  • 1. Data: 2010-01-28 09:11:33
    Temat: Lotos city diesel 20w50 do benzyniaka?
    Od: Michal Martys <m...@g...com>

    Witam,
    Zalozmy ze mam bardzo spracowanego benzyniaka (Toyota '91 1.5 12v +
    LPG ~340kkm poprzednie [ew.] remonty i wlasciciele to wielki "?") .
    Ostatnimi czasy dogorywala na Texaco 20w50 zamiennie z Valivoline
    20w50. Co sie stanie jak bym do dolewek zuzyl 1L tego Lotosa diesel
    20w50? (tamte 2 wczesniej wspomniane staja sie trudnodostepne a Texaco
    to chyba juz niedostepny)
    Pozdro,
    Michal

  • 2. Data: 2010-01-28 10:19:49
    Temat: Re: Lotos city diesel 20w50 do benzyniaka?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Michal Martys" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > 20w50. Co sie stanie jak bym do dolewek zuzyl 1L tego Lotosa diesel
    > 20w50? (tamte 2 wczesniej wspomniane staja sie trudnodostepne a Texaco

    Ciekawe jak wyglada taki olej przy -20? Nie myslales zeby na zime zalac cos
    mniej lepkiego?