  • 41. Data: 2010-10-24 19:40:37
    Temat: Re: Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
    Od: scob <9...@t...pl>

    i mi jedną wytłum_o_czcie:
    dlaczego jeden z drugim nie nauczą się, że topic powinien zawierać topic?
    Że buractwo na parkingach - pogodziłem się.
    Ale że aż takie buractwo w usenecie? miejscu, o którego istnieniu dzieci
    neostrady jeszcze kilka lat temu nie miały pojęcia..?

  • 42. Data: 2010-10-24 20:57:49
    Temat: Re: Wyt?umaczcie mi jedn? kwestie...
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Dysiek wrote:
    > Jak nie ma wystarczajacej ilosci miejsca to nie powinien wjezdac.

    Słusznie!
    Tak samo, jak staruszka nie zdąży przekulać się przez pasy na zielonym,
    to jak tylko zapala mi się czerwone z pomarańczowym, to ruszam od razu
    po piździe, żeby zdążyć przejechać jej jeszcze po piętach.
    Jak wie że nie ma wystarczającej ilości czasu, to nie powinna przechodzić.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 43. Data: 2010-10-24 23:42:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 24 Oct 2010 20:57:49 +0200 osobnik zwany nalesnik
    wystukał:

    oddaj to prawko kupione na bazarze

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2010-10-25 01:08:49
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    masti wrote:
    > oddaj to prawko kupione na bazarze

    Wypraszam sobie.
    Egzamin i kurs odbyłem na Ukrainie.

  • 45. Data: 2010-10-25 01:09:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 25 Oct 2010 01:08:49 +0200 osobnik zwany nalesnik
    wystukał:

    chciałeś powiedzieć kupiłeś na Ukrainie

  • 46. Data: 2010-10-25 08:48:32
    Temat: Re: Wytłumaczcie mi jednš kwestię...
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-23 16:20, Lewis pisze:

    > A dlaczego musimy równać się "w dół"? To że Francuzi są jacy są nie
    > znaczy, że musimy przejmować od nich te złe nawyki...

    Mają bardzo dobre nawyki. Bardziej cenią czas i miejsce niż dobra
    materialne.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 47. Data: 2010-10-25 09:00:15
    Temat: Re: Wyt?umaczcie mi jedn? kwesti?...
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-23 14:35, Dysiek pisze:

    > Ja jezdze prywatnym i mam w dupie ;-) tzn. jezeli ktos mi zostawi normalna
    > ilosc miejsca na wejscie do auta to staram sie nie obic; a jak ktos staje
    > tak, ze musze sie gimnastykowac to mam go w dupie i nie zwracam uwagi na
    > jego lakier (na swoj od dawna nie zwracam).

    A mnie wkurza, kiedy na parkingu, na którym może się zmieścić 6 aut
    parkuje tylko 5, bo picusie stają tak, żeby można było otworzyć drzwi na
    całą szerokość nie dotykając sąsiada. Albo parkując wzdłuż krawężnika
    zostawia sobie 1,5m przed maską. Kultura polega też na szanowaniu
    miejsca i czasu, który inni muszą poświęcić na szukanie wolnego miejsca
    na zaparkowanie.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 48. Data: 2010-10-25 09:48:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > zostawia sobie 1,5m przed maską. Kultura polega też na szanowaniu miejsca
    > i czasu, który inni muszą poświęcić na szukanie wolnego miejsca na

    Dlaczego to ktoś miałby Ci kosztem swoich drzwi fundować ułatwienia?
    Szanuj sam swój czas i kup sobie miejsce na parkingu, problem masz z głowy.

  • 49. Data: 2010-10-25 10:08:35
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4cc52b06$1@news.home.net.pl...
    >Albo parkując wzdłuż krawężnika zostawia sobie 1,5m przed maską. Kultura
    >polega też na szanowaniu

    Wybitni parkują na żyletę, by żaden pieszy, a tym bardziej wózek się nie
    przecisnął.
    Pieszy niech się fruwać nauczy, bo ja, jaśnie pan szofer mam przywilej.
    (jak mi zarysują świątynie na kołach , albo obiją płytą chodnikową, to będę
    zachwycony)

  • 50. Data: 2010-10-25 10:21:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Dysiek wrote:

    > Niczym sie nie chwale, pisze tylko, ze jak ktos mnie zastawi to nie
    > mam ochoty chuchac i dmuchac na jego woz i jak przy wsiadaniu go
    > obije to raczej sie tym nie przejme. Nie bede jednak celowo walil
    > drzwiami, zeby mu uszkodzic samochod. Natomiast jezeli ktos staje
    > normalnie, to tak jak napisalem, uwazam czy nie uszkodze komus auta.

    Mam szczera nadzieję że jakiś właściciel przypadkie przyuważy twoje
    "nie mam ochoty", i albo zdefasonuje ci facjatę, albo wezwie policję i
    dostaniesz wyrok za niszczenie mienia.
    I mam nadzieję że taki wyrok skutecznie utrudni ci życie, choćby w
    kwestii dostania przyzwoitej pracy.

    Bo buractwo trzeba tępić.

    --
    Pozdro