  • 11. Data: 2011-10-25 09:58:46
    Temat: Re: Yeti odebrane
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > 2.0 diesel 140 KM DSG 4x4 czarny ;)

    wg tej grupy to dziadostwo, wadliwy silnik, itp. itde....

  • 12. Data: 2011-10-25 10:02:49
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 09:38, to pisze:
    > begin Lisciasty

    > Dla ludzi z poczuciem estetyki -- duże.

    To niech Ci ludzie nie patrzą na tego yeti. Osoba jadąca Yeti, ma ten
    luksus, że sama siebie nie widzi więc ją to najmniej dotyczy:)

    A.

  • 13. Data: 2011-10-25 10:15:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Tuesday, October 25, 2011, 3:43:14 AM, you wrote:

    > Yeti dla żony odebrane.
    > Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

    Szkoda Yeti...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-10-25 10:26:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Paź, 09:58, "gzk" <g...@g...pl> wrote:

    > wg tej grupy to dziadostwo, wadliwy silnik, itp. itde....

    Mój mechanior prawi, że 2.0 TDI po 2007 już są ok, więc to jeti ma
    szansę pożyć ;)

    L.

  • 15. Data: 2011-10-25 10:35:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Arek

    > To niech Ci ludzie nie patrzą na tego yeti. Osoba jadąca Yeti, ma ten
    > luksus, że sama siebie nie widzi więc ją to najmniej dotyczy:)

    Teleportuje się do niego?

  • 16. Data: 2011-10-25 11:07:32
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 10:35, to pisze:
    > begin Arek

    > Teleportuje się do niego?

    Ale kto do kogo?

    A.

  • 17. Data: 2011-10-25 13:18:29
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Yeti dla żony odebrane.
    > Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

    tylko ku... gdyby nie te raty ;-)

  • 18. Data: 2011-10-25 15:53:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-25 03:43, megrims pisze:
    > Yeti dla żony odebrane.
    > Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

    A co? Stwierdziłeś, że w rodzinie już wystarczy szarżowania i zrobili Ci
    na zamówienie Yeti 1.2 TDI? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2011-10-25 16:10:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-10-2011 09:11, to pisze:
    > Widziałeś jak Yeti wygląda i jak wygląda ktokolwiek w Yeti?

    Ten chyba bardziej mnie rozczula:
    http://1.bp.blogspot.com/_kYjqzp2tpzA/TSHya6jgT0I/AA
    AAAAAAACA/x2gkskS6sTU/s1600/z7969065X%252CNissan-Juk
    e.jpg

    ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-10-25 17:02:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Oct 2011 16:10:19 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Ten chyba bardziej mnie rozczula:
    >http://1.bp.blogspot.com/_kYjqzp2tpzA/TSHya6jgT0I/A
    AAAAAAAACA/x2gkskS6sTU/s1600/z7969065X%252CNissan-Ju
    ke.jpg

    Jak już jesteśmy przy Nissanach:
    http://isocca.com/wp-content/uploads/2009/02/nissan_
    cube3-03.jpg