  • 71. Data: 2011-01-15 15:10:54
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:igs8j4$4fg$1@inews.gazeta.pl...

    > uwazam, ze nie umisz jezdzic, albo jezdzisz jak ciapa

    Dokładnie takie mam zdanie o Twoich wynikach.

    > przedmowcow "kapelusz warning" czy cos w tym stylu, jesli ktos mowi, ze
    > jedze np 50km/h w zabudowanym, ...

    Nie gdy mówi że jedzie, tylko gdy domaga się takiego samego kretynizmu od
    innych.

    > Jestes z tych frajerow na drodze, co podjezdzaja na 5cm na zderzak

    Nie - wręcz przeciwnie.
    Szybko wyprzedzam zawalidrogi i staram się nimi nie przejmować.

  • 72. Data: 2011-01-15 15:42:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Powaga?
    > Tyle to ważyła Megane II i to kombi.
    > Obstawiam że Megane I jakieś 150 kg mniej.

    1130kg + moje 90

    --
    Irokez

  • 73. Data: 2011-01-16 11:34:25
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Fri, 14 Jan 2011 18:13:26 +0100, ToMasz wrote:

    > bo to tak jest. poczytaj na forum cytrynki. ja mam xsare kombi z HDI, i
    > latem na trasie jest pięc z hakiem, natomiast rekord zimowy, (grzanie na
    > postoju, odcinki po 2.5km, prędkość maksymalna 40km/h - blisko 10. Ze
    > strony silnika nie miałem wiekszych kłopotów, a jeśli już, to "dawał
    > znać" długo wcześniej ze coś jest "nie teges"

    Tak myślałem, że wątek zejdzie w kierunku spalania :) A dla mnie ono tak
    ważne nie jest, bo będę jeździł okazyjnie i najczęściej "w niedzielę do
    kościoła".
    Wiem już, że benzyny potrafią napić się oleju. Diesle - w przypadku 10 latka
    - to pewno będą padaki po >300kkm. Jakie jeszcze wady i zalety
    diesla/benzyny można wymienić? Czy koszty napraw w silniku 2.0 HDI - z roku
    2001-2 są wysokie?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Documentation is like sex: when it's good, it's very, very good, when

  • 74. Data: 2011-01-16 12:35:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    Artur Frydel pisze:

    > Tak myślałem, że wątek zejdzie w kierunku spalania :)

    no coz, to nie bylo moja intencja, ale jak sie ktos musi spelniac w
    kazdym watku - nawet jesli dotyczy auta, w ktorym nigdy nawet nie
    siedzial - to tak bywa... ;)

    > Wiem już, że benzyny potrafią napić się oleju.

    dotyczy tylko 1.8 16v - taka wada konstrukcyjna, z ktora nalezy sie
    pogodzic (ale z tego okresu co 1.8 16v byly rowniez 1.6 8v)
    W 2005 trafily do XP silniki 1.6 16v (TU5JP4), ktore byly juz w modelach
    PSA (citroen: Xsara II, peugeot 307) od roku 2000 - i ogolnie mialy
    najlepsza opinie wsrod s.benzynowych w PSA.
    Moze wiec, jesli benzyna, to poszukaj >= 2005r ?

    Diesle - w przypadku 10 latka
    > - to pewno będą padaki po >300kkm. Jakie jeszcze wady i zalety
    > diesla/benzyny można wymienić? Czy koszty napraw w silniku 2.0 HDI - z roku
    > 2001-2 są wysokie?

    2.0 HDi (90KM) w XP byly ogolnie chwalone (choc bardziej jednak chwalone
    sa pod wzgl. dynamiki/spalania/eksploatacju pozniejsze 1.6HDi 90/110KM).

    Co do kosztow napraw - to mozesz to okreslic dopiero w konkretnym
    egzemplarzu. Nie sadze, by koszty (rozrzad, wtryski, kolo dwumasowe,
    czy ost, z tematow (*) kolo pasowe z tlumikiem drgan) byly jakos
    znaczaco rozne od innych tego typu silnikow i czy beda dotyczyc kazdego
    auta z tym silnikiem.

    (*) Zarejestruj sie i zagladaj na przed zakupem:
    http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/
    viewtopic.php?topic_id=68055&forum=22

    no dodatkowo nie zaluj zrobienie przegladu przedsprzedaznego w ASO - jak
    juz bedziesz zdecydowany na konkretny egzemplarz

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 75. Data: 2011-01-16 12:42:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no coz, to nie bylo moja intencja, ale

    Ale odpuścić nie możesz i ostatnie słowo musisz mieć zawsze.
    Widać konsekwencją braku takowego byłby natychmiastowy koklusz, paraliż, czy
    wręcz utrata życia.

  • 76. Data: 2011-01-16 12:50:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Ale odpuścić nie możesz i ostatnie słowo musisz mieć zawsze.
    > Widać konsekwencją braku takowego byłby natychmiastowy koklusz, paraliż,
    > czy wręcz utrata życia.

    a ten zowu swoju ...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 77. Data: 2011-01-16 12:51:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Ale odpuścić nie możesz i ostatnie słowo musisz mieć zawsze.
    > Widać konsekwencją braku takowego byłby natychmiastowy koklusz, paraliż,
    > czy wręcz utrata życia.

    a ten zowu swoje ...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 78. Data: 2011-01-16 12:55:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a ten zowu swoje ...

    Czy Ty kiedykolwiek przeczytałeś na co odpowiadasz?

  • 79. Data: 2011-01-16 12:55:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 12:51:53 +0100, AL napisał(a):

    > a ten zowu swoje ...

    Adam, przestaniesz wreszcie wyciągać gówno z szamba, czy ciebie też
    zaplonkować?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 80. Data: 2011-01-16 13:00:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Adam, przestaniesz wreszcie wyciągać gówno z szamba, czy ciebie też
    > zaplonkować?

    z nim sie dyskutuje jak z szafa grajaca...ze starymi szlagierami.
    Juz zaprzestaje.

    --
    pozdr
    Adam (AL)