  • 12. Data: 2013-06-28 12:27:30
    Temat: Re: Za co dziękują sobie kierowcy TIRów?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jeden drugiego wyprzedza kilka minut (bo wyprzedzany nie ma zwyczaju
    > zwolnić), po czym wyprzedzający dziękuje wyprzedzanemu.
    > Ciekawy jestem po co i za co?

    najczesciej za to, ze ten wyprzedzany mignie swiatłami temu
    wyprzedzajacemu, kiedy naczepa wyprzedziła kabinę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 11. Data: 2013-06-28 12:27:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...c napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > a potem po 8h gdy mozgi im sie zlasuja, puszczaja sobie wiazanke na
    > sibi ;]

    To nie jest akurat zarezerwowane dla Tirowców.
    Jadąc z dzieckiem lepiej CB nie włączać - taka kultura...

    Najśmieszniejsi sa ci, co lecą kurwami co drugie slowo a jak sie ich
    zapytać, dlaczego, usmiechają się i przyznają, że nie wiedza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 13. Data: 2013-06-28 12:39:03
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-28 12:17, s...@g...com pisze:
    > A mnie ciekawi gdzie wy natykacie sie na te minutowe wyprzedzania.
    > jezdze po gierkówce i po autostradzie i jak już się wyprzedzaja to całkiem
    sprawnie. Ale chwile to trwa. Przy czym widzę że wyjątkiem są sytuacje kiedy
    ciężarowiec się wciska do wyprzedzenia przed kogos kto jedzie swoim tempem.

    Widocznie jeździsz raz od święta.

  • 14. Data: 2013-06-28 13:01:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-06-2013 12:17, s...@g...com pisze:

> [...]
    ciężarowiec się wciska do wyprzedzenia przed kogos kto jedzie swoim tempem.

    na trojmiejskiej obwodnicy, a zeby bylo smieszniej to "tiry" maja tu
    zakaz wyprzedzania.

  • 15. Data: 2013-06-28 13:09:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]

    >A mnie ciekawi gdzie wy natykacie sie na te minutowe wyprzedzania.
    >jezdze po gierkówce i po autostradzie i jak już się wyprzedzaja to całkiem

    Szczególnie "chwile to trwa" jak się takiemu teamowi tirmenów zrobi "pod
    górkę" i wyprzedzany robi się szybszy od wyprzedzającego ale
    jednokomórkowiec na lewym nic sobie z tego nie robi bo po co. Przecież górka
    się kiedyś skończy i on znowu będzie szybszy i w końcu uda mu się zakończyć
    wyprzedzanie.

  • 16. Data: 2013-06-28 14:35:22
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-06-28, BaX <bax@_klub.chip.pl> wrote:

> [...]
    > się kiedyś skończy i on znowu będzie szybszy i w końcu uda mu się zakończyć

    pod górkę się zazwyczaj nie odpuscza ani na prawym ani na lewym. Jak
    odpuścisz, stracisz pęd i znacznie zwolnisz, będzie trzeba robić
    redukcję (albo zrobi to automat) przy okazji potencjalnie wywołując
    domino hamowania za tobą.

    --
    WildS

  • 17. Data: 2013-06-28 14:53:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A mnie ciekawi gdzie wy natykacie sie na te minutowe wyprzedzania.

    Na drogach...
    Zeby bylo smieszniej - tirowcy robią sobie sami pod górkę.

    Np. obwodnica Poznania. Kiedys nie było tam zakazu wyprzedzania dla
    ciezarówek. Ale ze ruch duzy bo ktos wymyslił, ze 2 pasy sa ok na
    obwodnicy... a tirowcy własnie robili takie minutowe wyprzedzania to
    postawiono zakaz.
    Oczywiscie kto by sie przejmowal... ale pojawiły się patrole policji i
    regularnie łapały krnąbrnych.

    Efekt jest taki, ze obecnie na CB ciągle słyszysz, ze ktoś się 60 na
    godzine wlecze i cały wezyk za nimi.

    A gdyby wyprzedzali sie tylko wtedy kiedy róznica predkosci jest znaczna a
    nie 1km/h to pewnie nigdy by taki rozwoj wydarzeń nie miał miejsca. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 18. Data: 2013-06-28 18:50:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 03:17:00 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > A mnie ciekawi gdzie wy natykacie sie na te minutowe wyprzedzania.

    Takie tam "morskie opowieści" - czasy i prędkości mierzone na oko ;)

    Gdyby był film, to by się okazało że większość tych kilkuminutowych (czy
    wielokilometrowych wg. innych podań ludowych) wyprzedzań trwało 45 sekund.
    Ale wnerwiony zajechaniem (oczywiście "tuż przed maskę" i "cudem whamował")
    czuje jakby trwało 5 minut i prawie słyszy śmiech tirowca który zrobił to
    celowo i perfidnie ;)

  • 19. Data: 2013-06-28 20:38:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 18:50:42 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Takie tam "morskie opowieści" - czasy i prędkości mierzone na oko ;)
    > Gdyby był film, to by się okazało że większość tych kilkuminutowych (czy
    > wielokilometrowych wg. innych podań ludowych) wyprzedzań trwało 45 sekund.

    Filmy sa.
    http://www.youtube.com/watch?v=CP4_oibIJ-Q
    Ten do statystyki - tyle tego nagral, ale wszystkie szybkie.
    Choc on cos kombinowal z szybkoscia (pod koniec)

    Ale dluzsze sie zdarzaja
    http://www.youtube.com/watch?v=Hju7kGpN_ok

    http://www.youtube.com/watch?v=xk2XH0cQfaw
    http://www.youtube.com/watch?v=MCDv-c4h4JE

    > czuje jakby trwało 5 minut i prawie słyszy śmiech tirowca który zrobił to
    > celowo i perfidnie ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=wmvtFog2zLo

    Ale ... to moglo trwac juz 3 minuty wcczesniej :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-06-28 20:47:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-28 18:50, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > czuje jakby trwało 5 minut i prawie słyszy śmiech tirowca który zrobił to

    10/10 ... Dziś poleciałem WRC-KRK-WRC z pasażerem, też kierowcą
    ... i co tir "zajechał mi drogę" w ten sposób, że gdy widziałem,
    że zmienia pas ruchu wyłączałem tempomat ze 150 ... auto samo
    zwalniało dużo wcześniej i nie było potrzeby używania hamulca
    ... Pasażer zwrócił miotając w stronę ogółu tirmenów kurwami, że
    zawsze wpierdalają się "tak w ostatniej chwili" zmuszając do
    hamowania.

    Dziwnym trafem nie zauważył tego, że większość użyć hamulca
    wynikało z zachowań kierowców aut osobowych ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90