  • 121. Data: 2012-02-08 11:47:12
    Temat: Re: "Wzorce projektowe. Rusz g?ow?!" w wydaniu Heliona
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    Użytkownik "slawek" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:4f3247cb$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości grup
    com...

    > Jak A.L. przeczyta, skoro jestem u niego w KF? Nie ma sensu tracić czasu.
    > Zwłaszcza dla ludzi, którzy ciągle myślą w kategoriach "kto ma jakie
    > plecy"...
    >
    > Bycie w K.F. u A.L. to prawie nobilitacja - bo wsadza on tam po prostu
    > ludzi mądrzejszych od siebie.

    Nie przesadzaj. A.L. traktuje czasami ludzi obcesowo.
    Twoja odpowiedź na jego post było zwyczajnie głupia.
    Czytam grupy dyskusyjne od kilkunastu lat, i twierdzę że A.L. nigdy nie
    odpowiedział w sposób chamski na sensownie postawione pytanie.

    tox

  • 122. Data: 2012-02-08 12:46:12
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Feb 8, 10:18 am, "slawek" <s...@h...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup
    5g2000yqf.googlegroups.com...

    > Przecież nie chodzi o to, w jakim języku publikować!

    Twój tekst o Chińczykach i Hindusach pojawił się właśnie w takim
    kontekście.

    > Tylko o to, że publikacje Polaków (obojętnie czy po polsku, czy po
    > angielsku, czy w urdu) nie będą ilościowo dominowały w żurnalach naukowych!

    No ale co właściwie z tego wynika? Publikacje albinosów też nie będą
    ilościowo dominowały w żurnalach, tylko co z tego niby miałoby wynikać
    dla naukowców, którzy są albinosami? Czy może powinni założyć
    specjalne żurnale, w których publikuje się tylko albinosów, żeby sobie
    tam mogli podominować?

    > Zdefiniuj: "profesjonalny programista".

    W jakim celu?

    > Moja definicja: "profesjonalny programista to osoba utrzymująca się z
    > programowania (komputerów?!)"
    >
    > Zaproponuj lepszą.

    Po co? Ta jest dobra jak każda inna - jeśli ktoś się w dzisiejszych
    czasach utrzymuje z programowania komputerów, to wypada mu wiedzieć co
    to jest zmienna lokalna i znać na jakimśtam (nie dowolnym!) poziomie
    język angielski, ale może spokojnie nie znać urdu, nie potrafić
    tańczyć tańców bułgarskich albo nie wiedzieć co to jakobian.

    > Sprawdź czy dana definicja wymaga, jako warunku koniecznego
    > (dostatecznego?!), znajomości czegokolwiek.

    Po co? Przecież nie rozmawiamy o tym, czy osoba nie wiedząca lub nie
    znająca czegośtam spełnia definicję, tylko czy brak znajomości
    czegokolwiek kompromituje taką osobę.

  • 123. Data: 2012-02-08 13:34:52
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Wednesday, February 8, 2012 12:46:12 PM UTC, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Po co? Przecież nie rozmawiamy o tym, czy osoba nie wiedząca lub nie
    > znająca czegośtam spełnia definicję, tylko czy brak znajomości
    > czegokolwiek kompromituje taką osobę.

    Cecha osob analno-retentywnych jest sprowadzanie kazdej dyskusji, rowniez na tzw.
    "zyciowe tematy", do dyskusji o definicjach.

    Partnerka Zyciowa Slawka: "Zdradziles mnie z ta fladra!!!"
    Slawek: "Zdefiniuj <<zdradziles>>. Zdefiniuj <<fladra>>."

    ;-)

    RW

  • 124. Data: 2012-02-08 16:56:10
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    o-discussion-forums@vbtr6...
    > Ale dlaczego chciec byc ortodoksem?

    Ty mi odpowiedz.

    > Zeby moc sie zabawiac rozmowa z glupkami ktorzy nie odrozniaja publikacji
    > naukowej od posta na Usenecie.

    Coś opublikowałeś? Daj link!

  • 125. Data: 2012-02-08 17:00:41
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Wednesday, February 8, 2012 4:56:10 PM UTC, slawek wrote:

    > Coś opublikowałeś? Daj link!

    Uludna anonimowosci jest mi drozsza niz wiarygodnosc ;-)

    RW

  • 126. Data: 2012-02-08 17:09:01
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "t.o." <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie przesadzaj. A.L. traktuje czasami ludzi obcesowo.

    Ale ja mniej/więcej wiem jak traktuje dyskutantów A.L. ;)

    > Twoja odpowiedź na jego post było zwyczajnie głupia.

