    From: "All" <a...@p...not.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: pl.rec.motocykle - posty pożądane i niepożądane. Było - Re: XIV
    SWORAM - 27 czerwca
    Date: Tue, 23 Jun 2009 20:31:18 +0200

    "Easy" w news:h1m37h$e4$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

    > .. widoczenie w moim
    > osobistym i prywatnym odczuciu zrobiło sie tego hasła za duzo.

    ... tym bardziej teraz, kiedy zebrało się kilka zj... i głasków ;).
    (Wkrótce będzie ich 1331). Zdecydowanie przyznaję Ci rację.

    A pytanie pociągające zadałem, bo miewam zboczenie dociekliwca,
    co komu w duszy gra ;).

    > skoro wola Twa... tego chciałam uniknac, bo jak na razie mój KF jest
    > niemal pusty.

    A gdzie tu wyczytałaś moja wolę?? ;).
    [nie dość, że wrażliwa, to jeszcze dowcipna ;)].

    > ale czy ja kwestionuje tematyke? ja tylko mówi ze sie przelewa i tyle.

    OK. Już nie bede :).
    Pospolite ruszenie kontra, mocno zachwiało moim zapałem :).
    Środowisko wykazało się niezłą konsolidacją - wie czego chce
    i czego nie chce. "Panu All" najwyraźniej nie kaman... ;).
    I do tego nie klnie!!;).

    /.../

    > a sadzisz ze ci ludzie sa tak ograniczeni ze nie potrafia sobie znalezc
    > takich relacji na stronach przewidzianych do tego i tylko info na grupie
    > moze ich ocalic??

    Naprawdę myślisz, że cokolwiek wiesz o "takich ludziach"?
    Ja nic o nich nie sądzę, bo każde "sądzenie" jest zlepkiem subiektywizmów
    i niczym więcej. Takich np. jak sugestia dotycząca "ocalania" kogokolwiek.

    > wybacz ale nie czuje takiej potrzeby. Jestem z gatunku samolubów i piekno
    > przyrody przezywam sama. Nie chce sie z nikm dzielic tym co obejrzałam i
    > nie chce tez ogladac zdiec - wole pojechac i zobaczyc naocznie ;)

    No widzisz. A mnie odsyłasz do obcych relacji i chcesz abym pojawil sie tam
    jako pozycja tysiąc-trzysta-trzynaście...
    Dzięki.
    Swoją drogą - "samolub", a pokonuje niepotrzebną trasę by znaleźć się
    rodzynkiem wśród czterdziestu dorodnych samców! :).
    Imponujące i sympatyczne...

    > nie zabraniam i nie zakazuje. Skoro Tobie przeszkadza moje zdanie to
    > powinienes zrozumiec ze mnie ma prawo przeszkadzac przesyt informacji na
    > jeden temat.

    Mnie Twoje zdanie nie przeszkadza - intryguje mnie jego podłoże.
    No ale zgoda - to nie jest grupa do rozgryzania takich nieprzyzwoitych rzeczy
    :).

    > jest jeszcze scigacz,
    > oto co wyrzuciło google w mgnieniu oka. Nie sprawdzam tresci, bo nie mam
    > takiej potrzeby

    ... no widzisz - ja też nie mam potrzeby sprawdzania treści w googlach.
    Mam potrzebę, którą tu objawiłem i która została zaspokojona. Co będzie
    dalej - zobaczymy.
    Za linki dziękuję, ale nie skorzystam. Ktoś już powiedział - każdy ma
    inne potrzeby i ma do nich prawo. Wystarczy korzystać ze swobody
    własnych wyborów (dotyczy to jak najbardziej każdego, jako odbiorcy).

    > bo moi przyjaciele pracuja na to miano latami. ja na bycie Ich przyjaciółką
    > jeszcze dłużej.

    W takim razie znów zapytam: jakim cudem prm miałoby się zamienić
    w "towarzystwo przyjaciol sworam" po kilku tygodniach jego istnienia,
    i pierwszej o nim wymianie zdań?

    > albo Ty kiepsko słuchasz

    - Jasiu! Powiedz skąd się biorą motocykle na drogach?
    - Z garażu.
    - ??

    /.../
    > widzisz... i pomidorówke można komus obrzydzic podajac ja za czesto na
    > obiad.

    > Tyle

    Dzięki.

    > Easy