eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f40b95e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f40e532$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5f429012$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Subject: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Date: Fri, 28 Aug 2020 18:56:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 47
    Message-ID: <5f493731$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.162.210
    X-Trace: 1598633777 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.30.162.210:64785
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683575
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1922dcb8-5f2a-4e39-aa5d-9e9604451e9bo@g
    ooglegroups.com...
    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2020 10:49:40 UTC-5 użytkownik J.F.
    napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    >> >Pewnie niewielki.
    >> >w hameryce wlasciwie tej mocy nie podaja. Tylko ilu litrowy jest
    >> >silnik i jego typ (I4, V6, V8). Znaczy sie producenci podaja, ale
    >> >trza sie dogrzebac a jakis dealer czy ogloszeniodawca juz nie
    >> >pisze.
    >> >Nie ogarniaja.
    >
    >> To chyba jakis inny spisek.
    >> Predkosci maksymalnej tez nie podaja ... i tak jest znacznie
    >> wieksza
    >> niz dozwolona ...

    >Nie wiem czy spisek.

    Np
    https://businessinsider.com.pl/international/why-spe
    edometers-go-to-140-or-160-mph-even-if-cars-cant-dri
    ve-that-fast/xd7z5gp

    In 1974, President Nixon created a national speed limit of 55 mph.
    In 1979, the head of the National Highway Safety Administration
    enacted a rule prohibiting gauges from going above 85 mph.
    President Reagan overturned the rule two years later, and
    manufacturers quickly got back to making 120 the top speed.

    >Moim zdaniem zeby dobrze opisac zachowanie auta trzeba znac i moc, i
    >charakterystyke, i skrzynie, i wage, i opony/kola, i charakterystyke
    >zawieszenia i tak dalej. Czy to zgłupienie klientow czy jakis durny
    >zabieg dilerow nie wiem. Jak ktos chce to znajdzie moc silnika
    >opisanego jako 3.0L V6.

    Moze i znajdzie, tylko po co :-)
    Poza tym wiadomo, ze 3 litowy silnik nie ma takiego kopa jak 6 litrowy
    :-P

    https://www.ford.com/
    Moc tam moze i gdzies znajdzies, ale znajdz predkosc maksymalna.
    Wyglada, jakby najwazniejsze to bylo ile mil na galonie :-)

    W sumie ... skoro wiadomo, ze moc jest duza, a limit predkosci maly,
    to po co patrzec na inne parametry :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: