eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWytnij chipRe: Wytnij chip
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wytnij chip
    Date: Tue, 28 Dec 2010 20:36:10 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 65
    Message-ID: <ifde7k$too$1@node1.news.atman.pl>
    References: <if5f34$j2n$1@node1.news.atman.pl> <if5i68$305$1@inews.gazeta.pl>
    <if5l6o$l0s$1@node1.news.atman.pl> <if5p63$qet$1@inews.gazeta.pl>
    <if5rab$mb9$1@node1.news.atman.pl> <if8j44$2m20$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <ifd7og$s9b$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1293564980 30488 193.238.180.163 (28 Dec 2010 19:36:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Dec 2010 19:36:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/ 3.1
    In-Reply-To: <s...@e...rdc.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1186625
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-28 19:53, Mariusz Kruk pisze:
    > Jeśli jesteś w stanie dowieść, że uszkodzenie powstało na skutek
    > działania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
    > Myśmy tak mieli w pracy. Wylał tusz, naprawialiśmy na koszt sprzedawcy
    > tuszu drukarkę.

    Drukarka już wcześniej szwankowała. Tusze były, a jej czerwonego
    brakowało (komunikat!)....a wszystko wskazywało, że brak czarnego. Z
    perspektywy czasu - teraz wiem, że tusz był na pewno. Wsadziłam jej ten
    czarny (z Allegro) i wylało się wszystko.Naczyścilam się tej drukarki,
    kaset nawet czystym spirytysem, też biurko pod drukarką. Potem włożyłam
    czerwony (z Allegro), też wylało!
    Jak się okazało drukarka miała uszkodzoną czarną kasetkę na tusz i i tak
    by poszła do reperacji. Poza tym znowu - po doprowadzeniu jej do ładnego
    wyglądu - wyglądała jak nowa (miała z tydzień). Wymieniono mi na drugą
    fabrycznie zapakowaną, też z tuszami.

    Ostatnio zaczęło jej brakować żółtego tuszu. Ktoś mi tu podpowiedział,
    żeby wyjąć i znowu włozyć pojemnik z tuszem. Teraz ni diabła już nie
    chciała ruszyć. Druk niemożliwy! Czyszczenie tuszy też! Na drugi dzień
    miałam już kupiony w Komputroniku tusz żółty. Kupiłam też na wszelki
    wypadek czarny i sobie leży w szafce. Tusz żólty przyjęła, ale raptem
    zaczęło jej brakować niebieskiego! A był w pojemniku. Zmieniałam raz z
    poprzedniej drukarki, raz od tej (oryginały). Co ja się z nią
    naszarpałam! Czyszczenia tuszy nie chciała wykonać! Wreszcie
    odinstalowałam ją, wyciągnęłam z tyłu komputera kabel USB i instalowałam
    od nowa (bo trzeba zacząć instalkę z odłączonym kablem USB i włączyć
    dopiero wtedy, kiedy instalator o to poprosi). Pokazały się wszystkie
    tusze! Wszystkie pełniutkie (chociaż 3 były już jakiś czas używane), ale
    co tam, z tym problemu nie będzie. Grunt, że drukarka widzi ten
    niebieski, którego powinno być sporo (a nowego niebieskiego nie
    kupiłam), chce drukować. A drukuje pięknie.
    Takie szopki z tą drukarką pewnie będą jeszcze nie raz, nie dwa, ale
    trudno-kupiłam ją to teraz muszę się z nią szarpać. W razie czego mam
    gwarancję na 3 lata.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: