  • 11. Data: 2010-11-19 16:28:21
    Temat: Re: Wymiana komputera - prosze o pomoc
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 16:43:12 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Z tym softem zawodowym, to też bym uważał.

    Z zawodowym _wymagajacym mocy_. Bo z samym zawodowym to bym nie ryzykowal
    :-P Np. moj zawodowy nie umie korzystac, a szkoda, bo 100% rdzenia zdarza
    mu sie na chwile zabierac i wtedy mnie trafia :-(
    A jest to tylko powiedzmy rozbudowany edytor (IDE).

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 12. Data: 2010-11-19 23:40:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 17:28:21 +0100, Norbert napisał(a):

> [...]
    > mu sie na chwile zabierac i wtedy mnie trafia :-(
    > A jest to tylko powiedzmy rozbudowany edytor (IDE).

    Tia... Pracuję na Adobe CS3 (InDesign, Illustrator, Photoshop). Ile
    "ciepłych" słów pod jego adresem często ślę...

    [ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 13. Data: 2010-11-23 07:46:38
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > Od tego, jak jest napisany program - czy jedno, czy wielowątkowo.

    Prawdę mówiąc spodziewałem się, że sam procesor potrafi równo dzielić
    zadania na rdzenie. Jeśli tego mechanizmu jeszcze nie ma to pewnie wkrótce
    konstruktorzy na to wpadną.

    Remek

  • 14. Data: 2010-11-23 11:40:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 08:46:38 +0100, Remek napisał(a):

    > Prawdę mówiąc spodziewałem się, że sam procesor potrafi równo dzielić
    > zadania na rdzenie. Jeśli tego mechanizmu jeszcze nie ma to pewnie wkrótce
    > konstruktorzy na to wpadną.

    Może i potrafi. Tylko jak Ci wyjdzie, że jeden wątek i tak musi czekać na
    dane, obrabiane przez drugi, to może się okazać, że ten podział niewiele w
    sumie wniesie.

    [ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że ]
    [ owszem - może. Realista - że będzie. (znalezione w necie) ]