  • 21. Data: 2010-08-10 18:35:57
    Temat: Re: Wybor zasilacza
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 20:29, qwerty pisze:
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeżeli ma czekać kilka minut na wyświetlanie grafiki, bo nie chce być
    > frajerem to chyba jesteś upośledzony.
    > Widziałem w efekcie vray i szczęka mi opadła (zestaw był ciut słabszy -
    > tylko 8 GB ram)

    To idioto trzeba bylo 30 lat temu zajrzec do kina w warszawie na film 3D
    bylo to duzo lepiej sfilmowane niz twoj zasrany awatar idioto.

  • 22. Data: 2010-08-10 18:49:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > To idioto trzeba bylo 30 lat temu zajrzec do kina w warszawie na film 3D bylo
    > to duzo lepiej sfilmowane niz twoj zasrany awatar idioto.

    PLONK. Kto mówi o filmach 3d? Dajesz wstyd dla innych mieszkańców zielonej góry.

  • 23. Data: 2010-08-10 19:01:18
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 20:35:57 +0200, zenek napisał(a):

    > To idioto trzeba bylo 30 lat temu zajrzec do kina w warszawie na film 3D
    > bylo to duzo lepiej sfilmowane niz twoj zasrany awatar idioto.

    Hehe, typowe dla gówniaży. Pokaż takiemu, że się myli, to zacznie ze złości
    i frustracji obrzucać inwektywami.

    --
    GLaF

  • 24. Data: 2010-08-10 19:03:27
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 21:01, GLaF pisze:

    > Hehe, typowe dla gówniaży. Pokaż takiemu, że się myli, to zacznie ze złości
    > i frustracji obrzucać inwektywami.

    Ja sie nie myle bo zeby ogladac 30 lat temu w kinie 3D to trzeba miec co
    najmniej 40 lat i widziec duzo wiecej niz buraki ktorzy do zasilania PC
    chca podlaczyc Farelke i brendzlowac sie naklejkami na obudowie.

    bez odbioru.

  • 25. Data: 2010-08-10 19:31:23
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    ie...

    > Tylko, że zasilacz ma być też na 2 zestaw (który zostanie złożony w
    > przyszłości).

    O ile tego dożyje
    ...w dobie robienia wszystkiego aby tylko do końca gwarancji działało.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2010-08-10 20:36:55
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    ie...

    > O ile tego dożyje
    > ...w dobie robienia wszystkiego aby tylko do końca gwarancji działało.

    To bardzo trafna uwaga i podważająca sens kupowania zasilacza na wyrost.
    Zwłaszcza, że na każdy wat mocy nominalnej (nie używanej) jego część idzie
    na zasilanie samego zasilacza.

  • 27. Data: 2010-08-10 20:45:52
    Od: zenek <z...@o...pl>

    "
    > To bardzo trafna uwaga i podważająca sens kupowania zasilacza na wyrost.
    > Zwłaszcza, że na każdy wat mocy nominalnej (nie używanej) jego część
    > idzie na zasilanie samego zasilacza.
    "

    Nie piszcie bzdur pokemony bo nie macie zielonego pojecia o czym piszecie.

    Zasilanie zasilacza qrwa mac czlowieku za taki debilny debilizm
    lecialbys na kopach za dzrzwi w mojej uczelni 30 lat temu .

  • 28. Data: 2010-08-10 21:14:35
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    zenek pisze:
> [...]
    >
    > Zasilanie zasilacza qrwa mac czlowieku za taki debilny debilizm
    > lecialbys na kopach za dzrzwi w mojej uczelni 30 lat temu .

    A jak to nazwie stratami to już będzie OK? Aby zasilacz działał, musi
    być zasilany :P
    A tak właściwie, to transformator napięcia, zwany inaczej przetwornicą.

  • 29. Data: 2010-08-10 21:22:16
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 22:36:55 +0200, MC napisał(a):

    > Zwłaszcza, że na każdy wat mocy nominalnej (nie używanej) jego część idzie
    > na zasilanie samego zasilacza.

    Na ogół zasilacze mają największą sprawność przy ok. 50 % obciążenia, która
    mocno spada poniżej 20 %.
    --
    GLaF

  • 30. Data: 2010-08-10 21:31:34
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 23:22, GLaF pisze:

    > Na ogół zasilacze mają największą sprawność przy ok. 50 % obciążenia, która
    > mocno spada poniżej 20 %.

    Musialbys jheszcze zdefiniowac sprawnosc w tym wypadku .