  • 1. Data: 2009-05-27 07:44:11
    Temat: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Dzien dobry sie z Panstwem.
    Jade sobie dzis rano do pracy. Zddobylem pole position na zamknietym
    przejezdzie kolejowym i po jego otwarciu jade pierwszy. Jest 7:30. Przede
    mna pusciutko, na przeciwnym pasie dlugasny korek. Jade niezbyt szybko
    srodkiem pasa. Nagle, 3-4m przede mna, akurat na tyle by zauwazyc lecz nie
    zdazyc zareagowac pojawia sie bialy dziub samochodu i wcina sie na moj pas
    ruchu. Bum. Sypie sie plastik. Lewa noga boli od kolana w dol, najbardziej
    pieta. Zjezdzam na pobocze. Moto cale, czuje jak noga rosnie. Z bialego
    rozklekotanego (zauwazam reflektor zamocowany ze pomoca budowlanej pianki
    montazowej) Fiata Scudo wynurza sie jeszcze bardziej roztrzesiony niz ja
    dwudziestolatek. Pol godzininy na telefony do wujka ktory jest wlascicielem
    firmy budowlanej do ktorej nalezy pojazd, wyjek nie chce Policji, piszemy
    oswiadczenie w skladzie budowlanym z ktorego wychynelo Scudo. Mlody ochlonal
    i zaczyna tworzyc swoja wersje: samochod widzialem ale Pana nie, to nie moja
    wina. Dzwon do wujka. Klaruje wujkowi jeszcze raz, daje mlodego. Zrozumial.
    Podpisze. Dotarlo ze jego nieuwaga moze kosztowac czyjes kalectwo a nawet
    zycie. Poniewaz nie wiem co z noga, proponuje doprowadzic pojazd do stanu
    kodeksowego gdyz przy mojej niezdolnosci do pracy powyzej 7 dni moze byc nim
    zainteresowany prokurator. Nie wiem po co to mowie, nie jestem nawet pewien
    czy to prawda. Pewnie adrenalina. Schodzi do tej pory.
    Tyle zdarzenia. Podsumowanie dla niezniszczalnych jak i tych ktorym wydaje
    sie ze sa wystarczajaco ostrozni i pare luznych zdan:
    - czlowiek jest zbudowany zadziwiajaco mocno: zwalilem w Scudo kierunek,
    wyrwalem reflektor (ten ktory nie byl mocowany z pomoca pianki), reflektor
    polamal czesc atrapy chlodnicy. Jesli jednak czlowiek wychylilby sie chocby
    10 cm dalej, wole nie myslec.
    - mialem na sobie mieszane (tex/skora) spodnie Hein-Gericke wyposazone w
    elastomerowe protektowy, takie cieniutkie, nie ufalem im specjalnie a teraz
    nie wiem co myslec o ich skutecznosci. W moto wygial sie podnozek, nieco w
    dol i do tylu. But jest jakby luzniejszy niz jego blizniak na drugiej
    nodze - chyba cos peklo.
    - ZAWSZE, widzac sznur samochoow na przeciwnym pasie, jade sporo wolniej i
    patrze czy nie pojawia sie przerwa w ciagu aut, bowiem "naturalnym" skutkiem
    powstania takiej przerwy bywa proba wlaczenia sie do ruchu na pasie ktorym
    jade. Trzymam sie takze bardziej prawej strony by umozliwic zauwazenie mnie.
    Tym razem panicz mlody wskoczyl korzystajac z minimalnej luki a ja nie
    trzymalem sie wystarczajaco prawej strony. Wystarczylo akurat na bum.
    - mozesz czuc sie prawie niezniszczalny, pamietaj jednak ze jestes takze
    niewidzialny.

    PS (1) Jesli ktos nie zakumal: przezylem.

    PS (2) Nie przypisuj sobie, kolego Grzybolu, ze post niniejszy, jako
    przestroga, inspirowany byl Twym festiwalem buractwa. Usilowales, co prawda,
    w hamletwsko dramatycznym stylu zasugerowac ze Twoje popisy poprawily
    merytorycznosc i obyczaje niniejszego zgromadzenia zapominajac ze
    przekroczyles granice ktorej przekraczac nie wolno, tym samym zerujac
    znaczenie swych wypowiedzi.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef (bez fakultetow) & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2009-05-27 07:53:44
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 09:44:11 +0200
    Kefir wrote:

    > Dzien dobry sie z Panstwem.
    >
    > [ciach]
    >
    > PS (1) Jesli ktos nie zakumal: przezylem.

    Ale co z tą nogą(poza tym że spuchnięta)?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 3. Data: 2009-05-27 07:53:46
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kefir pisze:

    > PS (1) Jesli ktos nie zakumal: przezylem.

    i tej wersji sie trzymajmy. Dzieki Bogu możemy

    > PS (2) Nie przypisuj sobie, kolego Grzybolu, ze post niniejszy, jako
    > przestroga, inspirowany byl Twym festiwalem buractwa.

    Dziadka Mroza pominąłes, na pewno jechałes za szybko

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-05-27 07:57:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > Dzien dobry sie z Panstwem. [...]

    mówisz więc że dobry... no to się cieszę.

    > PS (1) Jesli ktos nie zakumal: przezylem.

    GRATZ

> [...]
    > poprawily merytorycznosc i obyczaje niniejszego zgromadzenia zapominajac
    > ze przekroczyles granice ktorej przekraczac nie wolno, tym samym zerujac

    na pewno jechałeś za szybko

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-05-27 08:05:38
    Od: n...@s...com

    On Wed, 27 May 2009 09:44:11 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Dzien dobry sie z Panstwem.

    czesc

    > Wystarczylo akurat na bum.

    Idzie wiosna beda Kefiry ? Bez sensu.
    Zdrowiej bo do bobera nie tak duzo czasu, no i mam nadzieje ze to nie
    jest poczatek Twojej ulubionej serii ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-05-27 08:18:54
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    Czy kierowca puszki miał orażenia?
    Ile km jechałes?

    DM

  • 7. Data: 2009-05-27 08:26:11
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Dziadek Mroz pisze:

    > Czy kierowca puszki miał orażenia?
    > Ile km jechałes?

    Jakie ma znaczenie ile km ma do roboty?Jeśli chodzi o prędkość pewnie z 200

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-05-27 08:44:10
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Jakie ma znaczenie ile km ma do roboty?Jeśli chodzi o prędkość pewnie z
    > 200

    Myślę że zaślepia cię stronniczość.
    Badając zdarzenia drogowe należy zachować chlony umysł

    DM

  • 9. Data: 2009-05-27 08:46:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:
    > Dzien dobry sie z Panstwem.

    kurwa, Kefir to chyba pierwszy raz jak sobie nic nie zlamales.

    New age - time of "unbreakable" Kefir is coooming!

    CieszesiezenicCisieniestalo.

    KJ

  • 10. Data: 2009-05-27 08:47:34
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kefir pisze:
    > Dzien dobry sie z Panstwem.
    [... jak widac: taki sobie...]
    > PS (1) Jesli ktos nie zakumal: przezylem.

    końgratulejszyn

    > PS (2) Nie przypisuj sobie, kolego Grzybolu,

    a ić! co lodówki nie otworzę - to grzybol! :-o Daj spokój! Trauma Ci
    widze nie przeszła... ;-)

    Pyt ad rem:
    - jakim moto to było?
    - nogę sprawdziłeś dokładnie u lekarza? nie lekceważ!
    - będziesz w Stegnie?
    - bo że w Hartku - to nie pytam... :-P

    --

    pozdr