  • 11. Data: 2009-06-02 14:50:16
    Temat: Re: XII. SWORAM czyli niezobowiązujące zaproszenie na niewinną przejażdżkę
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    All pisze:

    > tomistrz w
    .googlegroups.com...

    > /.../

    Baranek? nigdy nie słyszałem,lot... się często uzywa
    beemer, bimber - motocykl BMW ->prędzej Beema,Buma,bawarka,Beata
    kosa - podnóżek jednostronny motonga ->podstawka,stopka boczna, nogi się
    na tym nie trzyma!!

    Najlepiej poszukaj w archiwum,niedawno cały słownik sie tutaj przewinął

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-06-02 14:54:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:
    > On Tue, 02 Jun 2009 16:40:13 +0200, gildor <g...@n...gazeta.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Szlifierka, frezarka, wiertarka, co następne?

    tokarka. ale wiertarka i tokarka, to nie znam takich motocykli.

    > Śrubokręt i żelazko? ;-)

    śrubokręt, to informatyk, a żelazko kto? może marketoid.

    --
    gildor
    9'99

  • 13. Data: 2009-06-02 19:12:52
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    lildevil w news:3af3256d-8c4e-4910-b065-23af89636a66@g1g2000yqh
    .googlegroups.com...
    /.../

    >To ja sie przyczepie do "bielizny" z Twojego słownika. Zawsze
    >myślałem, ze to Triumph, a nie BMW.
    >No chyba, że się mylę.

    >Beast
    >Zielona Góra
    >Speed Triple 955i

    Dzięki za wszystkie uwagi - w imieniu czytających!!:)).
    Wniosłem Twoje poprawki, jak też sugestie
    Gildora, Leslie i Tomka Monstera.

    Archiwaliów (jakichkolwiek) nie cierpię - życie jest tak piękne i dynamiczne,
    że nie ma czasu na babranie się w historii (która jest tylko tym, co ktoś napisał
    :)).
    [wiem, wiem - niektórzy tylko tym żyją].
    I dlatego z pełnym zaufaniem nanoszę wszystko co jest tu proponowane i nie
    oprotestowywane przez innych - taką formę uważam za najbardziej żywą
    i adekwatną do współczesności. Inaczej mówiąc - póki co staram się
    nie przeszkadzać i równocześnie nie nadwerężać. Dlatego proszę uprzejmie
    o rozwinięcie haseł dla wielu oczywistych:

    frezarka, czajnik, jajko, piadżjio....

    oraz - o ile jest taka potrzeba - dalsze uzupełnienie zestawienia.

    --
    All
    KLE500 (Klara)

  • 14. Data: 2009-06-02 20:01:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    All pisze:
    > frezarka,

    fazer

    > czajnik,

    GSXF w wersji z prostokątną lampą (pierwsze wersje)

    > jajko,

    GSXF w wersji zaokrąglonej (obecnej chyba ciągle)

    > piadżjio....

    pominę :)

    blady - honda fireblade

    > oraz - o ile jest taka potrzeba - dalsze uzupełnienie zestawienia.

    np napisz chopper a nie czoper i słowa angielskie, pisz po angielsku.

    --
    - gildor
    9'99

  • 15. Data: 2009-06-03 07:41:29
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "All" <a...@p...not.pl> wrote in message

    > "August" w
    n.googlegroups.com...
    > /.../

    > Jak wiadomo, zdecydowanie nie było warunków ani w sobotę ani w niedzielę.
    > Jedziemy zatem w sobotę, 6 czerwca!!:)

    > Wespół z Helisą stworzyliśmy stronkę sieciową, która powinna ułatwić
    > komunikację w gronie zainteresowanych. Strona ma adres:
    >
    > http://www.wirall.net/sworam
    >
    > a ponieważ jest jeszcze ciepła i niedojrzała, ucieszę się z każdej uwagi.
    > Z pewną taką nieśmiałością odważyłem się wstawić tam tajny/poufny
    > słownik gwary motonitowej, za co z góry przepraszam ortodoksów :).
    > On również jest tworem niedoskonałym, więc ... śmiało proszę!!

