  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadek w Bydgoszczy
    Date: Tue, 22 Mar 2011 11:01:32 +0100

    > Nie ma to jak duzy pieciometrowy czolg!

    bzdury pi...sz

    Nie ma jak zajmowanie lewego pasa, na nim nie bylo ciezarowek. Zwykle kobiety
    usilnie siedza na prawym pasie. Lewy byl wolny ale to tez gadanie typu gdyby
    babcia miala wasy, mnie by nie skasowal bo ja w takiej sytuacji bylby na lewym.

    Ogolnie jesli jest kilka pasow to durnie sporo jedzie po skrajnym prawym, tam
    gdzie tiry. Moze w W-wie jest inaczej...

    Ulubiony moj przyklad, wjazd do Wroclawia od A4 (pierwsze swiatla). Korek na
    prawym... na srodkowym aut znaaacznie mniej a na skrajnym lewym to juz w ogole.
    Dekle z prawego (chcacy jechac prosto) zwykle straca cykl, ci ze srodkowego nie
    a ci z lewego to juz na pewno przejada.

    Na prawym "za tirami"

    1) nic nie widzisz przed siebie
    2) stracisz jeden cykl przy dluzszym korku bo tiry wolno ruszaja
    3) mozesz zaliczyc to co wyzej na filmie...
    4) pewnie cos jeszcze