  • 81. Data: 2011-01-16 13:06:56
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:igumlk$j4d$1@inews.gazeta.pl...
    > Waldek Godel pisze:

    > Znowu wyciągnąłem gówno z szamba,

    Niestety.

    > z nim sie dyskutuje jak z szafa grajaca...ze starymi szlagierami.
    > Juz zaprzestaje.

    Oby do czasu kiedy będziesz miał coś sensownego do powiedzenia.
    Czyli w Twoim przypadku zapewne na zawsze, bo to się nie zdarza.

  • 82. Data: 2011-01-17 08:17:40
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Sun, 16 Jan 2011 12:35:22 +0100, AL wrote:

    > (*) Zarejestruj sie i zagladaj na przed zakupem:
    > http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/
    viewtopic.php?topic_id=68055&forum=22

    > no dodatkowo nie zaluj zrobienie przegladu przedsprzedaznego w ASO - jak
    > juz bedziesz zdecydowany na konkretny egzemplarz

    Dzięki za informacje. Picasso z 2005 to dla mnie za wysokie progi. Celuję w
    2001-2003. No cóż, poczytam o tych HDI.
    No i dzięki za linka :) Bardzo fajne forum.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    If at first you don't succeed, skydiving is not for you.

  • 83. Data: 2011-01-17 17:52:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Czyli wracamy do punktu wyjścia - blokujesz ulice.

    wszyscy blokuja
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/94
    -Xsara_Picasso.html?fueltype=2&constyear_s=2006&powe
    r_s=80&gearing=1&sort=1&powerunit=2

    dane tylko dla silnika 1.6 16v - srednia 7.75 dla grupy 13 kierownikow

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 84. Data: 2011-01-17 19:46:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    r_s=80&gearing=1&sort=1&powerunit=2

    > dane tylko dla silnika 1.6 16v - srednia 7.75 dla grupy 13 kierownikow

    A wśród nich posiadacze prawie produkujących benzynę pojazdów, ze średnim
    spalaniem rzędu 6,21.
    Tak se ne da panie Havranek.

  • 85. Data: 2011-01-17 20:54:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

> [...]
    r_s=80&gearing=1&sort=1&powerunit=2

    > A wśród nich posiadacze prawie produkujących benzynę pojazdów, ze

    ale czy ty umisz czytac:
    Count Fuel Type min srednia max
    13 Gasoline 6,21 7,75 9,22

    wiem, ze ci zal... ;)
    - zaraz powiesz, ze dane zostaly wyprodukowane, zamowione pod ta grupe
    by cos udowodnic, etc. ;)
    Nie musze nic udowadniac - bo jak na razie wszystko przemawia zgodnie z
    tym co powiedzialem na poczatku - odnoszac sie do konkretnego modelu
    auta zgodnego z tematem tego watku.

    dod. dla przykladu tu masz dane goscia (jednego ze srodka stawki) z
    calym garazem aut jakimi jezdzil (wiec zakladam, ze noga mu nie
    'schudla' w czasie ;):
    http://www.spritmonitor.de/en/user/FlorianK01.html

    Jak dla mnie ten temat juz sie wyczerpal, wiec EOT z mojej strony

    Jesli dalej nie mozesz przebolec danych rzeczywistych - to juz Twoj problem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 86. Data: 2011-01-17 21:57:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale czy ty umisz czytac:

    Oczywiście.
    Ale co do posiadania przez Ciebie tej umiejętności mam poważne wątpliwości.
    Albo nie przeczytałeś powyższego zdania, albo go nie zrozumiałeś.
    Bo to co zacytowałeś, było kompletnie nie na temat.
    I tak jest zawsze - coś się nie odezwiesz, to pierdzielisz bez ładu i
    składu.