  • 1. Data: 2011-09-13 07:44:00
    Temat: IrfanView (???) problem
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Kopiuje plik .CR2 (RAW canona) z karty CF na dysk PC-ta z XP do folderu gdzie
    znajduja sie juz inne pliki w tym .CR2
    i kiedy zaraz po skopiowaniu otworze go IrfanView i zamkne bez zadnych operacji
    to moge go usunac bez problemow, ale wystarczy ze po otwarciu tego pliku wykonam
    operacje najprostsza np. przejdz do nastepnego/poprzedniego pliku, ktora
    wykonuje sie poprawnie
    to po zamknieciu IrfanView juz nie moge tego pliku usunac w zaden znany mi
    sposob w tym total commander, tryb dos
    pojawia sie komunikat ze plik jest uzywany przez inna osobe lub program.

    Co moze byc przyczyna takiej sytuacji ?

    Dziekuje za porady jak usunac taki(e) pliki.

  • 2. Data: 2011-09-13 08:26:38
    Temat: Re: IrfanView (???) problem
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 09:44:00 +0200, Hue Saturation napisał(a):

    > Co moze byc przyczyna takiej sytuacji ?

    Może spróbuj programiku Unlocker.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2011-09-13 09:04:42
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:p3ub0nzz3k7t$.64ldhfb3b887$.dlg@40tude.net...

    > Może spróbuj programiku Unlocker.

    Dziekuje bardzo. Pomoglo.
    dziwi mnie tylko to ze procesem, ktory "trzymal" te pliki byl Explorer.exe
    Dotad nie mialem takich problemow z IrfanView (a moze to nie ten program jest
    winny)

    Jeszcze raz dziekuje

  • 4. Data: 2011-09-13 20:40:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Sep 2011, Hue Saturation wrote:

    > Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał

    > Dziekuje bardzo. Pomoglo.
    > dziwi mnie tylko to ze procesem, ktory "trzymal" te pliki byl Explorer.exe

    Pytanie czy zdjęcie (to lub następne) nie jest otwierane jakąś
    wtyczką, która *jednocześnie* stanowi wtyczkę do IV i eksplorera.
    Albo korzysta z eksplorera jako "narzędzia pomocniczego", zamiast
    wywoływania funkcji systemowych.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-09-20 06:44:11
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-09-13 11:04, Hue Saturation pisze:

    > dziwi mnie tylko to ze procesem, ktory "trzymal" te pliki byl Explorer.exe
    > Dotad nie mialem takich problemow z IrfanView (a moze to nie ten program
    > jest winny)

    Np kodeki do przeglądania RAW-ów jako ikony w eksplorerze, mogą byc
    niższej jakości, lub źle po sobie "sprzątać". Np nikonowski kodek
    pozostawiał bardzo dużo plików tymczasowych i to w dziwnym katalogu.

    itp itd