i buczy, a nawet
    bardziej buczy. Zamierzam sie nim wybrać w tym roku do Austrii i tu
    pojawiająsie moje obawy. Leon jest całkiem głośny - nawet z
    noisekillerami.

    Zestaw składa sie z kocówek 1.wydechu 2. rura łączaca końcówki z drugim
    łącznikiem 3. rura (idzie w pionie za silnikiem) łącząca z kolektorem
    wydechowym oryginalnym.

    Na moje mało wprawne oko element 3 ma identyczną długość i średnicę jak
    element z oryginału (katalizator chyba). Myśle o tym żeby prostą rurę z
    leo zastąpić katalizatorem... powinno być wtedy trochę ciszej...

    Mam rację?

    Pozdro

    Seb
    FZ6S2

  • 2. Data: 2009-02-01 10:57:20
    Temat: Re: FZ6 S2 Leo Vince
    Od: ccc <b...@g...com>

    On 1 Lut, 08:21, Seb75 <sab75@_NOSPAM_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > element z oryginału (katalizator chyba). Myśle o tym żeby prostą rurę z
    > leo zastąpić katalizatorem... powinno być wtedy trochę ciszej...

    Odbiegająć trochę od tematu.
    Jezeli mozesz powiedziec to jakie LeoV zamontowałeś?

  • 3. Data: 2009-02-01 11:23:21
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Seb75" <sab75@_NOSPAM_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > Zestaw składa sie z kocówek 1.wydechu 2. rura łączaca końcówki z drugim
    > łącznikiem 3. rura (idzie w pionie za silnikiem) łącząca z kolektorem
    ***
    Witam
    Założyłem ten sam zestaw, wydech jest homologowany więc nie przekracza(nie
    powinien)
    normy hałasu(z dBkilerami). Z katalizatorem może będzie trochę ciszej, ale
    nie liczyłbym
    na zbyt wiele.
    Oryginalna rura z katalizatorem jest trochę inaczej wygięta niż rura leo,
    wiec nie da się jej
    w prosty sposób zastąpić. Można np. z oryginalnej rury wyciąć katalizator i
    wspawać w rurę
    leo(oczywiście najpierw wyciąć odcinek rury leo o dł. katalizatora :-))
    Mnie interesuje jeszcze kwestia niemania katalizatora vs ewentualny
    nadgorliwy diagnosta stacji
    kontroli pojazdów :-)

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 Fazer S2 '07

  • 4. Data: 2009-02-01 11:48:21
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Użytkownik "Seb75" > napisał

> [...]
    > bardziej buczy. Zamierzam sie nim wybrać w tym roku do Austrii i tu
    > pojawiająsie moje obawy. Leon jest całkiem głośny - nawet z

    Wiataj

    Ja w 2 lata temu kupilem do St3 leo vince i o dziwo moje z db-kilerami
    chodzily strasznie cicho.

    Kazdy wydech homologowany posiada znak homologacyjny nabity na wydechu oraz
    homologacje w wersji papierowej.

    Jesli masz ten papier to miej go przy sobie i w razie kontroli okazac go
    policji.

    Nic ci wtedy nie maja prawa zrobic.

    No chyba ze bedziesz mial faktycznie przekroczona norme halasu nawet z
    db-kilerami , ale ja o takich przypadkach nie slyszalem.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 5. Data: 2009-02-01 14:09:27
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Seb75 pisze:

> [...]
    > element z oryginału (katalizator chyba). Myśle o tym żeby prostą rurę z
    > leo zastąpić katalizatorem... powinno być wtedy trochę ciszej...

    Jesli kupiles nowy z pewnego zrodla z calym kompletem papierow, rur i
    innych pizdrykow, to znaczy, ze za bardzo panikujesz :) Wersja drogowa z
    db-killerem ma homologacje. Pewnie wydech fabryczny brzmial jak
    odkurzacz zabawka dla dzieci do lat 3 i teraz slyszysz ogromna roznice.
    Tak bylo u mnie, po zmianie wlasnie na Leo Vince zaczal grac i buczec.
    Chociaz glosny jest dopiero jak wypieprzylem db-killera, teraz dopiero
    zaczal gadac jak ta lala
    Wyjezdzajac za granice jechalem z db-killerem :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 6. Data: 2009-02-01 18:49:10
    Od: Seb75 <sab75@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Cholera, moze po prostu się starzeję :) Na wysokich obrotach nie ma
    problemu, Najgorzej wali pomiędzy 2 a 4 tys. Np. przejazd przez uliczkę
    osiedlową...
    Najciekawsze jest to ze wydaje się głośniejszy po włożeniu kasku :) No nic
    - widocznie po 30stce się człowiekowi zaczyna pieprzyć we łbie...
    Co do nadgorliwych diagnostów ja bym się raczej nie stresował. Do niemiec
    nam cały czas daleko. Pamiętam jak klika lat temu robiłem pzregląd DR350
    na crossowej kostce z wielkim napisem na boku "Not For Road Use".
    Diagnosta jak to zwykle sprawdził lampę, stop, ze znastwem kopnął w oponę
    i stwierdził - "nooo, bieżnik jak skurwyysynn" :).
    W każdym razie dzieki - muszę znaleźć ten papier z homologacją.
    A swoją drogą w którym miejscu jest to oznaczenie na wydechu???

    Seb
    FZ6S2

  • 7. Data: 2009-02-01 19:35:15
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Seb75" <sab75@_NOSPAM_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > A swoją drogą w którym miejscu jest to oznaczenie na wydechu???
    ***
    Na przynitowanej blaszce opasającej wydech, zaraz za stożkową końcówką
    http://tinyurl.com/c787hh --> SGI e13 0231 <--to będzie chyba to

    pozdrawiam
    --
    Mariusz (Mario123)

  • 8. Data: 2009-02-02 19:33:09
    Od: Seb75 <sab75@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Mario123napisal

> [...]
    z.pl...
    > ***
    > Na przynitowanej blaszce opasającej wydech, zaraz za stożkową końcówką

    Dzięki sprawdzę

    Pozdro

    Seb
    FZ6S2