  • 1. Data: 2011-10-24 19:42:42
    Temat: Części LPG Poznań
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Siemka. Gdzie w Poznaniu można kupić filtry do instalacji gazowych? Na
    Allegro są filtry po ok 3zł, ale wysyłka 15 więc bez sensu. Jest w PO
    jakiś sklep z częściami?

  • 2. Data: 2011-10-24 19:50:19
    Temat: Re: Części LPG Poznań
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Siemka. Gdzie w Poznaniu można kupić filtry do instalacji gazowych? Na
    > Allegro są filtry po ok 3zł, ale wysyłka 15 więc bez sensu. Jest w PO
    > jakiś sklep z częściami?

    na malwowej w tym samym budynku, gdzie jest Kawasaki (z tyłu) jest (no
    przynajmniej był, jak tam byłem ostatnim razem) sklep firmowy Elpigazu
    Ewentualnie pogooglaj gdzie obecnie ma siedzibe firma Car-Gaz (pewnie nadal
    na Szczepankowie)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-10-24 19:51:38
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Kubuś, Elpigazu już tam nie ma od kilku lat. Zakładałem u nich instalke
    i nie mam gdzie jej serwisować:(

  • 4. Data: 2011-10-24 19:59:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Kubuś, Elpigazu już tam nie ma od kilku lat. Zakładałem u nich instalke i
    > nie mam gdzie jej serwisować:(

    nie ma tam serwisu - to prawda.
    Ale sklep był dużo dłużej. Tak jak pisalem - ostatnio kiedy tam bylem, czyli
    koło początku tego roku, sklep nadal funkcjonował.