  • 51. Data: 2020-08-28 17:35:38
    Temat: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2020 10:49:40 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    > A co wam daje ta analiza ? Trzeba sie pytac ile jest tych Nm przy 3000
    > i 2000 rpm.

    No wlasnie IMHO nieduzo. Troche, zeby wiedziec czy auto to muł czy jednak jakoś
    żwawiej umie jechać.

    > To chyba jakis inny spisek.
    > Predkosci maksymalnej tez nie podaja ... i tak jest znacznie wieksza
    > niz dozwolona ...

    Nie wiem czy spisek. Moim zdaniem zeby dobrze opisac zachowanie auta trzeba znac i
    moc, i charakterystyke, i skrzynie, i wage, i opony/kola, i charakterystyke
    zawieszenia i tak dalej. Czy to zgłupienie klientow czy jakis durny zabieg dilerow
    nie wiem. Jak ktos chce to znajdzie moc silnika opisanego jako 3.0L V6.

    Nie dziwie sie obu podejsciom.

    Bardziej sie dziwie czestej ignorancji w tym temacie nawet tu na grupie.

  • 52. Data: 2020-08-28 18:56:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    napisał:

    >Nie wiem czy spisek.

    Np
    https://businessinsider.com.pl/international/why-spe
    edometers-go-to-140-or-160-mph-even-if-cars-cant-dri
    ve-that-fast/xd7z5gp

    In 1974, President Nixon created a national speed limit of 55 mph.
    In 1979, the head of the National Highway Safety Administration
    enacted a rule prohibiting gauges from going above 85 mph.
    President Reagan overturned the rule two years later, and
    manufacturers quickly got back to making 120 the top speed.

> [...]
    >zawieszenia i tak dalej. Czy to zgłupienie klientow czy jakis durny
    >zabieg dilerow nie wiem. Jak ktos chce to znajdzie moc silnika

    Moze i znajdzie, tylko po co :-)
    Poza tym wiadomo, ze 3 litowy silnik nie ma takiego kopa jak 6 litrowy
    :-P

    https://www.ford.com/
    Moc tam moze i gdzies znajdzies, ale znajdz predkosc maksymalna.
    Wyglada, jakby najwazniejsze to bylo ile mil na galonie :-)

    W sumie ... skoro wiadomo, ze moc jest duza, a limit predkosci maly,
    to po co patrzec na inne parametry :-)

    J.

  • 53. Data: 2020-08-28 19:11:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dokładnie takie miałem wrażenie przy coraz większych samochodach.
    Za maluchem w mieście kręci mi się łezka.
    No i algorytm był dość prosty: do dechy ;-)

    -----

  • 54. Data: 2020-08-28 20:23:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Dokładnie takie miałem wrażenie przy coraz większych samochodach.
    >Za maluchem w mieście kręci mi się łezka.
    >No i algorytm był dość prosty: do dechy ;-)

    Kiedys sie przejechalem maluchem po wrocku ... niestety, z
    przyzwyczajenia lewym pasem, a to bydle nie nadąza za szybszymi
    samochodami juz na co szerszych skrzyzowaniach.
    Tzn ruszam z zielonego, a zanim skrzyzowanie przejade, to juz widze,
    ze jestem za wolny...

    -----