  • 21. Data: 2012-10-09 19:21:10
    Temat: Re: You're holding it wrong - oficjalnie.
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Podejdźmy do sprawy praktycznie, bez emocji:
    > Zdjęcia robione "pod światło", bez doświetlenia lampą (a nie masz tej opcji
    > w aparatach z komorek z diodą LED) wychodzą bardzo źle.

    Pszemol skończ pieprzyc bzdury w swoim idiotycznym stylu. Pisałem wcześniej i
    załączałem linki do zdjęć robionych moją N8. A od czasów N95 i optyki Zeiss`a
    jakość zdjęć w Nokiach, w tym robionych pod światło znacznie się polepszyła i
    inne telefony mogą jedynie o tej jakości pomarzyć. Podaję kilka linków do moich
    zdjęć, żebyś zrozumiał, że jeśli w najlepszym telefonie świata zdjęcia są
    spieprzone, nie oznacza to, że inne telefony nie umieją robić dobrych zdjęć pod
    światło:

    http://img688.imageshack.us/img688/1990/zdjcie675s.j
    pg
    http://img31.imageshack.us/img31/5697/zdjcie071fa.jp
    http://img716.imageshack.us/img716/9238/zdjcie153u.j
    pg
    http://img820.imageshack.us/img820/9153/zdjcie205.jp
    http://img341.imageshack.us/img341/5121/zdjcie3q.jpg
    http://img88.imageshack.us/img88/3615/55678991.jpg
    http://img33.imageshack.us/img33/7122/62883584.jpg

  • 22. Data: 2012-10-09 20:17:34
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Kolejny raz pada jablkowy argument: "ja z tego nie korzystam, to nie jest istotne".

    Nie! Argument brzmiał: zdjęcia robione pod Slońce bez dobrej lampy
    błyskowej i tak wychodzą do bani, więc to czy jest tam jakaś łuna jeszcze
    czy jej nie ma nie ma dużego znaczenia.

    W Twoim albumie ile % stanowią zdjęcia robione pod Slońce?

    > Zauwaz, ze nigdzie nie wspominam o jakosci porownywalnej do lustrzanki,
    > oczekuje jedynie, ze aparat w trudnych warunkach zachowa sie podobnie jak
    > inne hi-endowe smartfony. Nic wiecej.

    Ile zdjęć w trudnych warunkach musisz robic aby taka wada dyskwalifikowała
    iPhone5 przy wyborze nowej komórki?

    > Co do sensu robienia zdjec pod slonce, kwestia jest dyskusyjna, niektore
    > fotki moga byc ciekawe a jesli bede odczuwal niedosyt purpury wolalbym
    > osobiscie dodac ja w PS:
    > http://l.yimg.com/ea/img/-/120626/flu_figher_3_vitam
    in_d_17uin1b-17uin1g.jpg?x=450&q=80&n=1&sig=0NzKIXIS
    72MxRWlagFc8fQ--
    > http://images.colourbox.com/thumb_COLOURBOX568543.jp
    > http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/
    194977/194977,1246752286,2/stock-photo-fountain-jets
    -against-sunlight-33127756.jpg
    > http://farm4.staticflickr.com/3257/2837387460_917d39
    08db_z.jpg

    > Wszystko zalezy od punktu widzenia. Jesli ktos mowi mi, ze oferowany
    > towar jest najwyzszej jakosci to mam podstawy zakladac ze tak jest.
    > W przypadku Apple jest inaczej - ten sam aparat w iP4S robil lepsze zdjecia pod
    slonce.

    I masz prawo go krytykować. Dla mnie jednak nie jest to wada istotna więc
    nie doszukuj się w tym ze nie krytykuje iPhone5 za to pro-applowskiej
    tendencyjnosci.

    > Prawde mowiac nie interesuje mnie jak to czarne nakladane na to inne
    > metalowe sie nazywa. To czarne ma siedziec na tym metalowym jak chocby
    > w przypadku N8. Tak nie jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=OSFKVq36Hgc 1:15

    No ale jak juz krytykujesz to sie zainteresuj co krytykujesz. Gdyby to byl
    lakier to bylaby inna rozmowa i krytyka bylaby uzasadniona.

    > http://www.youtube.com/watch?v=emHOGZvK8ic 4:35

    > Uff, dobrze ze do tego jeszcze nie doszlo ;]

    :)

    > Wiesz dlaczego? Apple mnie tego nauczylo. Gdy slysze o niesamowitej
    > jakosci wykonania, wspanialych zdjeciach (apropos panorama robiona na
    > filmiku podczas keynote zawiera slonce?) itd to oczekuje, ze tak bedzie.
    > W kazdym detalu, na ktory zwrocono mi uwage. Naiwny jestem?

    Koncentrujesz sie na negatywach bo ulegasz propagandzie antyapplowskiej.
    Sprawdz ile fotek pod slonce robisz i przestan juz o tej purpurowej łunie
    sie rozpisywac.
    Sprawdz co to jest anodyzowanie aluminium i przestan zaplakiwac sie nad
    rzekomą łatwą rysowalnościa "lakieru".

    > Nie, jakosci w kazdych warunkach porownywalnej z innymi smartofnami.
    > Tu masz zestawienie z "wiekowymi" modelami:
    > http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3621&idPhone2=4910&idPhone3=3252
    > Zauwaz jak mocno ostrzone jest zdjecie z iP na parasolu na tle nieba po lewej.

