  • 31. Data: 2013-06-28 23:56:32
    Temat: Re: Za co dziękują sobie kierowcy TIRów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 16:29:08 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Fri, 28 Jun 2013 23:05:14 +0200, "J.F."

    >Zeby miec informacje z drogi?... Nie ma darmowego lunchu...
    No coz, mozna i tak podchodzic.

    > P.S. Ale faky, w Polsce sie strasznie klnie. Najbardziej mnie poraza
    > gdy ide na Politechnike Warszawska, do kawiarni, czy chodze po
    > korytarzu i slucham jakim jezykiem studenci mowia... Kiedys nawet pod
    > historyczna "budka z piwem" takiego jezyka nie bylo.

    Zniesli egzaminy wstepne :-)

    > Chyba to mlodzi Poalcy maja we krwi, albo co...

    Jesli o mnie chodzi - pretensje do niejakiego Gatesa.
    Ile razy z tym Gownowsem mam do czynienia, tyle razy najgorsze wyrazy
    mi sie pchaja na usta.

    A do czynienia mam kilkanascie godzin dziennie, wiec sam rozumiesz ze
    k* j* jego m@ ...

    J.

  • 32. Data: 2013-06-28 23:59:08
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 28 Jun 2013 23:56:32 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jesli o mnie chodzi - pretensje do niejakiego Gatesa.
    >Ile razy z tym Gownowsem mam do czynienia, tyle razy najgorsze wyrazy
    >mi sie pchaja na usta.

    To NTG, ale ja tego nei rozumiem..

    >A do czynienia mam kilkanascie godzin dziennie, wiec sam rozumiesz ze
    >k* j* jego m@ ...

    Nie rozumiem.

    A.L.

  • 33. Data: 2013-06-29 00:00:28
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 28 Jun 2013 23:56:21 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Nawigacja Ci nie krzyknie, uwaga naczepa w poprzek bez świateł. Mi CB
    >uratowało na pewno auto, być może zdrowie. Auto przede mną wbiło się w
    >nieoświetloną naczepę leżącą w poprzek drogi. Więc wolę jednak mieć ta
    >19 włączoną.

    Tak na marginesie, jake sa regulacje w Polsce dotyczace CB?... Kupuje
    sie w sklepie, i juz? Czy tez tzreba jakies papiery zalatwiac?

    A.L.

  • 34. Data: 2013-06-29 00:20:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 16:59:08 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Fri, 28 Jun 2013 23:56:32 +0200, "J.F."
    >>
    > To NTG, ale ja tego nei rozumiem..

    Bylo Macroshit Auto, bedzie Gownows Embeded Automotive - niestety, to
    moze byc TG :-(

    >Nie rozumiem.

    Widac nie jestes wymagjacym uzytkownikiem :-)

    Ale klac mozna dlugo i nieszczesliwie :-)

    J.

  • 35. Data: 2013-06-29 00:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 17:00:28 -0500, A.L. napisał(a):
    > Tak na marginesie, jake sa regulacje w Polsce dotyczace CB?... Kupuje
    > sie w sklepie, i juz? Czy tez tzreba jakies papiery zalatwiac?

    Komuna sie naprawde skonczyla, kupujesz i juz.

    Za to jakbys sobie chcial radio (nie CB, marynarskie) na zaglowce
    zainstalowac, o, to sie jeszcze nie skonczyla :-)

    J.

  • 36. Data: 2013-06-29 02:13:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.06.2013 00:00, A.L. pisze:
    > Tak na marginesie, jake sa regulacje w Polsce dotyczace CB?... Kupuje
    > sie w sklepie, i juz? Czy tez tzreba jakies papiery zalatwiac?

    Idziesz do biedronki, kupujesz radio i antenę za 200 zł w komplecie i
    już możesz co dzień o 8 rano pytać jak Cię słychać. :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 37. Data: 2013-06-30 16:08:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Wyprzedzany błyska drogowymi (raz i krótko), gdy wyprzedzający już
    > może się "schować" (koniec naczepy wyprzedzającego wyprzedził kabinę
    > wyprzedzanego). Wyprzedzający "mówi" dziękuje awaryjnymi, po czym
    > wyprzedzany, znów raz drogowymi "mówi" nie ma sprawy. Taki drogowy
    > savoir vivre.

    to mogliby w ramach tego SV nie wyprzedzać na autostradzie 90km/h z róźnicą
    prżedkości jakieś 1-2 km/h

  • 38. Data: 2013-07-17 21:11:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 28 Jun 2013 20:47:58 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Dziwnym trafem nie zauważył tego, że większość użyć hamulca
    >wynikało z zachowań kierowców aut osobowych ...

    O toto... W poniedziałek na odcinku Kowal - Warszawa (a1>a2) TIRy
    zajechały mi drogę może 2 razy. Za to osobówki... nawet nie starałem
    się liczyć. Szkoda że skasowałem filmy z kamery, bo byłby właśnie
    filmik poglądowy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2013-07-17 21:22:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 21:11:22 +0200, jerzu napisał(a):

> [...]
    > zajechały mi drogę może 2 razy. Za to osobówki... nawet nie starałem
    > się liczyć. Szkoda że skasowałem filmy z kamery, bo byłby właśnie

    Jak to mówi przysłowie "TIR ma wielkie oczy" ;)

  • 40. Data: 2013-07-17 21:32:29
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ale faky, w Polsce sie strasznie klnie.

    Eeetam, w kazdym amerykanskim filmie jest "fuck" iles razy tlumaczone u
    nas pracowicie: "cholera";-) Jedynie "not your fuckin' bussines" brzmi
    po polsku lepiej niz oryginal: "nie twoj zasrany interes".
    Spojrz na to od innej strony: Wszyscy mowia, ze polski to cholernie
    trudny jezyk. Nic bardziej blednego, opanujesz slowo "kurwa" i juz
    rozumiesz co 2 slowo w naszym pieknym jezyku;-) Ba, znalem takiego, co
    absolutnie wszystko byl w stanie wyrazic tym 1 slowem, od zachwytu, po
    obrzydzenie, od radosci do zlosci. Miszcz... k'wa;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa