  • 1. Data: 2009-05-27 11:02:44
    Temat: XII. SWORAM czyli niezobowiązujące zaproszenie na niewinną przejażdżkę
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    Witam!:)

    Z przyczyn technicznych zmuszony jestem powtórzyć wątek
    w nowym miejscu i trochę nietypowo, za co z góry przepraszam
    (jeśli to komuś... w czymś...;).

    Piotr napisał:

    > szkoda, ze nie z centralnego;(
    > ale moze SWORAM sie rozszerzy... kiedys;]

    > gratuluje pomyslu,
    > uczestnikom zazdroszcze,
    > licze na relacje po,

    > pzdrw
    > Piotr

    Dzięki Piotrze za odzew i wsparcie duchowe. Wierzę, że trasa będzie
    ciekawa i udana. Sądzę też, że jakaś relacja z imprezki powstanie
    i będzie udostępniona, a pomysł rzeczywiście znajdzie uczestników
    i naśladowców.

    Grzechu napisał:

    > Witam,
    > W ostatnia niedziele podazalem ta trasa na zamek Frydland. Odcinek
    > drogi od Starej Kamienicy do przejscia granicznego w Czerniawie jest
    > prawdziwym torem przeszkod. Polecam dolozyc pare km i pojechac przez
    > Gryfow Sl. Co do zamku: bardzo ciekawy i ladnie zachowany. Polecam.
    > Koszt zwiedzania 190,- Kc, parking 40,- Kc, czas zwiedzania ok 1,5h.

    Dzięki za konkrety. Szczególnie istotna jest znajomość ewentualnych
    kosztów, na co dobrze byłoby się przygotować wcześniej.

    Co do jakości drogi - tę część znam. W 80% są to dobre choć wąskie
    i kręte asfalty. Jest kilka wariantów przejazdu tej trasy - np. dla terenowych
    opon proponuję spokojnie drogę przez Antoniów (za Chromcem), natomiast
    szosowcy mają do pokonania świetną dróżkę z Chromca do Małej Kamienicy -
    w sumie ta sama odległość. Spotykamy się i tak w Świeradowie :).
    [punkt drugi - 12:30-13:00].

    > Pozdrowienia
    > grzechu
    > Junak M10
    > FZR 1000

    W samym Frydlant też coś się dzieje :).
    Cytuję za: http://www.mesto-frydlant.cz/

    Frýdlant a okolí na obrazech frýdlantského malíře
    5.5.2009 - 30.5.2009
    Výstavní síň frýdlantské radnice v květnu 2009 hostí plátna známého
    frýdlantského výtvarníka Mirka Jiřičky. Expozice bude netypicky
    otevřena od úterý do soboty v 10 - 16 hodin, v termínu od 5.5.2009
    do 30.5.2009.

    Albo:

    Kácení Máje
    30.5.2009
    Začátek ve 20:00 hodin na návsi. Po skácení Májky akce pokračuje
    na fotbalovém hřišti pálením ohně a zpěvem táborových písniček.

    [nic nie kumam...;)]

    Poniżej pozwole sobie powtórzyć komunikat - aby rzecz była w jednym miejscu.
    ---
    Pod adresem http://www.wirall.net/m/XII_SWORAM.jpg
    znajduje się plan na sobotę (lub niedzielę gdyby w sobotę lało)
    dla (nie)spokojnych motonitów z południowo-zachodniego zakątka kraju.
    Proponowana trasa biegnie wokół Izerów, po polskiej i czeskiej stronie.
    Drogi są bajkowe i zapewne dla wielu nie stanowią tajemnicy.
    Szczególną atrakcją może być zamek Frydlant oraz - jak sądzę -
    piękna trasa wśród lasów i gór, drogą 290 z Frydlant do Jakuszyc.
    Z satelity w googlach wypatrzyłem też ciekawy obiekt na wschód
    od Frydlant, przypominający tor motokrosowy - można by o niego
    zahaczyć.
    Szczegóły i miejsca postojów pozwoliłem sobie wskazać na kolejnych
    obrazkach:
    http://www.wirall.net/m/XII_1_piastow.jpg
    http://www.wirall.net/m/XII_2_swieradow.jpg
    http://www.wirall.net/m/XII_3_frydlant.jpg
    http://www.wirall.net/m/XII_3a_frydlant.jpg
    http://www.wirall.net/m/XII_3b_frydlant.jpg
    http://www.wirall.net/m/XII_4_sous.jpg
    http://www.wirall.net/m/XII_5_jakuszyce.jpg

    Rzecz nazywam "Swobodnym Rajdem Motocyklowym" z racji
    uszanowania dla gustów i potrzeby nieskrępowanego decydowania
    o swoich ścieżkach każdego z kierowników. Rajd nie ma żadnych
    wymagań - niczego szczególnego również nie oferuje. Można się
    do niego przyłączyć w dowolnym miejscu (temu służy rozpiska
    godzinowa i postoje). Mile widziany będzie choć jeden motonita
    znający ten szlak :).

    Plan mówi o sobocie 30-go maja. Prognozy pogody na ten dzień są
    jakieś dziwne. Gdyby więc aura była nieciekawa, rzecz odbędzie się
    w niedzielę, 31-go maja.

    Zapraszam

    --
    All
    KLE500 (Klara)

  • 2. Data: 2009-05-29 11:26:47
    Od: August <t...@a...org>

    On 27 Maj, 13:02, "All" <a...@p...not.pl> wrote:
    > Witam!:)

    > Plan mówi o sobocie 30-go maja. Prognozy pogody na ten dzień są
    > jakieś dziwne. Gdyby więc aura była nieciekawa, rzecz odbędzie się
    > w niedzielę, 31-go maja.

    Najwyższy czas chyba podać namiary na siebie , imie, telefon ?

    Który dzień wybrałeś ?

    Jesli w sobote rano bedzie niemegaulewa we Wrocławiu to sprobuje
    dolaczyc od startu.

    pozdrav,
    August tel. 603757594
    [WROCŁAW] Suzuki DR800S BIG

  • 3. Data: 2009-05-29 13:10:41
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "August" w news:0b587613-9855-4df2-bb21-8f4ed6b0c2d0@g37g2000yq
    n.googlegroups.com...
    /.../

    Haj!

    > Najwyższy czas chyba podać namiary na siebie , imie, telefon ?

    > Który dzień wybrałeś ?

    Jestem pełen uznania dla IMGW, który z tygodniowym wyprzedzeniem
    przewidziało pogodę taką, jaka jest. Niestety. Dwie godziny temu nie tylko
    lało ale i rzucało kilkumilimetrowym gradem. Nic nie wskazuje na to, że jutro
    ma być lepiej, co przy temperaturze 10-12°C i pełnym zachmurzeniu,
    nie zachęca do wypadu.

    Pod poniższą linką mamy dobre (w sensie - trafne) prognozy pogody:
    http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=Jelenia+G%
    F3ra

    || Wg stanu na dzień dzisiejszy - z jutrzejszego SWORAM trzeba zrezygnować. ||
    || Jutro wieczorem zdecydujemy, czy sens ma niedzielna wyprawa. ||

    Jeśli i w niedzielę nie wypali - już zapraszam na następną sobotę - 6 czerwca.
    Wprawdzie w tym dniu zdaje się będą jakieś uroczystości proeuropejskie,
    niemniej pogodzić to się da.

    > Jesli w sobote rano bedzie niemegaulewa we Wrocławiu to sprobuje
    > dolaczyc od startu.

    Bez względu na to czy spotkamy sie pojutrze, czy za tydzień,
    będę starał się przygotowywać kolejne SWORAM w każdą sobotę.
    Pominę 20 czerwca, gdyż to termin "zlotu bobrowego".
    Kolejne zajęte, jakie widzę w okolicy, są w lipcu [HD w Karpaczu 4-go
    i zlot w Szklarskiej Porębie 18-go]; "wolnych sobót" jest pod dostatkiem :).

    > pozdrav,
    > August tel. 603757594
    > [WROCŁAW] Suzuki DR800S BIG

    pozdrawiam

    All
    KLE500 (Klara)
    [po ostatniej przygodzie, z podwójnymi lusterkami ;)].

  • 4. Data: 2009-05-30 19:59:59
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "All" w news:gvottp.1pk.1@bellgrowl.host.eu...

    /.../

> [...]

    > Wprawdzie w tym dniu zdaje się będą jakieś uroczystości proeuropejskie,

    Pogoda dzisiaj była fatalna - o jedenastej w miejscu spotkania
    przykra mżawka i 10 stopni. Ale widziałem dwóch śmiałków
    na wysokich enduro z kuframi... I jednego kursanta na prawo jazdy :).

    Nie ma sensu się szlachtować - jutro ma być podobnie. Tym bardziej, ze
    centrum niżu jest w Czechach a całość zdecydowanie krąży w miejscu.

    Tak więc, oficjalnie przestawiam wyprawę juz teraz na 6 czerwca.
    Reszta bez zmian - mapka i rozpiska pod adresem:

  • 5. Data: 2009-06-01 20:15:24
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "August" w news:0b587613-9855-4df2-bb21-8f4ed6b0c2d0@g37g2000yq
    n.googlegroups.com...
    /.../

    Jak wiadomo, zdecydowanie nie było warunków ani w sobotę ani w niedzielę.
    Jedziemy zatem w sobotę, 6 czerwca!!:)

    > Najwyższy czas chyba podać namiary na siebie , imie, telefon ?

    Wespół z Helisą stworzyliśmy stronkę sieciową, która powinna ułatwić
    komunikację w gronie zainteresowanych. Strona ma adres:

    http://www.wirall.net/sworam

    a ponieważ jest jeszcze ciepła i niedojrzała, ucieszę się z każdej uwagi.
    Z pewną taką nieśmiałością odważyłem się wstawić tam tajny/poufny
    słownik gwary motonitowej, za co z góry przepraszam ortodoksów :).
    On również jest tworem niedoskonałym, więc ... śmiało proszę!!

