-
31. Data: 2010-12-28 00:24:14
Temat: Re: Wytnij chip
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2010-12-28 00:42, GLaF pisze:
>> riorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!
> Powinien w 1 dzień, ale może iść do 4 dni roboczych. Jeśli idzie dłużej, to
> można składać reklamację.
Mam to gdzieś. Nie mam czasu na użeranie się. Bluetooth dziala i
machnęlam już na to ręką. Najwyżej jak ktoś się na tym sprzedawcy też
zawiedzie to zostanie on bez klientów. Jego strata.
--
animka
-
32. Data: 2010-12-28 09:42:34
Temat: [OT] Re: Wytnij chip
Od: "Mich@l" <k...@t...cy>
W dniu 2010-12-28 00:23, animka pisze:
> Skoro pobabijał parę pieczątek PRIORYTET i poczta to przyjęła to musi
> mieć z kimś na poczcie dobre układy.
W takim więc razie list powinien być traktowany jako priorytet.
> Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!
:) O, sancta simplicitas!
> Wizytówki z Holandii (250 szt) mi szły 2 dni!
Z Belgii a nie z Holandii.
--
To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl
-
33. Data: 2010-12-28 10:00:26
Temat: Re: Wytnij chip
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tasiorsa"
>zamiennik, a sprzedawca nie odpowiada za jakosc tuszu ktory zostal uzyty
>do produkcji.
Chyba śnisz. Jak najbardziej sprzedawca odpowiada za jakość towaru,
który oferuje konsumentowi. W szczególności odpowiada za wady ukryte.
Inna sprawa, czy w ogóle został nawiązany kontakt ze sprzedawcą w celu
rozwiązania problemu.
--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
.\....@e...eu.org.\.\.
\.http://epsilon.eu.org/\.\
.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.
-
34. Data: 2010-12-28 17:41:52
Temat: Re: Wytnij chip
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2010-12-28 11:00, Mariusz Kruk pisze:
> Chyba śnisz. Jak najbardziej sprzedawca odpowiada za jakość towaru,
> który oferuje konsumentowi. W szczególności odpowiada za wady ukryte.
>
> Inna sprawa, czy w ogóle został nawiązany kontakt ze sprzedawcą w celu
> rozwiązania problemu.
A co by to dało? Sprzedawca by mi wymienił drukarkę?
--
animka
-
35. Data: 2010-12-28 17:45:43
Temat: Re: [OT] Re: Wytnij chip
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2010-12-28 10:42, Mich@l pisze:
> W dniu 2010-12-28 00:23, animka pisze:
>
>> Skoro pobabijał parę pieczątek PRIORYTET i poczta to przyjęła to musi
>> mieć z kimś na poczcie dobre układy.
>
> W takim więc razie list powinien być traktowany jako priorytet.
No i chyba był, tylko ze znaczkiem za 1,95 zł. szedł 2 tygodnie :D
>
>> Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!
>
> :) O, sancta simplicitas!
Przeczytaj sobie gdzieś ile powinien iść list polecony priorytetowy.
>
>> Wizytówki z Holandii (250 szt) mi szły 2 dni!
>
> Z Belgii a nie z Holandii.
A skad wiesz? :-)
Wizytówki z Belgii, a faktura z Holandii :D
--
animka
-
36. Data: 2010-12-28 18:53:28
Temat: Re: Wytnij chip
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "animka"
>> Chyba śnisz. Jak najbardziej sprzedawca odpowiada za jakość towaru,
>> który oferuje konsumentowi. W szczególności odpowiada za wady ukryte.
>>
>> Inna sprawa, czy w ogóle został nawiązany kontakt ze sprzedawcą w celu
>> rozwiązania problemu.
>A co by to dało? Sprzedawca by mi wymienił drukarkę?
Jeśli jesteś w stanie dowieść, że uszkodzenie powstało na skutek
działania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
Myśmy tak mieli w pracy. Wylał tusz, naprawialiśmy na koszt sprzedawcy
tuszu drukarkę.
--
[------------------------]
[ K...@e...eu.org ]
[ http://epsilon.eu.org/ ]
[------------------------]
-
37. Data: 2010-12-28 19:36:10
Temat: Re: Wytnij chip
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2010-12-28 19:53, Mariusz Kruk pisze:
> Jeśli jesteś w stanie dowieść, że uszkodzenie powstało na skutek
> działania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
> Myśmy tak mieli w pracy. Wylał tusz, naprawialiśmy na koszt sprzedawcy
> tuszu drukarkę.
