  • 1. Data: 2014-11-06 08:33:48
    Temat: Wycieraczki do szyb
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Sezon jesienny :)
    Jakie aktualnie polecacie wycieraczki, do tej pory braliśmy do firmy
    zwykłe najtańsze Bosch, jakoś tam działały, ale może jest coś lepszego,
    może być droższego, byle by stosunek jakość/cena był sensowny.
    --
    spider

  • 2. Data: 2014-11-06 08:43:32
    Temat: Re: Wycieraczki do szyb
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 06.11.2014 08:33, spider wrote:
> [...]
    > zwykłe najtańsze Bosch, jakoś tam działały, ale może jest coś
    > lepszego, może być droższego, byle by stosunek jakość/cena był

    Przeciez to zadna filozofia. Szyba ma byc czysta i tyle.
    Nie wiem czego sie spodziewasz bo drozszych ? To w koncu guma i predzej
    czy pozniej trzeba ja bedzie i tak zmienic.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2014-11-06 09:08:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 08:33:48 +0100, spider napisał(a):

> [...]
    > zwykłe najtańsze Bosch, jakoś tam działały, ale może jest coś lepszego,
    > może być droższego, byle by stosunek jakość/cena był sensowny.

    Jeśli naprawdę zależy Ci na jakości wycieraczek, to kupuj co miesiąc jakieś
    najtańsze z marketu po 7zł.
    Wtedy jakość jest idealna, nie mówiąc że taniej niż kupując jakieś dziwne
    wynalazki po 100zł/szt :)

  • 4. Data: 2014-11-06 09:17:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > najtańsze z marketu po 7zł.
    > Wtedy jakość jest idealna, nie mówiąc że taniej niż kupując jakieś dziwne

    E, to nie jest dobry pomysl. Zbyt duze ryzyko, ze od razu bedziesz musial je
    wymienic. Tak mialem :)
    Ja kupuje niezle wycieraczki polskiego producenta Motgum, bo Bosch to byl
    dobry ale kiedys, obecnie cena i jakosc nie ida w parze. No moze oprocz
    wkretarek, ale tylko tych ktore sa produkowane w Szwajcarii :)

  • 5. Data: 2014-11-06 09:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder[wytnij]"@wp.pl ...

> [...]
    > zwykłe najtańsze Bosch, jakoś tam działały, ale może jest coś lepszego,
    > może być droższego, byle by stosunek jakość/cena był sensowny.

    Ja kupuje alca - ok 9zł za pióro.
    I tak trzeba raz na jakis czas wymienic.

  • 6. Data: 2014-11-06 10:17:59
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 08:33, spider pisze:
> [...]
    > zwykłe najtańsze Bosch, jakoś tam działały, ale może jest coś lepszego,
    > może być droższego, byle by stosunek jakość/cena był sensowny.
    Ja używam MotGum. Komplet na auto ok. 60PLN. Lepsze od Boscha i tańsze.
    Tańsze od VAleo a jakość praktycznie identyczna. Co roku i tak
    wymieniam, więc nie ma sensu kupować co miesiąc takie po 9PLN...

  • 7. Data: 2014-11-06 11:44:51
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 listopada 2014 10:18:02 UTC+1 użytkownik Kamil 'Model' napisał:
    > Ja używam MotGum. Komplet na auto ok. 60PLN. Lepsze od Boscha i tańsze.
    > Tańsze od VAleo a jakość praktycznie identyczna.

    No popatrz. Ja dlugo kupowalem Valeo, bo tanich zamiennikow z uchwytem
    pasujacym do mojego auta zwyczajnie nie bylo. Potem sie pojawily (DIPP),
    wiec przetestowalem, ale to byl badziew nie nadajacy sie do uzytku.
    Zmienilem na Bosch i to sa najlepsze wycieraczki jakich uzywalem
    w Grande Punto - w zasadzie nie mam sie do czego przyczepic (moze
    do ceny, ale i tak sa tansze od Valeo).

    Pozdrawiam
    MK

  • 8. Data: 2014-11-06 11:48:34
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > byle by stosunek jakość/cena był sensowny.

    w mojej okolicy dostępny jest jakiś wynalazek marki Champion, kosztuje
    kilkanaście zł i przez dobre pół roku zbiera super a następne pół - całkiem
    znośnie (zostają 2-3 pojedyncze linie, ale bez mazania, przeskakiwania na
    szybie czy innych niespodzianek)

  • 9. Data: 2014-11-06 12:21:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 09:17, Czesław Wiśniak pisze:

    > E, to nie jest dobry pomysl. Zbyt duze ryzyko, ze od razu bedziesz
    > musial je wymienic. Tak mialem :)
    > Ja kupuje niezle wycieraczki polskiego producenta Motgum,

    Raz się skusiłem i wymieniałem je szybciej niż zakładałem .. może
    trafiłem jakieś felerne ale więcej tego nie kupię.

    Obecnie mam założone firmowe Forda i powiem że spisują się bardzo dobrze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-11-06 13:07:49
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.11.2014 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > Ja kupuje alca - ok 9zł za pióro.

    Popieram przedpiścę, z tych najtańszych to chyba najlepszy wybór.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.