  • 1. Data: 2011-10-25 03:43:14
    Temat: Yeti odebrane
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Yeti dla żony odebrane.
    Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

  • 2. Data: 2011-10-25 07:51:02
    Temat: Re: Yeti odebrane
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Oct 2011 03:43:14 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Yeti dla żony odebrane.
    >Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

    Ty to wiesz jak ją podejść :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-10-25 08:42:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Paź, 03:43, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Yeti dla żony odebrane.
    > Na jej miejscu bym wystąpił z pozwem rozwodowym :D

    Napisz jakie spalanie jak już nieco pojeździ, bom ciekaw. Teściu się
    przymierzał do tego wozidła ale marudził że dużo pije (samochód, nie
    teściu).

    L.

  • 4. Data: 2011-10-25 08:59:26
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lisciasty

    > Napisz jakie spalanie jak już nieco pojeździ, bom ciekaw.

    Obawiam się, że może zostać spalone jeszcze przed jazdą.

    > Teściu się
    > przymierzał do tego wozidła ale marudził że dużo pije (samochód, nie
    > teściu).

    Facet chciał kupić Yeti DLA SIEBIE i zniechęciło go do tego tylko
    spalanie? Dobrze zrozumiałem? ;-)

  • 5. Data: 2011-10-25 09:07:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Paź, 08:59, to <t...@x...abc> wrote:
    > Facet chciał kupić Yeti DLA SIEBIE i zniechęciło go do tego tylko
    > spalanie? Dobrze zrozumiałem? ;-)

    A dlaczego nie? Jeździ nową Octavią, która nawet przy jego ciężkiej
    nodze nie pali dużo, co przy przebiegu 40 tys. km rocznie ma niejakie
    znaczenie. A że nie miał ciśnienia na to jeti więc w czym problem? :>

    L.

  • 6. Data: 2011-10-25 09:11:54
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lisciasty

    > A dlaczego nie? Jeździ nową Octavią, która nawet przy jego ciężkiej
    > nodze nie pali dużo, co przy przebiegu 40 tys. km rocznie ma niejakie
    > znaczenie. A że nie miał ciśnienia na to jeti więc w czym problem? :>

    Widziałeś jak Yeti wygląda i jak wygląda ktokolwiek w Yeti?

  • 7. Data: 2011-10-25 09:22:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-25 08:42, Lisciasty pisze:

    > Napisz jakie spalanie jak już nieco pojeździ, bom ciekaw. Teściu się
    > przymierzał do tego wozidła ale marudził że dużo pije (samochód, nie
    > teściu).
    >
    > L.

    sopot torun <160km/h 9.5
    torun poznan zgodnie z przepisami, noc zero korkow 7.3
    2.0 diesel 140 KM DSG 4x4 czarny ;)

  • 8. Data: 2011-10-25 09:34:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Paź, 09:11, to <t...@x...abc> wrote:
    > Widziałeś jak Yeti wygląda i jak wygląda ktokolwiek w Yeti?

    A jakie znaczenie ma wygląd jakiegoś samochodu i wygląd kogoś w nim?

    L.

  • 9. Data: 2011-10-25 09:38:06
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lisciasty

    > A jakie znaczenie ma wygląd jakiegoś samochodu i wygląd kogoś w nim?

    Dla ludzi z poczuciem estetyki -- duże.

  • 10. Data: 2011-10-25 09:51:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:
    > begin Lisciasty

    > Dla ludzi z poczuciem estetyki -- duże.

    Nie powiesz mi, że coś tutaj burzy poczucie estetyki ;-)

    http://29.media.tumblr.com/tumblr_lemvfoosWr1qb815co
    1_500.jpg

    Seco