  • 31. Data: 2010-10-24 01:09:59
    Temat: Re: Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i9uijf$g1m$1@news.onet.pl...
    > się czaić?

    Nie polaczkowatosc tylko normalne podejscie do rzeczy jaka jest smochod.
    Jesli masz z tym problem, to kup tanszy samochod bo ten ktory posiadasza
    kupiles na wyrost...

    --
    Picasso

  • 32. Data: 2010-10-24 01:19:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 01:09, P_ablo pisze:
> [...]
    >

    > Nie polaczkowatosc tylko normalne podejscie do rzeczy jaka jest smochod.
    > Jesli masz z tym problem, to kup tanszy samochod bo ten ktory posiadasza

    Rodzice mnie nauczyli że trzeba dbać o każdą rzecz, Zwyczajnie sobie nie
    życzę żeby ktoś wyładowywał swoje frustracje na własności innego człowieka.
    Co do wartości auta, gdyby to było nawet stare CC ale z zadbaną
    powierzchnią lakierniczą a nie kilogramem szpachli na każdym elemencie
    też by mnie irytowało. Rozumiem zwykłe dotknięcia drzwiami, które
    praktycznie nie zostawiają śladu ale do licha, jeżeli znajduje na środku
    drzwi pionową wgniotkę długości z 10cm i podrapany lakier to coś już tu
    jest nie tak...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 33. Data: 2010-10-24 09:42:40
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "notveryoldman" <n...@g...pl> wrote in message

    > Taką sytuację widziałem dwa razy i w obu przypadkach drzwiami w inne auto
    > przywalili moi pasażerowie. Rzadko jeździli samochodem, i nie mieli

    A moja tesciowa mysli, ze ja tak przez kulturę jej drzwi otwieram ;-)

  • 34. Data: 2010-10-24 10:18:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Rozumiem zwykłe dotknięcia drzwiami,

    I ja tez takie mialem na mysli... jesli jest ciasno i trzeba oprzec drzwi o
    sasiedni pojazd, to nie widze problemu - generalnie wlasnie po to montuja
    listwy itp.

    > ale do licha, jeżeli znajduje na środku drzwi pionową wgniotkę długości z
    > 10cm i podrapany lakier to coś już tu jest nie tak...

    Z takimi nie spotkalem sie - moze raz, ale sam sobie bylem winien. Trzeba
    uwazac na parkowanie przy dostawczakach i innych wysokich samochodach a
    jesli sie cos zdarzy, to od tego sa ubezpieczenia

    --
    Picasso

  • 35. Data: 2010-10-24 10:45:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 10:18, P_ablo pisze:
> [...]
    >
    > I ja tez takie mialem na mysli... jesli jest ciasno i trzeba oprzec
    > drzwi o sasiedni pojazd, to nie widze problemu - generalnie wlasnie po

    O takie nie mam do nikogo najmniejszego żalu, jeśli nawet zostanie
    plamka obcego lakieru to szmatka, automax, 5min i nie ma śladu.

    > Z takimi nie spotkalem sie - moze raz, ale sam sobie bylem winien.
    > Trzeba uwazac na parkowanie przy dostawczakach i innych wysokich
    > samochodach a jesli sie cos zdarzy, to od tego sa ubezpieczenia

    Zawsze staram się parkować tak żeby to z prawej strony zostawało więcej
    miejsca żeby nikt mnie drzwiami nie walił, a sam wolę się trochę
    przecisnąć pilnując swoich drzwi.

  • 36. Data: 2010-10-24 10:53:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Oct 2010 10:18:33 +0200, P_ablo wrote:
    >Z takimi nie spotkalem sie - moze raz, ale sam sobie bylem winien. Trzeba
    >uwazac na parkowanie przy dostawczakach i innych wysokich samochodach a
    >jesli sie cos zdarzy, to od tego sa ubezpieczenia

    Nie sa. Ubezpieczenia sa od zdarzen ktore sie zdarzaja rzadko.
    A jak bedziesz chcial co roku jakies ryski naprawiac, to szybko sie
    dowiesz kto za to placi.

    J.

  • 37. Data: 2010-10-24 11:21:09
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A jak jednak chcesz, to wypadaloby zachowac odrobine kultury, a
    > wyzywanie sie na cudzym wozie nie ma z nia nic wspolnego. Nie wiem wiec
    > czym sie chwalisz.

    Niczym sie nie chwale, pisze tylko, ze jak ktos mnie zastawi to nie mam
    ochoty chuchac i dmuchac na jego woz i jak przy wsiadaniu go obije to raczej
    sie tym nie przejme. Nie bede jednak celowo walil drzwiami, zeby mu
    uszkodzic samochod. Natomiast jezeli ktos staje normalnie, to tak jak
    napisalem, uwazam czy nie uszkodze komus auta.

    Dysiek

  • 38. Data: 2010-10-24 11:25:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Niczym sie nie chwale, pisze tylko, ze jak ktos mnie zastawi to nie mam
    > ochoty chuchac i dmuchac na jego woz i jak przy wsiadaniu go obije to
    > raczej sie tym nie przejme.

    A przejmiesz się, jak ktoś to zauważy i Ci maskę sklepie?

  • 39. Data: 2010-10-24 17:13:19
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 11:21, Dysiek pisze:

> [...]
    > uszkodzic samochod. Natomiast jezeli ktos staje normalnie, to tak jak
    > napisalem, uwazam czy nie uszkodze komus auta.

    pod twoje tłumaczenie da się podpiąć KAŻDE wredne, chamskie zachowanie,
    więc tłumacz tak sobie dalej.

  • 40. Data: 2010-10-24 17:20:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pod twoje tłumaczenie da się podpiąć KAŻDE wredne, chamskie zachowanie,
    > więc tłumacz tak sobie dalej.

    On taki mądry jest jak nikt nie widzi jego chuliganki.
    Mi już tacy mądrzy jak on wypłacili kilkaset zł za obijanie drzwi, zarówno z
    ich OC jak i bezpośrednio.