    Nie przesadzasz ciutke?

    > W takim razie ta "zazdrosna konkurencja" musiala teraz mocno groszem
    > sypnac. Nie bylo tylu nagatywnych uwag po pierwszych dniach sprzedazy
    > wczesniejszych modeli.

    Zernij na reklamy Samsunga w TV a zobaczysz jak bardzo zagrożeni się
    iPhonem czują. Posuwają się do chwytów poniżej pasa w negatywnych
    reklamach.

    > Czy mialem w rekach? Nie. Bazuje na ocenie osob, ktorych czesto chlebem
    > powszednim jest ocenianie tego typu wyrobow i jesli oni znajduja takie
    > "cechy" i popieraja je odpowiednimi dowodamito latwiej przychodzi mi
    > zaufac takim informacjom niz keynote Apple :]

    To sprawdź jak obiektywni są Ci na których polegasz i wybierz sie do
    jakiegos sklepu operatora co jeszcze ma iPhone 5 aby osobiscie go sobie
    potrzymac w ręce.

  • 23. Data: 2012-10-09 20:39:57
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

> [...]
    > najlepszym telefonie świata zdjęcia są spieprzone, nie oznacza to, że
    > inne telefony nie umieją robić dobrych zdjęć pod światło:

    Fajowe zdjęcia, ale co z tego wynika?
    Sugerujesz może że N8 jest konkurencją dla iPhone5?

    Aparat to nie wszystko...

    Wybor smartfona to przecież coś więcej niż wybór aparatu foto.
    Jesli iPhone zbiera minus za purpurową flarę na zdjęciach pod światło to
    zbiera wiele innych plusów w innych kategoriach.

    Nie zroz mnie źle - fajnie byłoby gdyby udało im się ten problem naprawić.
    Tak jak poprawić byki w aplikacji mapowej.
    Ale jak tego nie zrobią to i tak iPhone5 jest lepszym smartfonem niż Twoja
    N8 z lepszym aparatem foto :)

  • 24. Data: 2012-10-09 21:10:03
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 9 Oct 2012 18:39:57 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...pl>
    wrote:
    > Fajowe zdjęcia, ale co z tego wynika?
    > Sugerujesz może że N8 jest konkurencją dla iPhone5?

    > Aparat to nie wszystko...

    ROTFL

    Nie prawda, że dach przeciekał, a poza tym prawie nie padało...

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 25. Data: 2012-10-09 21:22:35
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik Pszemol <P...@P...pl> napisał:

    > Fajowe zdjęcia, ale co z tego wynika?

    A o czym pieprzyłeś? Już zapomniałeś?

    > Sugerujesz może że N8 jest konkurencją dla iPhone5?

    Tego nie trzeba sugerować. To iP5 nie jest żadna konkurencją dla N8.

    > Aparat to nie wszystko...

    Pomijając całą resztę, przypomnieć Ci chodząca amnezjo o czym bredzisz w
    kontekście słońca? Po to były właśnie te zdjęcia.
    I prosiłem, nie rób już tego na siłę. Już to udowodniłeś i bardziej się nie
    ośmieszysz.

  • 26. Data: 2012-10-09 21:36:39
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

> [...]
    > kontekście słońca? Po to były właśnie te zdjęcia.
    > I prosiłem, nie rób już tego na siłę. Już to udowodniłeś i bardziej się nie

    Ale nikt nie kwestionuje purpurowej poswiaty. Ona tam jest. O co Ci chodzi?
    Pohamuj nerwy bo Ci żyłka pęknie...

  • 27. Data: 2012-10-10 06:58:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-10-2012 20:39, Pszemol pisze:

    > Wybor smartfona to przecież coś więcej niż wybór aparatu foto.
    > Jesli iPhone zbiera minus za purpurową flarę na zdjęciach pod światło to
    > zbiera wiele innych plusów w innych kategoriach.

    Jakich? Korzystałeś z tego telefonu chociaż przez 3 dni? Czy całą swoją
    opinię wyrobiłeś sobie w oparciu o propagandę marketingową szerzoną
    przez Apple?

    --
    pozdr.

  • 28. Data: 2012-10-10 07:20:30
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Jakich? Korzystałeś z tego telefonu chociaż przez 3 dni? Czy całą swoją
    > opinię wyrobiłeś sobie w oparciu o propagandę marketingową szerzoną przez Apple?

    Weź i zapytaj właścicieli SGSIII co ile godzin musza ładować baterię....

  • 29. Data: 2012-10-10 10:40:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-10 07:20, Pszemol pisze:

    > Weź i zapytaj właścicieli SGSIII co ile godzin musza ładować baterię....

    pewnie bedzie to zalezalo od stopnia intensywnosci korzystania z
    telefonu i iP tu tez nie blyszczy - co zreszta powinienes sam wiedziec.

    Niektorym bateria starcza ledwo na 1 dzien (a jak sie 'zapra' to na max
    6 godzin ;) - a mi czasami nawet na 3 pelne dni (z ograniczeniem, a nie
    calkwitym wyeliminowaniem, uslug internetowych).
    Wiec Twoj przytyk jest conajmniej wydumany z racji braku innych argumentow.

  • 30. Data: 2012-10-10 10:57:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Weź i zapytaj właścicieli SGSIII co ile godzin musza ładować baterię....

    Przy standardowym używaniu tel + net min 2 dni.