  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ZEDER - czy warto
    Date: Wed, 21 Mar 2012 09:07:53 +0100

    Pawlo wrote:
    > Witam
    > Ma ktoś zainstalowaną tą blokade kierownicy zeder? Ile to kosztuje i
    > czy naprawdę jest taka skuteczność jak piszą.

    Nie i nigdy bym tego nie zamontowal bo zbyt upierdliwe w uzyciu. AC, blokada
    skrzyni biegow typu bolec (co tez wkurza i np czesto nie uzywam :P).

    Co wkurza w bolcu kolo lewarka? Ze czasami zapominam i ruszam a tu tylko mozna
    do tylu. Problem mozna rozwiazac mikrostykiem z odpowiednim podlaczeniem do
    isntalajci "po stacyjce" by piszczalo mi ze jest blokada albo prosciej,
    odpinany kluczyk do blokady skrzyni (karabinczyk taki) bo jak juz odpale silnik
    to wkurza mnie ze musze wylaczyc, wyjac komplet kluczy i odblokowac skrzynie...

    I jesli faktycznie mango sie za to wzielo to ja dziekuje.