  • 141. Data: 2010-11-30 00:04:47
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Artur Maśląg* w wiadomości news:id113q$7p8$2@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > W dniu 2010-11-29 10:48, Przembo pisze:
    > (ciach przypowieści ludowe)
    > Na początek to dokładnie obejrzyj ten film, po czym się zastanów jak
    > bardzo tendencyjnie podchodzisz do tego co wydaje Ci się, że widzisz.
    > Niczego nie mylę - jeżeli ktokolwiek pisze cokolwiek o utrudnianiu
    > komuś wyprzedzania, to jest to równoznaczne ze spowalnianiem takiego
    > osobnika.

    Co najwyżej spowolnienie manewru... ale po co Ci te bajdurzenie?

    > Niczego sobie nie ubzdurałem, a to co napisałeś powyżej jest jedynie
    > potwierdzeniem tego, co napisałem wcześniej. Teraz już nawet posuwasz
    > się do stawiania tez, co napiszę później - to nawet nie są domniemania,
    > a wręcz pewność - masz rację, idąc tym tropem porozumieni

    A z tymi tezami to coś złego? Masz teraz tylko jedną drogę, możesz zacząć
    snuć jakieś teorie i mieszać, jawnie bądź rzecz jasna nie, prędkość względna
    pojazdów. Tylko dlatego że nie rozruszniasz spowolnienia pojazdu od
    utrudnienia które skutkowało spowolnieniem wykonania manewru? To jest
    rozmienianie się na drobne i wielkiego znaczenia nie ma... no poza takim że
    Twoja karkołomna teza ma być na wierzchu.

    > Przykro mi - napisałem już Krzyśkowi, że jeżeli kierowca daewoo
    > gwałtownie zahamował przed czymś z przodu, to upadła cała wasza teoria
    > o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie, ponieważ to coś jechało
    > wcześniej przed ładą. Inna sprawa, że Twoje powyższe wnioski świadczą
    > o bardzo tendencyjnym podejściu do wielu spraw - nie chcę tutaj używać
    > określeń, które by mogły być przez niektórych zinterpretowane jako
    > obraźliwe.

    I to coś zdematerializowało się że Łada dała w palnik? Tak nagle i
    gwałtownie?
    Moje wnioski są dobrane stosownie do Twojej merytoryki, tendencyjnie
    analizujesz filmik zasłaniając się że nie wszystko widać, że nie ma
    kierunkowskazu... Kwestie najistotniejszą pomijasz, a mnie motywacja
    kierowcy Łady nie interesuje, jechał jak dupa, jechał jak zakompleksiony
    mały człowieczek, czy może zabrał się za wyprzedzanie poprzedzającego auta z
    wybiegiem. Efekt jest jaki widać, przyczyna jest drugorzędna.

    > Tkwisz w mylnym błędzie.

    To napiszesz coś w końcu o kierowcy Łady i jego zachowaniu? Czy brak
    kierunkowskazu terenówki załatwia sprawe?

    Pozdr

  • 142. Data: 2010-11-30 14:57:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-30 00:04, Przembo pisze:
    (...)

    > Co najwyżej spowolnienie manewru...

    Patrząc na zagadnienie szerzej, jednak nie tylko.

    > ale po co Ci te bajdurzenie?

    Już mi wystarczy Twoich wypowiedzi w podobnym tonie, włącznie z
    wcześniejszą deklaracją, że niemożliwa jest jakakolwiek platforma
    porozumienia.

    EOT

  • 143. Data: 2010-11-30 17:58:15
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Artur Maśląg* w wiadomości news:id2vsu$r40$1@news.onet.pl napisał(a):
> [...]
    > Już mi wystarczy Twoich wypowiedzi w podobnym tonie, włącznie z
    > wcześniejszą deklaracją, że niemożliwa jest jakakolwiek platforma

    Kilkakrotnie prosiłem byś powiedział coś o kierowcy Łady, a Ty milczysz jak
    zaklęty. Tak, niemożliwa jest płaszczyzna porozumienia dopóki unikasz
    niewygodnych Ci odpowiedzi, ale to jest Twoja decyzja, ja tylko stwierdziłem
    fakty i jak widać niestety miałem w tym aspekcie racje :(

    > EOT

    Będzie trzeba jakoś z tym żyć :)

    Pozdr

  • 144. Data: 2010-12-02 20:15:24
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > To chyba jednak inny materiał widziałeś - na tym z linku
    > niestety tego nie widać.

    Ależ widać.

    Chyba powinieneś się wybrać na badania medyczne bo słabo z Twoim
    wzrokiem i możesz stanowiśc zagrożenie na drodze ;)

    \SK

  • 145. Data: 2010-12-03 00:55:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 23:34:50 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

    > Naprawdę? Przecież przepis, który tego zabrania jest absurdalny.
    > Stosowany literalnie, nie pozwala ruszyć spod świateł na kilku-pasowej
    > ulicy.

    POzwala, bez problemu.

    --
    ___________ (R)

  • 146. Data: 2010-12-03 00:55:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:13:14 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

    > Ty ruszasz pierwszy, ja po Tobie ale mam szybszy samochód.

    Art. 2. przeczytaj definicje wyprzedzania.

    --
    ___________ (R)

  • 147. Data: 2010-12-03 00:56:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 20:32:24 +0100, topek napisał(a):

    > A co ta lada niby zlego robila?
    > Bo ja tylko kretyna w suvie widze

    To przetrzyj oczy - przyśpieszanie w czasie bycia wyprzedzanym.

    --
    ___________ (R)

  • 148. Data: 2010-12-03 00:58:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 01:31:46 +0100, Maciek napisał(a):

    > Masz bardzo dobre oko. SUV tuz po wyprzedzeniu od razu hamuje, caly czas.

    A dziad borowy z łady śpi.

    --
    ___________ (R)

  • 149. Data: 2010-12-03 11:30:55
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > A dziad borowy z łady śpi.

    Nie spi tylko jedzie, zajezdza mu droge hamujacy SUV bez kierunkowskazu
    zmuszajac go do ostrego hamowania.

  • 150. Data: 2010-12-03 20:38:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 11:30:55 +0100, Maciek napisał(a):

    > Nie spi tylko jedzie, zajezdza mu droge hamujacy SUV bez kierunkowskazu
    > zmuszajac go do ostrego hamowania.

    tak, oczywiście, a kilku sekund od zjechania SUV-a na pas, a rozpoczęcia
    hamowania przez Łade to nei ma. LOL.

    --