  • 1. Data: 2009-05-27 09:53:55
    Temat: Pomoc z oględzinami motocykla (Rudnik n. Sanem)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Jeśli ktoś z okolic Rudnika n. Sanem mógłby podjechać, obejrzeć,
    sfotografować motocykl byłbym naprawdę zobowiązany...
    Ponieważ moja SenNa... wymaga jeszcze wielu zabiegów by bezpiecznie
    jeździć a już nie mogę wytrzymać bez 2 kółek pod dupą... ;) Zaczynam
    nerwowe rozglądanie za sprzętem do spokojnej jazdy...

    http://www.allegro.pl/item641876612_motocykl_jawa_ts
    _350_znakomity_stan_techniczny.html

    Z góry dziękuję za wszelkie konstruktywne wskazówki!

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-05-27 10:05:59
    Temat: Re: Pomoc z oględzinami motocykla (Rudnik n. Sanem)
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    http://www.allegro.pl/item641876612_motocykl_jawa_ts
    _350_znakomity_stan_techniczny.html

    Na fotkach sliczna...ile ja natluklem taka Jafa :)
    Chyba nawet gumy ma orginalne (tzw . kartoflaki)
    Mam sentyment - to dobre moto

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 3. Data: 2009-05-27 10:11:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Na fotkach sliczna...ile ja natluklem taka Jafa :)

    Tak, to prawda, ale mam już nauczkę na całe życie, żeby nawet po
    obejrzeniu na żywca nie kupować sprzętów na których się nie zna samemu,
    dlatego proszę o pomoc kogoś z okolic. Ewentualnie chciałbym na miejsce
    pojechać z kimś kto wie "co w Jawie piszczy"...

  • 4. Data: 2009-05-29 22:05:21
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    "falco"
> [...]
    > dlatego proszę o pomoc kogoś z okolic. Ewentualnie chciałbym na miejsce
    > pojechać z kimś kto wie "co w Jawie piszczy"...

    Niestety mimo checi nie pomoge bo do Sanu mam dosc daleko a i czas kiedy
    robilem w Jafie wymiane uszczelek pod glowicami na parkingu bo cos mi
    "cwierkalo" juz dawno minal. Poza tym sa to dosc nieprzewidywalne sprzety...
    A troche OT dzis robilem badania M20 z 1959 i FSO1300 z 1974 - oba sprzety
    cukiereczki - jak ta Jafa

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 5. Data: 2009-06-01 19:44:53
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > Niestety mimo checi nie pomoge bo do Sanu mam dosc daleko a i czas kiedy
    > robilem w Jafie

    Jasna sprawa, dzięki za chęci. Na razie nie mam z kim podjechać, może w
    ciągu 1 tygodnia coś się wyklaruje...

    > Poza tym sa to dosc nieprzewidywalne sprzety...

    A co dokładniej masz na myśli...? ;)

    > A troche OT dzis robilem badania M20 z 1959 i FSO1300 z 1974 - oba
    > sprzety cukiereczki - jak ta Jafa

    Domyślam się, że pracujesz na stacji diagnostycznej, tak...? ;) Może
    gdzieś w moich okolicach, to nie będę jeździł do konkurencji gdzie
    zawsze robię przeglądy (na legalu rzecz jasna).

    --
    Pozdr! falco
    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT

  • 6. Data: 2009-06-02 19:13:01
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "falco"
    Poza tym sa to dosc nieprzewidywalne sprzety...
    A co dokładniej masz na myśli...? ;)

    Ano zawsze jeden kuferek czesci byl...jak to w 2-takcie...a to styki a to
    swieca a to uszczeleczka pod glowica a to wklad tlumika polecial w kosmos
    :), ale kiedys mnie sie obrocila przegroda na wale korbowym - cale szczescie
    ze na gwarancji jeszcze byla...poza tym to bezawaryjny sprzet

    *** Domyślam się, że pracujesz na stacji diagnostycznej, tak...? ;) Może
    > gdzieś w moich okolicach, to nie będę jeździł do konkurencji gdzie zawsze
    > robię przeglądy (na legalu rzecz jasna).

    Warszawa ul.Plochocinska 123

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 7. Data: 2009-06-02 20:28:54
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > Ano zawsze jeden kuferek czesci byl...jak to w 2-takcie...a to styki a
    > to swieca a to uszczeleczka pod glowica ...poza tym to bezawaryjny
    > sprzet

    do takich zapasów a nawet większych jestem przyzwyczajony w Garbie, choć
    zazwyczaj jest tak, że w trasie mało co się przydaje a jeśli już coś
    jest potrzebne, to akurat tego nie ma pod ręką... ;)

    Poważnie się zastanawiam nad TeesKą, ale tu jeszcze kilka sprawa musi
    się wyklarować...

    > Warszawa ul.Plochocinska 123

    ajjj... ponad 33 kilo ode mnie, ale kto wie czy Cię w kiedyś przypadkiem
    nie odwiedzę, by pogadać i poznać na żywca... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 8. Data: 2009-06-02 20:43:48
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    ajjj... ponad 33 kilo ode mnie, ale kto wie czy Cię w kiedyś przypadkiem
    > nie odwiedzę, by pogadać i poznać na żywca... ;)

    To nie przy Pulawskiej wiec mozna w 20 min dojechac :)
    Dzwon przed przyjazdem, zapraszam

    --
    T. i żolte
    te naszypsze