    I głupia, i nie. Po pierwsze, nie była 100% serio. Po drugie, A.L. dokładnie
    zareagował tak, jak się tego spodziewałem. ;)

    > Czytam grupy dyskusyjne od kilkunastu lat, i twierdzę że A.L. nigdy nie
    > odpowiedział w sposób chamski na sensownie postawione pytanie.

    Ale czy ja twierdzę, że zareagował "w sposób chamski"?!

    A.L. zamiast przedstawić własne argumenty a moje poddać krytyce - po prostu
    uciekł. Dlaczego? Czy dlatego, że miałem rację?! Na to może wyglądać.

  • 127. Data: 2012-02-08 17:36:55
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    1g2000yqi.googlegroups.com...
    > No ale co właściwie z tego wynika? Publikacje albinosów też nie będą
    > ilościowo dominowały w żurnalach, tylko co z tego niby miałoby wynikać

    Na przykład to, że nauka nie będzie tworzona głównie przez Polaków - nawet
    jeżeli będą oni pisać wyłącznie po angielsku itd. itp.

    > W jakim celu?

    Bo jeżeli tego nie zrobisz [nie podasz definicji "profesjonalnego
    programisty"], to jedyną definicją jaka będzie nas obu obowiązywać będzie
    moja definicja.

    Brak wyrażenia przez ciebie twojego własnego zdania, na co miałeś środki,
    czas i sposobność, oznacza zgodę na taką propozycję, jaka została ci
    przedstawiona.

    Pokrętne? Zgadzam się.

    > Po co? Ta jest dobra jak każda inna - jeśli ktoś się w dzisiejszych

    Widzisz - to działa. Mamy już definicję, o której twierdzisz że jest dobra.
    Nie masz innej. Zaczynamy dyskutować używając uzgodnionej definicji.

    > Po co? Przecież nie rozmawiamy o tym, czy osoba nie wiedząca lub nie
    > znająca czegośtam spełnia definicję, tylko czy brak znajomości
    > czegokolwiek kompromituje taką osobę.

    Przemyśl sobie co napisałeś. Dwa razy.

  • 128. Data: 2012-02-08 17:47:50
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    discussion-forums@yqtt30...
    > Slawek: "Zdefiniuj <<zdradziles>>. Zdefiniuj <<fladra>>."

    Cóż, zabrakło argumentów merytorycznych - to jedziesz po bandzie starając
    się sprowadzić dyskusję z tematu "wzorce projektowe" - na dyskusję o seksie
    itp.

    Czyli nic już ciekawego nie masz na temat metodyki programowania, standardów
    dokumentowania kodu źródłowego, jakości tłumaczenia podręczników itd. itp.

    Aha.

  • 129. Data: 2012-02-08 20:52:44
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 08/02/2012 17:36, slawek wrote:

> [...]
    >
    > Na przykład to, że nauka nie będzie tworzona głównie przez Polaków -
    > nawet jeżeli będą oni pisać wyłącznie po angielsku itd. itp.

    Nie będzie również tworzona głównie przez albinosów - ale jakie to ma
    znaczenie dla naukowca albinosa?

    > Bo jeżeli tego nie zrobisz [nie podasz definicji "profesjonalnego
    > programisty"], to jedyną definicją jaka będzie nas obu obowiązywać
    > będzie moja definicja.

    Nie widzę powodu, żeby miała mnie obowiązywać jakakolwiek definicja.

    > Brak wyrażenia przez ciebie twojego własnego zdania, na co miałeś
    > środki, czas i sposobność, oznacza zgodę na taką propozycję, jaka
    > została ci przedstawiona.
    >
    > Pokrętne? Zgadzam się.

    No więc właśnie wyraziłem swoje zdanie. W tym zdaniu nie ma żadnej
    definicji i żadna wymyślona przez ciebie definicja nie ma żadnego wpływu
    na to, co "profesjonalny programista" w tym zdaniu znaczy.

    > Widzisz - to działa. Mamy już definicję, o której twierdzisz że jest
    > dobra. Nie masz innej. Zaczynamy dyskutować używając uzgodnionej definicji.

    O czym?

    > Przemyśl sobie co napisałeś. Dwa razy.

    Ja nie muszę dwa razy. Dla kogoś, kogo znajomość logiki sięga dalej niż
    kwantyfikatory, to jest naprawdę banalna sprawa.

  • 130. Data: 2012-02-08 21:04:42
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Wednesday, February 8, 2012 5:47:50 PM UTC, slawek wrote:
> [...]
    > się sprowadzić dyskusję z tematu "wzorce projektowe" - na dyskusję o seksie

    O rany.

    RW