  • 1. Data: 2011-01-13 20:15:04
    Temat: jaki olej ? jakie filtry ? silnik Honda 2.2 i-ctdi
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    Witam serdecznie,

    Zbliża się przegląd i wymiana oleju i filtrów
    jakie filtry (oleju, powietrza, paliwa, przeciwpyłkowy) polecacie ?
    silnik Honda 2.2 i-ctdi bez DPF

    HERTH+BUSS JAKOPARTS ? - cena dość atrakcyjna

    KNECHT ?- polecane ale bardzo drogie, czy warto ?

    PURFLUX ?

    Mann ?

    Blueprint ?

    Obecnie wlany mam olej Castrol Edge 5W 30
    Czy opłaca się zmienić na MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 ?
    A może Castrol SLX Prof Long ?

    Dzieki

    Robert

  • 2. Data: 2011-01-13 23:56:51
    Temat: Re: jaki olej ? jakie filtry ? silnik Honda 2.2 i-ctdi
    Od: Michail <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-13 20:15, Roberto pisze:
> [...]
    >
    > Blueprint ?
    >
    > Obecnie wlany mam olej Castrol Edge 5W 30
    > Czy opłaca się zmienić na MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 ?

    Spróbuj 0W30.
    Zajrzyj też na http://www.accordklubpolska.pl