  • 1. Data: 2011-10-24 21:04:26
    Temat: BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30
    Od: "mm" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30 - ktoś używał tych zimówek? warto?
    szczególnie interesuje mnie jak wypadłaby w zestawieniu z tradycyjną zimową
    Dębicą Frigo

  • 2. Data: 2011-10-24 21:26:14
    Temat: Re: BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-24 21:04, mm pisze:
    > BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30 - ktoś używał tych zimówek? warto?
    > szczególnie interesuje mnie jak wypadłaby w zestawieniu z tradycyjną zimową
    > Dębicą Frigo

    Jeździłem na Frigo2 i na LM30.

    Na śniegu bezkonkurencyjna jest Dębica, za to na suchym/wilgotnym
    asfalcie jest "trochę" gorzej.

    Na Blizzakach przejechałem dwa ostatnie sezony i jakby rozmiar pasował
    do nowego samochodu, pewnie bym je sobie zostawił. Namówiłem również
    ojca na takie opony, był zadowolony, a jeździł głównie w trasach
    (obecnie opony są do wzięcia, 185/60R15).

    Gdyby Dębica produkowała Frigo2 w moim rozmiarze (205/60R15), to
    kupiłbym komplet bez chwili wahania :) Bardzo dobrze je wspominam.

  • 3. Data: 2011-10-24 22:01:02
    Od: R <...@w...niemam.pl>

    W dniu 2011-10-24 21:04, mm pisze:
    > BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30 - ktoś używał tych zimówek? warto?
    > szczególnie interesuje mnie jak wypadłaby w zestawieniu z tradycyjną zimową
    > Dębicą Frigo

    Ja mam LM-25 w Laginie 1 kombi. Dwie zimy już przeszły i z tego co
    pamiętam raz tylko miałem przykrość (styczeń 2011, moją ulicę zasypało,
    ale wówczas cały Wrocław był pod śniegiem) i spod bloku nie było opcji
    się wytoczyć przez "hałdę", pomógł jeden popychacz. O sorry, dwa razy
    był problem - drugi raz jak zawracałem "na 3" tej samej zimy i tył mi
    się środek mi zawisł na tym, co było między dwiema "koleinami" z
    kopnego śniegu, ale to wina mojej głupoty a nie opon. Poza tym na śniegu
    żadnej przykrej akcji nie było, kiepsko się ślizgają jak się na placu na
    ręcznym w zakręt wchodzi :/

    Poza tym ani razu nie miałem w nich awaryjnego hamowania (tak żeby abs
    załapał) więc nie powiem jak one się w takich akcjach zachowują.

    Pewnie niewiele pomogłem :)

    R.

  • 4. Data: 2011-10-24 22:18:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-24 21:04, mm pisze:
    > BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30 - ktoś używał tych zimówek? warto?
    > szczególnie interesuje mnie jak wypadłaby w zestawieniu z tradycyjną zimową
    > Dębicą Frigo

    Na śniegu wolałbym Frigo, na mokrym Blizzaka.
    Ogólnie na ulicę raczej Blizzak.

  • 5. Data: 2011-10-24 22:18:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin R

    > Poza tym ani razu nie miałem w nich awaryjnego hamowania (tak żeby abs
    > załapał) więc nie powiem jak one się w takich akcjach zachowują.

    Kapelusz detected!

  • 6. Data: 2011-10-25 09:43:55
    Od: "R." <z...@...pl>

    W dniu 24.10.2011 22:18, to pisze:
    > begin R

    > Kapelusz detected!

    Spadaj :)
    Z żoną i małym dzieckiem, 80% po zawalonym na maksa Wrocławiu - nie da
    się inaczej :)

    R.

  • 7. Data: 2011-10-25 10:39:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello R.,

    Tuesday, October 25, 2011, 9:43:55 AM, you wrote:

    > Spadaj :)
    > Z żoną i małym dzieckiem, 80% po zawalonym na maksa Wrocławiu - nie da
    > się inaczej :)

    Zdecydowanie we Wrocku próba gwałtownego hamowania może się skończyć
    nagłą wizytacją bagaźnika.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl