  • 161. Data: 2016-09-08 21:37:16
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2016-09-08 o 14:58, J.F. pisze:
> [...]
    >>> klientów. Albo co najmniej trzeba było poczekać, aż wszyscy
    >>> miejscowi

    >U mnie na daczy tak nie ma. Co prawda nie kupuję w zabitej deskami
    >wsi, tylko w siedzibie gminy. Ale Biedra jest jak wszędzie i inne
    >sklepy też, oraz stragan z pomidorami.

    To widac naprawde wieksza wies.
    Bo Biedronka nie wszedzie stoi, i niekoniecznie jest to zaraz wies
    zabita dechami.

    J.

  • 162. Data: 2016-09-08 22:11:45
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 września 2016 17:11:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A pytales obecnie w Castoramie ?

    Akurat 1mm na pewno maja. Tanio w pudełkach po 20 sztuk czy cos w ten deseń.

  • 163. Data: 2016-09-08 22:13:25
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 września 2016 17:11:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A pytales obecnie w Castoramie ?

    0,8mm też są:
    http://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykul
    y/elektronarzedzia-przenosne-i-akcesoria/opalarki-i-
    narzedzia-specjalistyczne/akcesoria-do-mininarzedzi/
    wiertla/wiertla-ze-stali-v-w-0-8mm-3szt.html#product

    ;)

  • 164. Data: 2016-09-08 22:16:23
    Od: Dziamgot Niestrudzony <d...@g...com>

    użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dwa wagony cukierkow, robi wrazenie na idiotach. Przez te dwa wagony zabraklo na
    rynku wewnetrznym miesiecznie 3 gramy cukierkow na Polaka.

    Maj 14 wagonów, czerwiec - 6, daje w sumie 20, skoro wykaz obejmuje
    4 miesiące, to mnożymy przez 3 i wychodzi 60 wagonów wyr. cukierniczych
    rocznie. Rusek reformy robił za Gorbaczowa, wcześniej widać
    nie musiał, bo i po co jak od sąsiada jest za 10%.

  • 165. Data: 2016-09-08 22:20:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

> [...]
    -narzedzia-specjalistyczne/akcesoria-do-mininarzedzi
    /wiertla/wiertla-ze-stali-v-w-0-8mm-3szt.html#produc

    A ciekawosci przy najblizszej bytnosci ich sprawdze :-)

    J.

  • 166. Data: 2016-09-08 22:30:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dziamgot Niestrudzony" napisał w wiadomości
    użytkownik J.F. napisał:

    >http://www.wykop.pl/ramka/336144/wykaz-towarow-wysl
    anych-z-polski-do-zsrr/

    Pisze o samym przyspawaniu.
    O chocby tu - strona 4.
    http://www.solidarnosc.gda.pl/wp-content/uploads/200
    5/10/magazyn8_05.pdf

    Choc w sumie - wychodzi na to, ze ziarnko prawdy w tej legendzie
    jednak bylo, i to dosc spore ...

    J.

  • 167. Data: 2016-09-08 22:33:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To przelicz te wagony po 30 ton kazdy i wylicz ile cukierkow ubylo na statystycznego
    Polaka i czy taka ilosc mogla miec wplyw na niedobory na rynku wewnetrznym. Policz
    tez ile takich wagonow cukierkow trzeba bylo na jednego miga albo su a ile na czolg t
    siedemdziesiat cos tam.

  • 168. Data: 2016-09-08 23:04:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie znowu wiadomo ze czesc zaplacilismy a czesc nam ruscy darowali. Moze darowali za
    to ze im taniej wegiel bedziemy sprzedawali. Kto wie, kto wie. Wniosek jeden. Jesli
    nam darowali wszystko jak napisales albo czesc to moze wypadalo im wegiel taniej
    sprzedawac jesli sie to oplacalo. I w takiej sytuacji zadnych pretensji do ruskich
    miec nie mozna. Nie widze roznicy jesli splacamy wszystko i gonimy im wegiel w
    normalnej cenie albo nie splacamy ale dajemy bonus na jakies zakupy u nas. Te 3/4 to
    byly straty ZSRR za cala wojne. Nie znam sie czy jak czolg przyjmie na klate dwustu
    kilogramowa bombe to dalej bedzie czolgiem. Ale cysterny z paliwem na bank sie
    anihiluja w takiej sytacji. Czolg bez paliwa nie jest czolgiem jak nie stoi na
    postumencie i robi za pomnik. Zolnierz bez amunicji tez jakby mniejsza wartosc bojowa
    mial. Nadazasz? Co do reparacji. Nieprawda jest jakoby jakis rzad polski z niej
    zrezygnowal. Program w tv niedawno byl i poruszyli ten temat. Zaden rzad nie
    zrezygnowal ale nigdy sie nie upomnial. Gostek, jakis doktor, mowil ze przepierdal
    sie do ONZ zeby sprawdzic. Znaczy sie wyslali go na przeszpiegi. Jak by Polska
    zrezygnowala to bylo by to odnotowane. Nie jest. Takie roszczenia nie ulegaja
    przedawnieniu ani przeterminowaniu. Jest w ONZ remanent zrobiony w Polsce zaraz po
    wojnie. Na dzisiaj wychodzi ze niemcy za straty materialne sa nam winni jedynke z
    dwunastoma zerami dolarow. Za ludzi ktorzy zgineli po waloryzacji do 2016 roku okolo
    szostki z dwunastoma zerami. Razem okolo siedmiu europejskich bilionow dolarow. Nawet
    nie jestem w stanie wyobrazic sobie ile to by bylo w banknotach stu dolarowych.
    Pociag z wieloma wagonami, a moze kilka takich pociagow, a moze spory statek bylby
    potrzebny. Albo ile to by bylo wagonow brylantow albo zlota.

  • 169. Data: 2016-09-08 23:43:02
    Od: Dziamgot Niestrudzony <d...@g...com>

    użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To przelicz te wagony po 30 ton kazdy

    Licząc wagon 20t.
    Wychodzi 6,25g od rodziny/miesięcznie. Faktycznie niewiele,
    ale nie wiadomo ile było takich stacji, te "dane" na ulotce solidarności
    są tylko z jednego miejsca w PL. Licząc pesymistycznie liczbę takich
    stacji x10, wychodzi już minus 60gram/rodzinę/miesiąc. A przydział
    na kartce był 250g/os (500g/rodzinę). Czyli czarny scenariusz
    zakłada podebranie 12% cukierków z PL, przy założeniu że takich
    stacji było 10 a nie jedna.

  • 170. Data: 2016-09-09 00:03:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czarno na bialym wychodzi ze w wariancie pesymistycznym przy dziesieciu kolejowych
    przejsciach granicznych to nie eksport do ZSRR spowodowal braki cukierkow w sklepach
    w Polsce. No to grzecznie pytam gdzie do kurwy nedzy podzialy sie cukierki. I tak z
    namiotami da sie policzyc, z rajstopami. Chociaz z rajstopami nie. Robili wtedy
    bardzo rozciagliwe i jak by zrobili o kilka procent mniejsze to ilosc by sie
    zgadzala. A mogli robic bo kobiety wtedy jadly a nie zarly i byly normalne a nie
    takie roztyte serdle jak teraz.