  • 31. Data: 2012-03-13 12:57:13
    Temat: Re: Wyimaginowana rozmowa przez telefon
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Normalnie strach się za uchem podrapać :-)
    > Ale nic to. Jest przepis, jest zajęcie, organy o nas
    > dbają, jesteśmy bezpieczni...

    Kiedyś za samo posiadanie chłodnicy szło się siedzieć za
    bimbrownictwo :-). Strach było kupić zestaw "Młodego
    chemika"...

  • 32. Data: 2012-03-13 13:41:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 13:41:36 +0100, Paweł napisał(a):

    > jazdy kilka razy ją poprawiałem. Mandatu oczywiście nie przyjąłem. Jakie mam
    > szanse? Ich jest 2 i ponoć obaj widzieli na 100%. Jak to teraz będzie się
    > odbywać? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

    Idź z rozmówcą.

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2012-03-13 14:06:52
    Od: PKi <p...@w...pl>

    W dniu 12.03.2012 13:41, Pawe? pisze:
> [...]
    > zatrzymali?my sie ca?y czas rozmawia?em bo przecie? robi?em to w dozwolony
    > sposób. Nie interesowa?o ich to ?e pokaza?em im s?uchane, wyci?gn??em przy
    > nich telefon z kieszeni. Nic ich nie interesowa?o. Nie wiem te? jak oni to
    > mogli wypatrzeae, jecha?em prawym pasem, s?uchawke mia?em w prawym uchu a oni
    > wyprzedzili mnie z lewej do tego pada? deszcz. Faktem jest te? ?e podczas
    > jazdy kilka razy j? poprawia?em. Mandatu oczywi?cie nie przyj??em. Jakie mam
    > szanse? Ich jest 2 i ponoae obaj widzieli na 100%. Jak to teraz bedzie sie
    > odbywaae? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

    Idź grzecznie i wyjaśnij.

    Miałem podobną sytuację. Próbowano mi wmówić że rozmawiałem przez tel
    czego nie robiłem, tel był w kieszeni. Poprosiłem o sprawdzenie
    ostatnich połączeń, policjanci odparli że to ich nie interesuje, że
    widzieli jak rozmawiałem -> mandat. Zaproponowałem że podjadę na komendę
    zabezpieczyć rejestr rozmów jak dowód w tej sprawie i dopiero jak się
    przy tym uparłem żeby jechać na komisariat (500m) odpuścili.

    Kolega by powiedział -> "życie..."

    :)

  • 34. Data: 2012-03-13 15:27:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-13 10:35, z pisze:

    > Normalnie strach się za uchem podrapać :-)
    > Ale nic to. Jest przepis, jest zajęcie, organy o nas dbają, jesteśmy
    > bezpieczni...
    > Powinniśmy się cieszyć z mądrze wydawanych podatków ;-)

    1,2 mld jest zapisane w budżecie, że muszą wyciągnąć z mandatów. Jest to
    pewnie rozpisane na miesiące, na poszczególne jednostki itp. Nie wyrobią
    to będą konsekwencje. Taka praca.

    A.

  • 35. Data: 2012-03-13 16:26:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-13 14:06:52 +0100, PKi <p...@w...pl> said:

    > =Próbowano mi wmówić że rozmawiałem przez tel czego nie robiłem, tel
    > był w kieszeni. Poprosiłem o sprawdzenie ostatnich połączeń, policjanci
    > odparli że to ich nie interesuje, że widzieli jak rozmawiałem -> mandat.

    Przepis jest dość wrednie skonstruowany:

    *Korzystanie podczas jazdy z telefonu wymagające trzymania słuchawki
    lub mikrofonu w ręku przez kierującego pojazdem.*

    Nie ma słowa o rozmowie - wystarczy trzymać...

    --
    Bydlę

  • 36. Data: 2012-03-13 18:39:27
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Idź z rozmówcą.

    "Tak, wysoki sądzie. Wyraznie widzialem przez telefon..."

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 37. Data: 2012-03-13 22:45:55
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > "Tak, wysoki sądzie. Wyraznie widzialem przez telefon..."

    Czy to miało być śmieszne w dobie obecnych telefonów komórkowych, które
    obsługują wideorozmowy? :)

  • 38. Data: 2012-03-13 23:56:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Plumpi wrote:

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Czy to miało być śmieszne w dobie obecnych telefonów komórkowych,
    > które obsługują wideorozmowy? :)

    Ktos z tego korzysta? :] Ja uzylem 2 razy jakos 5 lat temu, jak kupilem
    pierwszy telefon 3g. Raz zadzialalo. ;)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 39. Data: 2012-03-14 00:10:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przepis jest dość wrednie skonstruowany:
    >
    > *Korzystanie podczas jazdy z telefonu wymagające trzymania słuchawki lub
    > mikrofonu w ręku przez kierującego pojazdem.*
    >
    > Nie ma słowa o rozmowie - wystarczy trzymać...

    Jest wyraźnie napisane "telefon". Może Paweł, twórca wątku, korzystał z
    "smartfonu", który nie podpada pod ten przepis?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 40. Data: 2012-03-14 01:51:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 17:39:27 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > "Tak, wysoki sądzie. Wyraznie widzialem przez telefon..."

    Nie. 'Rozmawiałem cały czas, bez żadnych przerw z obwinionym, słyszałem
    cały czas wyraźniej jego słowa, rónież wtedy, kiedy rozmawiał z
    policjantami'.

    --