  • 1. Data: 2013-02-22 11:13:42
    Temat: Telepolis
    Od: Marx <a...@g...com>

    Witam
    Swego czasu Telepolis miało możliwość wyfiltrowania newsów tylko po
    operatorze (np tylko Play) a nawet tylko po konkretnej taryfie.
    Teraz widzę "pojedynek telefonów", "Ankieta", "Filmy z telepolis" i 100
    innych pierdół które mnie kompletnie nie interesują, ale filtracja się
    straciła, albo ja nie umiem znaleźć.
    Poradźcie czy da się jakoś to osiągnąć (może jak konto założę to się
    pojawi?) albo jakiś serwis który jest równie aktualny i ma taki sposób
    filtracji, abym mógł widzieć newsy tylko dotyczące jednego operatora,
    najchętniej w RSS
    Marx

  • 2. Data: 2013-02-25 20:11:50
    Temat: Re: Telepolis
    Od: "pm123" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marx" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojawi?) albo jakiś serwis który jest równie aktualny i ma taki sposób
    > filtracji, abym mógł widzieć newsy tylko dotyczące jednego operatora,

    Układ na portalu w nowym wydaniu jest kompletnie do dupy!
    "dobry BYŁ z niego herbatnik"

    :-(

    --

    pm123

  • 3. Data: 2013-02-26 08:31:42
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 25.02.2013 20:11, pm123 wrote:
    > Użytkownik "Marx"<a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Układ na portalu w nowym wydaniu jest kompletnie do dupy!
    > "dobry BYŁ z niego herbatnik"
    >
    > :-(

    ok to co w zamian?
    Marx