    Niedoskonalym? Lamerskim ?

    Amorki to nie lagi. Sa takze amory skretu.
    BMW to raczej Buma
    Busa - Hayabusa to takze (Suzuki) - jak przy Intruzie, Hayka, Haya. Warto
    przyjac jednolita forme opisow - raz jest w nawiasie, w innym miejscu juz
    nie.
    Czopek - tak samo niebezpieczne moze byc uzycie doustne.
    Dziewica: pierwsze slysze
    Dzwon to wypadek w ktorym nastepuje zderzenie z przeszkoda lub innym
    pojazdem i nie ma nic wspolnego z gleba czy paciakiem. Gleba moze nastapic
    jako skutek dzwona.
    Filmowcy - mozna dodac ze robia casting
    Frezarka - Yamaha Fazer (jest jeszcze 600)
    Garnek to takze beret.
    Kosa to nie podstawka lecz nozka boczna (czyli nie "pod" a obok - logika)
    Motong - takze koza, padaka, zelazo, sprzet
    Plecaczek - nie generalizowalbym ze najczesciej kobitka
    Czajnik, imbryk - Suzuki GSX-F 600/750 produkowane przed "jajkiem"
    (1989-1997)
    DeeL - czy sa inne niz 1000 i 650? (napisales "np"), bywa nazywany Visromem,
    Wisztromem. Duzym i malym.
    Gucio - mozna dodac Gutek, Moto z Gruzji
    Jajo, jajko - GSX-F 600/750 nowszy od Imbryka (1998-> )
    Trampek - przed 650 byla 600-tka
    Viaderko - 1000 to bardziej Viadro, chocby z racji pojemnosci i gabarytow

    Brakuje mi tez kilku, dosc podstawowych, pojec: klamka, kiera, klipon
    (clip-on) lycha, szafa, budzik, odciecie, szima (shimmy), ogien, swieczka,
    dyfer, kardan. zablokowany(blokada) kastrowany, laczek, palenie lacza,
    stoppie, guma, zawiecha, kicstarter, kopniak, kopajka, kraszppady, gmole,
    EKG motocyklisty(a'proops pampersa), hajsajd (high-ide) lowsajd
    (low-side),zdrapki, wacha, przecinak, sport, UJM, lama
    Takze obiegowych nazw motocykli malutko: Eta, Etka, Czeska, aneuro ,
    Paneuroplan, , Szedola, Iks, Erlan, pompa do gnojowki, Kawa, Duc, Dukat,
    Suka, Yama, Harry, Harusnia, Sporciak....
    Generalnie, poguglalbym nieco gdyz moze sie okazac ze wykonales kawal
    dobrej, juz dawno wykonanej roboty. Kiedys np podobny twor,w bardziej
    rozbudowanej formie,istnial u MouMaxa (webring riders.pl). Nie wiem czy
    zniknal.
    Widac ze czytasz grupe od niedawna i jestes dosc odwazny, powtorze sie,
    nieco poguglaj. Szacunek za checi i zmysl badacza. Zycze postepow.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-06-03 10:03:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > pompa do gnojowki,

    a co to?

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-06-03 10:12:51
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > a co to?

    Spytaj Amila lub Szauka ;)
    *onda CX500

  • 18. Data: 2009-06-03 10:24:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > *onda CX500

    CX 500/650 skoro juz sie czepiamy :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-06-03 10:26:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > GSXF w wersji zaokrąglonej (obecnej chyba ciągle)

    nie. Wraz z B650 wszedl GSXF650. To calkiem inny motocykl niz jajo.

  • 20. Data: 2009-06-03 10:42:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > nie. Wraz z B650 wszedl GSXF650. To calkiem inny motocykl niz jajo.

    aha.

    --
    gildor
    9'99