  • 1. Data: 2011-09-18 07:01:14
    Temat: Następca Asus A7N8X-X
    Od: karslawek <k...@g...com>

    Witam
    Moja płyta się sypie, Asus A7N8X-X ,nie mam kasyna nowy cały sprzęt więc
    chciałbym wymienić samą płytę.
    Na tej jest athlon xp (barton) 2500+, 3 dyski,nagrywarka, fx 5200, 1,5gb
    ramu.
    Co polecicie, aby było troszkę nowsze?
    Jeden warunek 3 sloty na pamięć.Oczywiście używka.

  • 2. Data: 2011-09-18 07:57:38
    Temat: Re: Następca Asus A7N8X-X
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 09:01:14 +0200, karslawek napisał(a):

> [...]
    > ramu.
    > Co polecicie, aby było troszkę nowsze?
    > Jeden warunek 3 sloty na pamięć.Oczywiście używka.

    Nic po nForce2 pod starego Athlona nie wymyślono.