  • 21. Data: 2014-11-06 23:41:32
    Temat: Re: Wycieraczki do szyb
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:545bc2b6$0$11144$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Zwykłych" wycieraczek pełno różnych - tych na stalowej konstrukcji.
    > A może ktoś doradzi z tych płaskich wynalazków?
    > W Lagunie 2 mocowanie jest pod takie przewidziane, założyłem wprawdzie
    > zwykłe nie wiedząc o tym ale trzeba się nieźle z klapą silnika nawalczyć
    > aby to zrobić.
    >
    > W ogóle jak się takie samogumy płaskie zachowują w zimę?

    Jeśli są dobre, to lepiej niż "pantografy", które mają tendencję do
    zamarzania. Banany wystarczy lekko poruszyć i lód odpada, za to na wypukłych
    szybach czasem gorzej przylegają na krawędziach.

    Wiwo

  • 22. Data: 2014-11-07 00:58:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiwo wrote:

> [...]
    > zamarzania. Banany wystarczy lekko poruszyć i lód odpada, za to na wypukłych
    > szybach czasem gorzej przylegają na krawędziach.

    płaskie również zamarzają i to czasem bardzo mocno. Do tego mają gorszy
    docisk

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-11-07 09:01:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 18:01, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja na felerne trafiłem ze 3 razy - wymieniali do skutku.
    > Ostatnie które miałem były nadspodziewanie dobre.
    > Mają widocznie dobry produkt i bardzo słabą powtarzalność/kontrolę jakości.

    Możliwe ale w pewnym momencie przestałem kupować tanie zamienniki typu
    motgum czy dipp (czy jakoś tak) bo zdecydowanie za szybko stawały się
    szrotem, ostatnia po prostu odpadła z mocowania o odleciała gdzieś na
    pobocze :) dobrze że było to z 500m od firmy to jakoś dojechałem bez
    wycieraczki a nowe kupił mi kolega jak jeździł po mieście. Od tego czasu
    tylko firmowe i mimo wyższej ceny nie zawiodłem się na nich.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2014-11-07 09:52:53
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 listopada 2014 17:59:09 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Za to potrafia doslownie odpasc od auta.

    Nic dziwnego, one sa niepowtarzalne, podejrzewam ze to reczna produkcja ;)
    Kiedy kupilem DIPP, to jedna miala zaczep wymagajacy uzycia pilnika,
    bo nie bylo innej mozliwosci zeby zaskoczyla, za to druga miala zaczep
    tak luzny, ze w ogole nie chciala sie trzymac.

    Pozdrawiam
    MK

  • 25. Data: 2014-11-07 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Kiciński m...@g...com ...

> [...]
    > uzycia pilnika, bo nie bylo innej mozliwosci zeby zaskoczyla, za to
    > druga miala zaczep tak luzny, ze w ogole nie chciala sie trzymac.

    W alcach ktorych zuzyłem juz pewnie kilkanascie zestawów w róznych
    samochodach - nigdy czegos takiego nei zauwazyłem.

  • 26. Data: 2014-11-07 10:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

> [...]
    > wycieraczki a nowe kupił mi kolega jak jeździł po mieście. Od tego
    > czasu tylko firmowe i mimo wyższej ceny nie zawiodłem się na nich.

    Tak sobie tłumacz :)
    Odpadły? To albo kupowałes totalny szrot albo źle założyłes.
    Przeciez to mocowanie jest na tyle ciasne ze wrecz trudno je założyc /
    sciagnąc...

  • 27. Data: 2014-11-07 11:11:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > W alcach ktorych zuzyłem juz pewnie kilkanascie zestawów w róznych
    > samochodach - nigdy czegos takiego nei zauwazyłem.

    Ja też, ale takie czasy, może już nawet wycieraczki podrabiają.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 28. Data: 2014-11-07 11:33:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 7 listopada 2014 09:01:39 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > motgum czy dipp (czy jakoś tak) bo zdecydowanie za szybko stawały się
    > szrotem, ostatnia po prostu odpadła z mocowania o odleciała gdzieś na

    Ja dawniej kupowalem same gumki motogum i montowalem do uchytu bosha. To byl
    najlepszy zestaw - jak mialem sklepik obok pracy, teraz nie chcialo mi sie szukac, a
    wysylkowo to drozej nic nowe cale wycieraczki ;)

  • 29. Data: 2014-11-07 12:50:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-07 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Tak sobie tłumacz :)
    > Odpadły? To albo kupowałes totalny szrot albo źle założyłes.

    No właśnie szrot DIPP /MOTGUM nie pamiętam które wtedy miałem założone,
    a pękło mocowanie i rozpadło się w drobny mak przez co wycieraczka
    odleciała w kosmos i nie było to po założeniu tylko już jakiś przebieg
    miały.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl