  • 1. Data: 2011-09-18 11:10:52
    Temat: Wytrzymały dysk zewnętrzny USB 3.0
    Od: thorbringer <t...@g...com>

    Witajcie,

    Muszę kupić dysk zewnętrzny i nie wiem, co wybrać.

    Kryteria:
    USB 3.0
    500GB+
    w miarę cichy
    w miarę odporny na upadki
    do 300 zł

    Trochę czytałem i myślałem o czymś od Transcenda, ale wolałbym
    usłyszeć opinię od osób lepiej znających temat.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-09-18 13:17:48
    Temat: Re: Wytrzymały dysk zewnętrzny USB 3.0
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    thorbringer wrote:
    > USB 3.0
    > 500GB+

    jasno opisane na kazdym

    > w miarę cichy

    nie sadze ze bylbys w stanie znalezc glosny

    > w miarę odporny na upadki
    > do 300 zł

    dwie wzajemnie wykluczajace sie cechy
    dysk laptopowy o pojemnosci 500GB kosztuje jakies 160 pln
    kabelek, elektronika i inne pierdoly zalozmy, dla rownego rachunku 40

    zostaje ci wiec 100 na odporna na updaki obudowe (i to z marza
    sprzedajacego i zarobkiem producenta)

    jedyne na co mozesz liczyc z takm budzetem to troche gumy na rogach i
    niemal gwarantowana *kilkurazowa* odpornosc na upadek z max 122 cm

    w parktyce bedzie to kilka modeli dyskow ktore znajdziesz w google
    - maja certyfikowana zgodnosc z mil-std 810f 516.5 p4,
    wszystko inne to zwykle pobozne zyczenia producentow