  • 1. Data: 2013-06-26 20:58:33
    Temat: OC Gotwear
    Od: k...@g...com

    Słyszał kto o nich? Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie firmy.

  • 2. Data: 2013-06-26 21:39:35
    Temat: Re: OC Gotwear
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.06.2013 20:58, k...@g...com pisze:
    > Słyszał kto o nich?
    jak słyszał to co, jak nie słyszał to co? Jaka różnica w OC?
    > Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie firmy.
    Za samo OC? Więc w czym problem?

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-06-26 22:08:15
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 czerwca 2013 21:39:35 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > jak słyszał to co, jak nie słyszał to co? Jaka różnica w OC?

    > Za samo OC? Więc w czym problem?
    >

    > ToMasz

    Może problem w tym że pierwszy raz słyszałem o tej firmie. Dla mnie to rybka co za
    firma byle legalna i kazali sobie jak najmniej płacić. Dlatego pytam czy ktoś może ma
    u nich ubezpieczenie.

  • 4. Data: 2013-06-27 00:50:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Słyszał kto o nich? Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie
    > firmy.

    I ubezpieczają bez problemu dostawczaki firmowe?
    dotychczas jak analizowałem, to zawsze pzu wychodziło najtaniej.
    Dostawczaków, na firme duzo tych tanich ubezpieczalni po prostu nei chce u
    siebie.
    W zeszłym roku juz sie cos ruszyło, ktos miał cene porównywalna, ale nadal
    duzo tanszy od PZU nikt nie był.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 5. Data: 2013-06-27 01:17:35
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 00:50:14 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    >
    > ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

    dokładnie o 148 złotych są tańsi. Przynajmniej jak spytałem ile i odjąłem od PZU to
    tak wyszło. Co Cie swędzi że ubezpieczenie u taniego ubezpieczyciela. Jak komuś
    przywalisz to nikt nie pyta ile zapłaciłeś za OC tylko czy masz OC.

  • 6. Data: 2013-06-27 03:15:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co Cie swędzi że ubezpieczenie u taniego ubezpieczyciela.

    ?
    Nic nie swędzi.
    Pisałem, ze kilka razy podchodziłem i nie mieli tanszej oferty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 7. Data: 2013-06-27 10:55:59
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Jak komuś przywalisz to nikt nie pyta ile zapłaciłeś za OC tylko czy
    > masz OC.

    Tyle, że wtedy może wezwać policję albo nie. Jak zobaczy jakieś "Gotwear"
    to raczej wybierze tą pierwszą opcję.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-06-27 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Tyle, że wtedy może wezwać policję albo nie. Jak zobaczy jakieś
    > "Gotwear" to raczej wybierze tą pierwszą opcję.

    Ile miałeś stłuczek w życiu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 9. Data: 2013-06-27 13:02:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Jun 2013 11:58:33 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Słyszał kto o nich? Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie
    > firmy.

    Gothaer chyba?
    http://de.wikipedia.org/wiki/Gothaer_%28Versicherung
    %29

    Duże niemieckie towarzystwo

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2013-06-27 13:12:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-27 12:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik tá´? ...

    > Ile miałeś stłuczek w życiu?

    Ja miałem trzy, nie z mojej winy. W pierwszej ubezpieczycielem było PZU,
    wziąłem oświadczenie i się potem tłukłem po sądach. Z tego powodu przy
    każdej kolejnej stłuczce wzywam policję. Tym chętniej, im większy
    ubezpieczyciel :)

    --
    Liwiusz