Drukarka już wcześniej szwankowała. Tusze były, a jej czerwonego
brakowało (komunikat!)....a wszystko wskazywało, że brak czarnego. Z
perspektywy czasu - teraz wiem, że tusz był na pewno. Wsadziłam jej ten
czarny (z Allegro) i wylało się wszystko.Naczyścilam się tej drukarki,
kaset nawet czystym spirytysem, też biurko pod drukarką. Potem włożyłam
czerwony (z Allegro), też wylało!
Jak się okazało drukarka miała uszkodzoną czarną kasetkę na tusz i i tak
by poszła do reperacji. Poza tym znowu - po doprowadzeniu jej do ładnego
wyglądu - wyglądała jak nowa (miała z tydzień). Wymieniono mi na drugą
fabrycznie zapakowaną, też z tuszami.
Ostatnio zaczęło jej brakować żółtego tuszu. Ktoś mi tu podpowiedział,
żeby wyjąć i znowu włozyć pojemnik z tuszem. Teraz ni diabła już nie
chciała ruszyć. Druk niemożliwy! Czyszczenie tuszy też! Na drugi dzień
miałam już kupiony w Komputroniku tusz żółty. Kupiłam też na wszelki
wypadek czarny i sobie leży w szafce. Tusz żólty przyjęła, ale raptem
zaczęło jej brakować niebieskiego! A był w pojemniku. Zmieniałam raz z
poprzedniej drukarki, raz od tej (oryginały). Co ja się z nią
naszarpałam! Czyszczenia tuszy nie chciała wykonać! Wreszcie
odinstalowałam ją, wyciągnęłam z tyłu komputera kabel USB i instalowałam
od nowa (bo trzeba zacząć instalkę z odłączonym kablem USB i włączyć
dopiero wtedy, kiedy instalator o to poprosi). Pokazały się wszystkie
tusze! Wszystkie pełniutkie (chociaż 3 były już jakiś czas używane), ale
co tam, z tym problemu nie będzie. Grunt, że drukarka widzi ten
niebieski, którego powinno być sporo (a nowego niebieskiego nie
kupiłam), chce drukować. A drukuje pięknie.
Takie szopki z tą drukarką pewnie będą jeszcze nie raz, nie dwa, ale
trudno-kupiłam ją to teraz muszę się z nią szarpać. W razie czego mam
gwarancję na 3 lata.
--
animka
-
38. Data: 2010-12-29 10:09:39
Temat: Re: [OT] Re: Wytnij chip
Od: "Mich@l" <k...@t...cy>
W dniu 2010-12-28 18:45, animka pisze:
> Przeczytaj sobie gdzieś ile powinien iść list polecony priorytetowy.
Poczytaj sobie Konstytucję RP, zobaczysz w jakim raju na ziemi żyjesz :)
> A skad wiesz? :-)
> Wizytówki z Belgii, a faktura z Holandii :D
Od kolegi oddelegowanego z ABW na pocztę.
--
To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl
-
39. Data: 2011-01-05 23:22:38
Temat: Re: Wytnij chip
Od: Jawi <t...@p...pl>
W dniu 2010-12-25 23:21, nom pisze:
> mam drukarke Canona, ale laserowa LBP5050n, tonery maja chipy, ktore
> zliczaj ilosc wydrukowanych stron, ale komunikat o braku toneru mozna
> ignorowac i drukowac dalej, az toner calkowicie sie wyczerpie. Tak samo
> jest w HPCP1215. W Lexmarku E260d też chip informuje tylko o tym, że
> kasetę trzeba wymienić, ale nie blokuje drukowania.
> Jak jest w atramentówkach to nie wiem, bo nie używam. :-)
tak samo, córka używa mp220
--
-
40. Data: 2011-01-05 23:24:31
Temat: Re: Wytnij chip
Od: Jawi <t...@p...pl>
W dniu 2010-12-26 23:01, animka pisze:
> Nie będzie tak źle. Mam szacunek dla Brothera i serwisu BLASC :-)
:) dobre, fajnie brzmi
--