  • 21. Data: 2010-12-26 21:40:35
    Temat: Re: Wytnij chip
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 00:13:56 +0100, animka napisał(a):

    > No właśnie ja ten komunikat o kończeniu się zółtego narazie odwalam, a
    > jak mnie już bardziej zdenerwuje to zamaluję czarnym pisakiem okienko na
    > kardidzu z poziomem tuszu. Nie wiem czy to pomoże, ale sprawdzę.

    A wtedy pojemnik oprozni sie do zera i caly uklad sie zapowietrzy. A animka
    poda Brothera do sadu, bo co to k..wa za szajs, ze sie zapowietrza.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 22. Data: 2010-12-26 22:01:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-26 22:40, Norbert pisze:

    > A wtedy pojemnik oprozni sie do zera i caly uklad sie zapowietrzy. A animka
    > poda Brothera do sadu, bo co to k..wa za szajs, ze sie zapowietrza.

    Nie będzie tak źle. Mam szacunek dla Brothera i serwisu BLASC :-)

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-12-26 23:29:08
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-12-25 23:30, animka pisze:
    > zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz

    Ja uznaje zasade ze negatyw sie nalezy tylko jezeli towar nie dotarl
    badz dotarl uszkodzony/niekompletny a sprzedawca nie poczuwa sie do winy
    i nie chce go wymienic/rozwiazac problem. W takim przypadku jak Ty
    Animka wystawilas negata to uwazam ze skrzywdzilas sprzedawce. Przyslal
    towar terminowo, towar byl zapakowany. Wiedzialas iz jest to chinski
    zamiennik, a sprzedawca nie odpowiada za jakosc tuszu ktory zostal uzyty
    do produkcji. On Ci wyslal fabrycznie nowy towar podejrzewam ze za cene
    sporo nizsza niz oryginalny - ze swojej strony zrobil wszystko
    prawidlowo. Rownie dobrze moglas taki sam kupic w sklepie do ktorego bys
    sie pofatygowala. Uwazam ze jesli towar byl kiepski ale byl dostarczony
    nowy/w teminie to max co moglas dac to neutral i w nim ostrzec o slabej
    jakosci tuszu zaznaczajac ze kontakt ze sprzedawca bezproblemowy a towar
    wyslany poprawnie.....Rece mi opadaja jak ludzie daja negatywy bo tak...

    Krzysiek

  • 24. Data: 2010-12-27 07:32:03
    Od: z <z...@g...pl>

    Próbując montować zamiennik można poczuć się jak pirat -
    > wytnij chip z oryginalnego tuszu, zamontuj w zamienniku, ignoruj
    > ostrzeżenia o braku tuszu ...

    W jakimś ciut starszym Canonie był komunikat że jak chcesz na własną
    odpowiedzialność używać zamiennika to przytrzymaj klawisz drukarki 5
    sek. Drukować drukowała oczywiście bez wskazania poziomu tuszu i bez
    durnych komunikatów.

  • 25. Data: 2010-12-27 13:24:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-27 00:29, Tasiorsa pisze:

> [...]
    > jakosci tuszu zaznaczajac ze kontakt ze sprzedawca bezproblemowy a towar
    > wyslany poprawnie.....Rece mi opadaja jak ludzie daja negatywy bo tak...

    Masz w 99% rację, ale mi się tusz wylał do drukarki, a nie powinien.
    Poza tym był rozcieńczony wodą.
    Dzięki.
    Ps. Ostatnio kupiłam malutkiego bluetootha na Alegro za 4 zł. Kosz
    przesyłki listu poleconego priorytetowego taki jak trzeba, ok. 6 zł. Na
    przesyłkę czekałam ok. 2 tygodni, a powinnam czekać góra 3 dni.
    Oczywiście jak listonosz zostawił awizo to poszłam na pocztę po odbiór i
    się okazało, że przyklejony znaczek na kopercie bombelkowej był za 1.95
    zł! A ponabijane było z 7 razy: PRIORYTET. Taką pieczątkę to każdy może
    sobie zamówić i strzelać nią na kopertach.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-12-27 13:39:11
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-12-27 14:24, animka pisze:

    > Masz w 99% rację, ale mi się tusz wylał do drukarki, a nie powinien.
    > Poza tym był rozcieńczony wodą.

    A skąd ta pewność że był rozcieńczony?

> [...]
    > zł! A ponabijane było z 7 razy: PRIORYTET. Taką pieczątkę to każdy może
    > sobie zamówić i strzelać nią na kopertach.

    Za 1,95 nie da się Pocztą Polską wysłać listu poleconego. A do zwykłego
    listonosz nie przyniósłby awiza. Więc pewnie te k..wy na poczcie
    podprowadziły znaczek, bo ładny był. Poza tym 2 tygodnie w przypadku
    priorytetu to żaden wyczyn. Cud że w ogóle doszło.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 27. Data: 2010-12-27 15:47:39
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 14:39:11 +0100, Mich@l napisał(a):

    > A skąd ta pewność że był rozcieńczony?

    Jak skad? Na innej aukcji kupila chromatograf.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 28. Data: 2010-12-27 21:46:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 16:47:39 +0100, Norbert napisał(a):

    > Jak skad? Na innej aukcji kupila chromatograf.

    Wystarczy, że smakował jak rozcieńczany ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 29. Data: 2010-12-27 23:23:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-27 14:39, Mich@l pisze:

    > A skąd ta pewność że był rozcieńczony?

    > Za 1,95 nie da się Pocztą Polską wysłać listu poleconego. A do zwykłego
    > listonosz nie przyniósłby awiza. Więc pewnie te k..wy na poczcie
    > podprowadziły znaczek, bo ładny był.

    Skoro pobabijał parę pieczątek PRIORYTET i poczta to przyjęła to musi
    mieć z kimś na poczcie dobre układy.

    Poza tym 2 tygodnie w przypadku
    > priorytetu to żaden wyczyn. Cud że w ogóle doszło.

    Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!
    Wizytówki z Holandii (250 szt) mi szły 2 dni!

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-12-27 23:42:02
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 00:23:17 +0100, animka napisał(a):

    > Skoro pobabijał parę pieczątek PRIORYTET i poczta to przyjęła to musi
    > mieć z kimś na poczcie dobre układy.

    Można słowo "PRIORYTET" napisać nawet ręcznie. A pani w okienku powinna
    pobrać opłatę jak za priorytet.

    > Poza tym 2 tygodnie w przypadku
    >
    > Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!

    Powinien w 1 dzień, ale może iść do 4 dni roboczych. Jeśli idzie dłużej, to
    można składać reklamację.

    --
    GLaF