eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa › Re: Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
  • Date: Fri, 20 Nov 2009 07:52:39 +0100
    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki->
    Warszawa

    Tobiasz pisze:

    > Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
    > (zwiedzamy Zamek oraz jeżeli się uda Muzeum Starych Moto) -> Puławy ->
    > Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów
    > (pałacyk, tężnie) -> Kurów -> Ryki -> Stężyca -> Maciejowice -> Wilga -
    Pozwole sobie wrzucic swoje 3 grosze bo to moje strony:
    Obecnie trasa z Kazimierza do Puław jest usiana wysepkami "uspakajacymi
    ruch" i juz wcale tak fajnie nie ma. Miedzy Kazimierzem a naleczowem
    faktycznie jest fajnie:) Proponowalbym jednak troche inny wariant na
    trasie Pulawy - Stezyca. Zamiast z Pulaw na Kurow pojechalbym z Pulaw na
    Deblin (stamtad jestem) a z Deblina przez Stezyce dalej tak jak piszesz.
    Trasa Pulawy - Kurow - Ryki to nuda, duzy ruch samochodowy i jak
    bedziecie jechac grupa moze nie zawsze sie to udawac. Natomiast odcinek
    Pulawy-Deblin nad Wislo to kawaleke caliem fajnych winkli, ladny widok
    na Wisle a i po drodze bedziecie mieli jedna z bram Twierdzy Deblin
    przed soba:)
    Jest jeszcze wariant przez Kozienice dokad z Deblina trzeba skrecic
    troche wczesniej w lewo (przy cmentarzu) i przez Zajezierze po fajnych
    winklach polecicie do Kozienic. Trasa nadwislanska przez Stezyce
    miejscami ma nieciekawa nawierzchnie...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)