    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Date: Wed, 24 Nov 2010 09:10:15 +0100

    W dniu 2010-11-24 08:53, Myjk pisze:
    > 2010-11-23 22:36:12 Mateusz

    > Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)

    A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".

    Jechałem sobie stałą prędkością (około 120) po czym dojechałem do
    pewnego samochodu (jechał około 100), wyprzedziłem i jechałem dalej 120.
    Ten za chwilę mnie wyprzedził po czym zwolnił do 100, jechałem za nim
    kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać -
    kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten
    "buc" również zaczął zwalniać nie dając mi zjechać na prawy pas. Nawet
    jadący z naprzeciwka samochód nie dał mu do myślenia dopiero moje ostre
    hamowanie pozwoliło wcisnąć się na prawy pas

    Ariusz