    > Który dzień wybrałeś ?

    Sobota, 6 czerwca, godzina 11:15 - 11:30 parking w Piastowie za J.G..

    > Jesli w sobote rano bedzie niemegaulewa we Wrocławiu to sprobuje
    > dolaczyc od startu.

    Gorąco zapraszam, tym bardziej, że znamy już wiele atrakcji na trasie
    (opis na http://www.wirall.net/sworam) i jestem przekonany, że wyprawa
    będzie udana.

    > pozdrav,
    > August tel. 603757594
    > [WROCŁAW] Suzuki DR800S BIG

    All
    KLE500 (Klara)
    Swobodny Rajd Motocyklowy - http://www.wirall.net/sworam

  • 6. Data: 2009-06-02 07:51:53
    Od: t...@g...com

    On 1 Cze, 22:15, "All" <a...@p...not.pl> wrote:

    > słownik gwary motonitowej, za co z góry przepraszam ortodoksów :).
    > On również jest tworem niedoskonałym, więc ... śmiało proszę!!

    czesc,
    ze sie tak do slownika delikatnie przypier..
    co ma k.. wspolnego jumanie z motocyklizmem ?
    " juma, jumanie - kradzież "
    IMO definicje dzwonu znajdziesz lepsza na grupie
    pozdro

  • 7. Data: 2009-06-02 13:07:28
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    tomistrz w news:4ee9fdf5-cf52-40a3-a8ed-dd285b468ea7@q2g2000vbr
    .googlegroups.com...

    /.../

> [...]
    > co ma k.. wspolnego jumanie z motocyklizmem ?
    > " juma, jumanie - kradzież "
    > IMO definicje dzwonu znajdziesz lepsza na grupie

    No i świetnie, że się przyp.... o to przecież chodzi :).
    Nie uważam się za fachowca w dziedzinie gwar, a skompletowanie
    tegoż słowniczka (czytaj: rozumienie p.s.r.) zajęło mi tak ze dwa lata
    biernego czytania tutejszego zgromadzenia. I oczywiście działo się to
    "przy okazji".

    Hasło musiało się pojawić tutaj, w związku z jakimś perfidnym aktem
    zaboru cudzego mienia... ;).
    Pewnie masz rację - lepiej takich aktów nie prowokować złym słowem.
    Wykreślam.

    Gorąco zachęcam do przypiep... się z dowolnego powodu.
    Wszystko jest do ustawienia.
    No - prawie wszystko.

    Jeśli zaś masz lepszą definicję dzwonu - bardzo proszę zapodaj!!
    Wszystko, co zawiera rzeczony słownik, pochodzi z _tej_grupy_,
    więc nie wiem, o jakiej lepszej definicji myślisz. Wal śmiało!

    All
    KLE500 (Klara)
    XII SWORAM 6 czerwca 2009 (sobota)
    http://www.wirall.net/sworam
    [co tydzień nowa wyprawa, co tydzień skromna relacja] - (hehe, marzenie...)

  • 8. Data: 2009-06-02 14:25:36
    Od: l...@o...pl

    On 2 Cze, 15:07, "All" <a...@p...not.pl> wrote:
> [...]
    r.googlegroups.com...

    > Gorąco zachęcam do przypiep... się z dowolnego powodu.

    To ja sie przyczepie do "bielizny" z Twojego słownika. Zawsze
    myślałem, ze to Triumph, a nie BMW.
    No chyba, że się mylę.

    --
    pozdrawiam
    Beast

  • 9. Data: 2009-06-02 14:40:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    l...@o...pl pisze:

    > To ja sie przyczepie do "bielizny" z Twojego słownika. Zawsze
    > myślałem, ze to Triumph, a nie BMW.

    2oo - dwa koła (motocykl, motorower), a nie dwusuw
    4oooo - w życiu nie widziałem
    katamaran - pojazd dwuśladowy a nie czterokołowy.

    zamykanie opon - jazda po winklach (patrz winkle) z używaniem całej
    dolnej części opony,

    dolnej? bocznej już bardziej. sugeruje - całej szerokości bieżnika.

    Buza to hayabusa nie BMW
    Buma to BMW
    bielizna, gacie, stanik, stringi - to triumphy
    a cebula to CB500 a nie CBF (chyba)
    giees to GS500, a nie GSR i inne co tam masz.
    gixer, to GSXR
    brakuje jajka i czajnika z podstawowych. ale pewnie się tez pomyslisz.
    nie widziałem też piadżijo, frezarki...

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-06-02 14:49:30
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 02 Jun 2009 16:40:13 +0200, gildor <g...@n...gazeta.pl> wrote:

    [...]
    > nie widziałem też piadżijo, frezarki...

    Szlifierka, frezarka, wiertarka, co następne? Śrubokręt i żelazko? ;-)

    Leslie (mało konstruktywny :-))
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik