  • 31. Data: 2023-08-07 16:14:26
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Aug 2023 13:56:11 +0200, _Master_

    > To się zawsze na papierze tak nazywa
    >
    > Tak samo jak NAKAZ instalowania 3 szybowych okien.

    3-szybowe okna ograniczają straty, a więc zużycie energii, a więc
    ograniczają emisję. Tak samo jak jest nakaz, mimo że bardzo leniwie
    wprowadzany aby nie skrzywdzić koncernów samochodowo-paliwowych montowania
    w spaliniakach urządzeń dzięki którym ludzie będą mniej truci. Ale ty
    idioto tego nie przyjmiesz do wiadomości, boś ruski troll.

    > Możesz 2 szybowe założyć ale dostaniesz po dupie podatkami i
    > utrudnieniami administracyjnymi

    No mogę, ale musiałbym być idoitą, bo różnicy w cenie nie ma praktycznie
    żadnej. Tak samo jak praktycznien ie ma większej różnicy czy kupię 15 czy
    20 cm styro na elewację, bo główne koszty to robocizna i inne materiały
    towarzyszące, natomiast wkład w ten grubszy styro się zwraca najdalej po 2
    latach w niższych rachunkach. Ale co taki dzban, co całe życie mieszka w
    jakiejś ruskiej norze, może wiedzieć o budowaniu domu.

    > REALNIE TO JEST ZAKAZ mimo żałosnego Twojego tupania nóżkami ;-)

    Realnie to większość chce tych nakazów i zakazów, bo to chroni
    ich zdrowie i ma na celu zapewnić bezpieczeństwo energetyczne,
    a ty możesz tylko żałośnie na to przytupywać. Także ponownie,
    pakuj się razem z tymi swoimi mencenami i wypierdalaj do ruskich,
    tam sobie będziecie montować okna jednoszybowe (bo dwuszybowych
    nie dostaniesz), będziesz palić wunglem (jak se go wykopiesz
    błagajac o zgodę putinka) i jeździć trującą Ładą z euro 2
    co najwyżej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2023-08-07 19:05:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 10:19, Myjk pisze:
    > Dokładnie, BĘDZIE (może) zakaz rejestrowania nowych, a konfedera twierdzi
    > że będzie zakaz jeżdżenia (co wielokrotnie tutaj powielałeś, teraz, jak
    > konfedera zmieniłeś w końcu narrację, czyli kropla drąży skałę jednak
    > hehe). Co pokazuje tylko jak pięknie ci zlasowali mózg i jak kłamią innych
    > ludzi.

    Co to kurwa za różnica czy z powodu zakazu sprzedaży czy z powodu zakazu
    rejestracji nie będę mógł jeździć spaliniakiem.

    Nawet jak to się przedłuży na o kilka lat i będzie można jeździć starymi
    to co to zmienia w kwestii odgórnego popartego tylko względami
    ideologicznymi NAKZAU używania elektryków?

    Mejstrimy uspokajają że to dopiero za klika lat...

    Jak kilka jak już wszedł w życie przepis pozwalający na strefyczystego
    transportu czyli BEZ SPALINIAKÓW które ktoś kiedyś dopóścił do ruchu i
    spełniają dotychczasowe przepisy ekologiczne

    Normalny jesteś. Chcesz się kłócić o nazwę czy masz jakieś merytoryczne
    spostrzeżenia dotyczące tej REGULACJI?

  • 33. Data: 2023-08-07 19:07:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 10:25, Myjk pisze:
    > To chyba oczywiste, tak samo jak teraz nie dostanie się dotacji WCALE
    > na źróda wysokoemisyjne. Co w tym widzisz dziwnego konfederacki dzbanie?

    Będę płacił więcej z powodów ideologicznych i obcował z gazem
    łatwopalnym bez żadnego merytorycznego uzasadnienia.

  • 34. Data: 2023-08-07 19:09:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-05 o 20:08, Janusz pisze:
    > Problemem z propanem jest jego wybuchowość i ciężar niższy od powietrza
    > stąd nie da się go łatwo wywietrzyć.

    To chyba jeszcze kurwy ekofaszystowskie nie uchwaliły że wybuch/pożar
    jest ekologiczny ;-)

  • 35. Data: 2023-08-07 19:18:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 16:14, Myjk pisze:
    > 3-szybowe okna ograniczają straty, a więc zużycie energii, a więc
    > ograniczają emisję.

    Dlaczego w imię ideologi ja mam płacić więcej?

    Odpowiesz w końcu na to pytanie?

    Czy wymiana sprawnego samochodu spełniającego normy na nowy DROŻSZY i
    który trzeba wyprodukować zatruć powietrze i też wydobyć metale
    jest podejściem ekologicznym czy BIZNESOWYM?

    Możesz sobie wierzyć w co chcesz nawet Marsjan którzy przylecą i
    oczyszczą atmosferę Ziemi...

    Możesz sobie kupować elektryka jak ci się podoba ale do jasnej cholery w
    imię swojej wiary nie zmuszaj mnie do wydawania kasy i nie utrudniaj mi
    życia.

    JA nie wierzę że dzięki tym regulacjom zmiana klimatu się cofnie.

    Za to wiem że na zmianę muszę się przygotować ale ja zadecyduję ja kto
    zrobię bo posługuję się rozumem, logiką i potrafię być zaradny jak każdy
    wolny biały człowiek ;-)

  • 36. Data: 2023-08-07 19:19:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 16:07, Myjk pisze:
    > jesteś niebezpieczny dla otoczenia. Srasz tą swoją konfederacką narracją
    > gdzie popadnie, trzeba prostować twoje łgarstwa.

    Tak właśnie rodził się nazizm. Zbudujesz dla mnie komorę gazową z
    propanem ;-)

  • 37. Data: 2023-08-08 21:18:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.08.2023 o 19:05, _Master_ pisze:

> [...]
    > to co to zmienia w kwestii odgórnego popartego tylko względami
    > ideologicznymi NAKZAU używania elektryków?

    To już nakaz jest i nie można pieszo chodzić albo na koniu jeździć? Ty
    się gościu puknij w makówkę!!!

  • 38. Data: 2023-08-09 11:04:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-08 o 21:18, io pisze:
    > To już nakaz jest i nie można pieszo chodzić albo na koniu jeździć? Ty
    > się gościu puknij w makówkę!!!

    Do lewaka może trafi pojęcie "wykluczenie komunikacyjne"

    Koń wydziela CO2. Ogarnij się człowieku ;-)

  • 39. Data: 2023-08-09 11:32:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Aug 2023 11:04:12 +0200, _Master_ wrote:

    > Do lewaka może trafi pojęcie "wykluczenie komunikacyjne"
    >
    > Koń wydziela CO2. Ogarnij się człowieku ;-)

    Ale to jest ekologiczny CO2.
    Prawie :-)

    J.

  • 40. Data: 2023-08-09 20:12:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Aug 2023 19:07:42 +0200, _Master_

    > Będę płacił więcej z powodów ideologicznych
    > i obcował z gazem łatwopalnym

    Ale że obcujesz z takimi łatwopalnymi gazami
    od dekad to już nie ważne. Ważne że w złych
    pompach ciepła będzie teraz palny gaz, mimo
    że obecnie stosowany R32 też jest palny.

    Czyli jak już pisałem, gównoburza o nic, tak
    samo jak gównoburza o elektryki, mimo tego,
    że spaliniaki od dawna też płoną, że z bateriami
    mamy do czynienia na codzień.

    > bez żadnego merytorycznego uzasadnienia.

    Możę gdybyś DEBILU KONFEDERACKI nie wyciął kolejnego
    akapitu, to byś znalazł merytoryczne uzasadnienie,
    ale oczywiście wyrżnąłeś to co ci nie pasuje.

    Zatem powtarzam, debilu skończony, po raz jedenasty,
    propan jest TAŃSZY niż inne chłodniki, do tego ma
    drastycznie mniejsze GWP, do tego pompa ma lepsze
    parametry grzewcze poniżej zera stopni, literalnie
    wyższą moc pompa utrzymuje wraz ze spadkiem DZ,
    więc idealnie nadaje się do starszych domów
    z kalafiorami.

    --
    Pozdor
    Myjk