  • 1. Data: 2013-06-28 09:03:33
    Temat: Za co dziękują sobie kierowcy TIRów?
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    Jeden drugiego wyprzedza kilka minut (bo wyprzedzany nie ma zwyczaju
    zwolnić), po czym wyprzedzający dziękuje wyprzedzanemu.
    Ciekawy jestem po co i za co?

  • 2. Data: 2013-06-28 09:07:45
    Temat: Re: Za co dziękują sobie kierowcy TIRów?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Za to, że wspólnie udało im się wkurwić 25 osobówkarzy :>

    L.

  • 3. Data: 2013-06-28 09:09:54
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-28 09:07, Lisciasty pisze:
    > Za to, że wspólnie udało im się wkurwić 25 osobówkarzy :>

    LOL, jest to jakaś koncepcja :)

  • 4. Data: 2013-06-28 09:23:12
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-28 09:09, DoQ pisze:

    > LOL, jest to jakaś koncepcja :)

    a dokładnie to w momencie gdy wyprzedzający minie wyprzedzanego ten
    drugi mruga mu światełkami - że już może wskoczyć na prawy pas

    Lukasz

  • 5. Data: 2013-06-28 10:12:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.06.2013 09:03, DoQ pisze:
    > Jeden drugiego wyprzedza kilka minut (bo wyprzedzany nie ma zwyczaju
    > zwolnić), po czym wyprzedzający dziękuje wyprzedzanemu.
    > Ciekawy jestem po co i za co?

    Wyprzedzany błyska drogowymi (raz i krótko), gdy wyprzedzający już może
    się "schować" (koniec naczepy wyprzedzającego wyprzedził kabinę
    wyprzedzanego). Wyprzedzający "mówi" dziękuje awaryjnymi, po czym
    wyprzedzany, znów raz drogowymi "mówi" nie ma sprawy. Taki drogowy
    savoir vivre.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 6. Data: 2013-06-28 10:26:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-06-2013 10:12, anacron pisze:

> [...]
    > wyprzedzanego). Wyprzedzający "mówi" dziękuje awaryjnymi, po czym
    > wyprzedzany, znów raz drogowymi "mówi" nie ma sprawy. Taki drogowy

    a potem po 8h gdy mozgi im sie zlasuja, puszczaja sobie wiazanke na sibi ;]

  • 7. Data: 2013-06-28 11:32:41
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Jeden drugiego wyprzedza kilka minut (bo wyprzedzany nie ma zwyczaju
    > zwolnić), po czym wyprzedzający dziękuje wyprzedzanemu. Ciekawy jestem
    > po co i za co?

    Właśnie za to, że nie zwolnił. Mieli wspólną zabawę blokując autostradę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-06-28 11:51:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 09:03:33 +0200, DoQ napisał(a):
    > Jeden drugiego wyprzedza kilka minut (bo wyprzedzany nie ma zwyczaju
    > zwolnić), po czym wyprzedzający dziękuje wyprzedzanemu.
    > Ciekawy jestem po co i za co?

    Za blysniecie swiatlami "mozesz juz zjechac w prawo"

    J.

  • 9. Data: 2013-06-28 12:01:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.06.2013 10:26, K pisze:
    > a potem po 8h gdy mozgi im sie zlasuja, puszczaja sobie wiazanke na sibi ;]

    Eeeeee, ja tam w każdym mieście słyszę, ze to akurat tu są najgorsze
    drogi na świecie, że nigdzie indziej etc.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 10. Data: 2013-06-28 12:17:00
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 09:03:33 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
    > Jeden drugiego wyprzedza kilka minut (bo wyprzedzany nie ma zwyczaju
    >
    > zwolnić), po czym wyprzedzający dziękuje wyprzedzanemu.
    >
    > Ciekawy jestem po co i za co?

    A mnie ciekawi gdzie wy natykacie sie na te minutowe wyprzedzania.
    jezdze po gierkówce i po autostradzie i jak już się wyprzedzaja to całkiem sprawnie.
    Ale chwile to trwa. Przy czym widzę że wyjątkiem są sytuacje kiedy ciężarowiec się
    wciska do wyprzedzenia przed kogos kto jedzie swoim tempem.