  • 1. Data: 2011-09-12 16:19:17
    Temat: Wymysł szatana
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Wymysłem szatana są oczywiście zaślepki na obiektywy, które trzeba
    utykać po kieszeniach i łatwo zgubić. Właśnie zgubiłem do kita z Pentaxa.
    Czy ktoś tym handluje? A może są zaślepki uniwersalne?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 2. Data: 2011-09-12 16:32:31
    Temat: Re: Wymysł szatana
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-09-12 16:19:17 +0000, Jan Rudziński <j...@g...pl> said:

    > Czy ktoś tym handluje?
    Jeżeli coś się łatwo gubi, to na pewno ktoś to sprzedaje. Więc to nie
    jest wymysł szatana, tyko handlowców.
    ;-D
    > A może są zaślepki uniwersalne?
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=dekielek
    &category=8845

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-09-12 19:57:33
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-12 18:19, Jan Rudziński wrote:
    > Wymysłem szatana są oczywiście zaślepki na obiektywy, które trzeba utykać
    > po kieszeniach i łatwo zgubić. Właśnie zgubiłem do kita z Pentaxa.
    > Czy ktoś tym handluje? A może są zaślepki uniwersalne?

    Jako pentaksownik powinieneś koniecznie nabyć takie: http://tiny.pl/h5bnk
    :) :) :)

    oczywiście trudniej będzie zgubić tak przy okazji :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 4. Data: 2011-09-14 19:18:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.09.2011 18:19, Jan Rudziński pisze:

    > Czy ktoś tym handluje? A może są zaślepki uniwersalne?

    Pełno tego jest. Są też takie linki przyklejane do dekla i przywiązywane
    np. do aparatu, żeby się zaślepka dyndała.

  • 5. Data: 2011-09-14 19:55:52
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-09-14 21:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Pełno tego jest. Są też takie linki przyklejane do dekla i przywiązywane
    > np. do aparatu, żeby się zaślepka dyndała.

    Też kiedyś miałem te wynalazki HAMY czy ROWI,
    ale dyndanie się tego jest tak upierdliwe,
    że nauczyłem się chować do kieszeni we właściwym momencie
    i we właściwym zakładać.
    Przeciw krzaczorom robi osłona,
    a jak za gęste to ręka na osłonie.

    JD