  • 1. Data: 2011-02-24 17:10:40
    Temat: Wyswietlacze
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Sa w uzyciu w cyfrowkach wyswietlacze cieklokrystaliczne LCD, takich najwiecej.
    Jakie jeszcze?:0

    Z gory dziekuje za informacje:),

  • 2. Data: 2011-02-24 17:55:34
    Temat: Re: Wyswietlacze
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-24 18:10, romek76 pisze:
    > Sa w uzyciu w cyfrowkach wyswietlacze cieklokrystaliczne LCD, takich najwiecej.
    > Jakie jeszcze?:0
    >
    > Z gory dziekuje za informacje:),

    Podobne pytanie zadałeś o matryce w aparatach cyfrowych.
    Może ci ktoś odpowie konkretnie. Ja zaproponuję jednak poszukanie w
    googlu, albo w specyfikacji najnowszych aparatów.

  • 3. Data: 2011-02-24 19:23:56
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Podobne pytanie zadałeś o matryce w aparatach cyfrowych.

    > Może ci ktoś odpowie konkretnie. Ja zaproponuję jednak poszukanie w

    > googlu, albo w specyfikacji najnowszych aparatów.

    I pomine cos, skutkiem czego moja praca bedzie obartczona brakiem merytorycznym.
    Myslalem, zxe tutaj sa osoby obeznane z technika sprzetu foto.

  • 4. Data: 2011-02-24 20:06:02
    Temat: [OT]Re: Wyswietlacze
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-24 20:23, romek76 pisze:

    > I pomine cos, skutkiem czego moja praca bedzie obartczona brakiem merytorycznym.
    > Myslalem, zxe tutaj sa osoby obeznane z technika sprzetu foto.

    A skąd pewność, że my tutaj czegoś nie pominiemy???

  • 5. Data: 2011-02-28 18:09:11
    Od: JD <j...@g...com>

    On 24 Lut, 18:10, "romek76" <r...@o...eu> wrote:
    > Sa w uzyciu w cyfrowkach wyswietlacze cieklokrystaliczne LCD, takich najwiecej.
> [...]

    jeszcze są zwyczajne