  • 21. Data: 2009-06-03 14:12:37
    Temat: Re: XII. SWORAM czyli niezobowiązujące zaproszenie na niewinną przejażdżkę
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "gildor" w news:h040f4$6g8$1@news.onet.pl...
    i inni :)

    ... a ileż to korzyści przy okazji :).
    Dzięki panowie za poważne potraktowanie "aktualizacji" słowniczka.
    Tak, tak - jestem pewien, że rzecz już była i gdzieś jest zapisana.
    Powtórzę więc, że zbiór pochodzi z tutejszych rozmów z okresu, mniej
    więcej, dwuletniego. Oznacza to, że są w nim hasła w miarę "żywe" - używki,
    inaczej mówiąc. Nie oznacza to, ze zbiór jest zamknięty - wręcz przeciwnie -
    i wielkie dzięki Kefir'u :), [wielkie dzięki Kefir'u], za bardzo poważne konsultacje,
    uzupełnienia i rady. Arsenał słówek, jaki przytoczyłeś, jest przebogaty
    i z pewnością gdzieś funkcjonuje. Pozwól jednak, że nie będę ich szukał
    po sieci - jeśli pojawią się tutaj (i je zauważę) zostaną odnotowane.

    Przy okazji - dodałem nieco obrazków trasy z lotu ptaka gugle :).
    Zachęcam do rzucenia okiem, szczególnie na kilka zgrabnych winkielków,
    jakie się tam, po czeskiej stronie rozpanoszyły.

    --
    All
    KLE500 (Klara)